Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bezpieczeństwo » Bezpieczeństwo informacji » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
  Bezpieczeństwo informacji
  Hacking Cracking
  Kryptografia
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

98.70zł
74.03zł
Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach 39.90zł 29.93zł
Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach

Tytuł: Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach
Autor: Dariusz Nabywaniec
ISBN: 978-83-283-4495-2
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2019
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Zostań ekspertem od anonimizacji wrażliwych danych.

• Czym są dane poufne?
• Jak je zabezpieczyć przed wyciekiem?
• Jak maskować dane i pozostać anonimowym w sieci?

Współczesny świat produkuje ogromne ilości danych, z których duża część to dane wrażliwe. Wyciek takich danych poza przechowujące je przedsiębiorstwo czy instytucję może nie tylko narażać na szwank reputację organizacji, lecz również nieść za sobą ryzyko konkretnych strat finansowych i poważne konsekwencje o charakterze prawnym.

Aby nie dopuścić do tego rodzaju sytuacji, firmy na całym świecie odpowiednio się zabezpieczają, a składową tych działań jest anonimizacja danych, czyli takie ich przetwarzanie, dzięki któremu staną się bezwartościowe, gdy wpadną w niepowołane ręce.

Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach to książka, z której się dowiesz, jakie zagrożenia wiążą się z przechowywaniem poufnych danych, a także poznasz sposoby pozwalające Ci ograniczyć wynikające z tego ryzyko.

Na podstawie własnego doświadczenia i na praktycznych przykładach autor prezentuje w publikacji najlepsze praktyki anonimizacji i maskowania danych, wykorzystywane w tym celu narzędzia i techniki oraz pułapki czyhające na firmy, które nie stosują właściwych zabezpieczeń.

To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i zachowanie prywatności danych, administratorów baz danych, architektów oprogramowania, analityków danych i dyrektorów technicznych przedsiębiorstw z branży IT, a tak naprawdę dla każdego, kto zawodowo ma do czynienia z systemami informatycznymi przechowującymi i przetwarzającymi wrażliwe informacje. Przeczytaj, zanim będzie za późno!

• Wyszukiwanie i rozpoznawanie danych wrażliwych
• Analiza ryzyka i sposoby zabezpieczania danych
• Role i obowiązki osób odpowiedzialnych za prywatność danych
• Narzędzia i metody stosowane w anonimizacji danych
• Techniki maskowania i szyfrowania danych

Zabezpiecz się zawczasu - anonimizuj swoje poufne dane.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach
Tytuł książki: "Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach"
Autor: Dariusz Nabywaniec
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach”, kupili także:

Użytkowe betony konstrukcyjne Modele kształtowania struktury i właściwości, Aleksander Świtoński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kinematyka układów wieloczłonowych Metody obliczeniowe, Janusz Fraczek, Marek Wojtyra, Wydawnictwo WNT

C++ kanony wiedzy programistycznej, Stephen C. Dewhurst, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość zarządcza Zbiór zadań, Roman Kotapski, Robert Kowalak, Michał Poszwa, Andrzej Szczerbiński, Wydawnictwo Marina

Podstawy elektrotechniki i elektroniki samochodowej, Piotr Fundowicz, Bogusław Michałowski, Mariusz Radzimierski, Wydawnictwo WSiP

Naukowcy spod czerwonej gwiazdy, Marta Panas-Goworska, Andrzej Goworski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Procesy metropolizacji Teoria i praktyka, Elżbieta Zuzańska-Zyśko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w, Tomasz Stopka, Wydawnictwo Poltext

Algebra dla studentów Wydanie 4, Julian Klukowski, Ireneusz Nabiałek, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami