Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

79.80zł
64.64zł
Architektura korporacyjna jako strategia 59.00zł
Architektura korporacyjna jako strategia

Autor: Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson

ISBN: 978-83-606-5273-2

Ilość stron: 272

Data wydania: 05/2010

Twarda oprawa

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT.

Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:
• Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
• Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
• Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
• Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Architektura korporacyjna jako strategia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Architektura korporacyjna jako strategia”, kupili także:

Zgrana drużyna rodzinna! Jak bez krzyków i zrzędzenia nakłonić dzieci do współpracy, Elizabeth Pantley, Wydawnictwo Onepress

Koszty jakości dla inżynierów, Katarzyna Szczepańska, Wydawnictwo PLACET

Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III, Jason Beaird, James George, Wydawnictwo Helion

Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji, Barbara Mróz-Gorgoń, Wydawnictwo Naukowe PWN

Thinking in C++ edycja polska Tom 2, Bruce Eckel, Chuck Allison, Wydawnictwo Helion

FitMind Schudnij bez diet, Klaudia Pingot, Aleksandra Buchholz, Wydawnictwo Sensus

Czynnik zwrotny w bitwach Przypadek i głupota od Troi do Zatoki Perskiej, Erik Durschmied, Wydawnictwo Amber

Sztuczna inteligencja nie tylko dla humanistów, Krzysztof Ficoń, Wydawnictwo BEL Studio

77 historii, które mogą dać Ci kopa w życiu i biznesie, Marek Skała, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami