Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bezpieczeństwo » Bezpieczeństwo informacji » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
  Bezpieczeństwo informacji
  Hacking Cracking
  Kryptografia
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zaawansowane zarządzanie pamięcią w .NET Lepszy kod, wydajność i skalowalność

Zaawansowane zarządzanie pamięcią w .NET Lepszy kod, wydajność i skalowalność

199.00zł
169.15zł
Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach 39.90zł 29.93zł
Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach

Tytuł: Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach
Autor: Dariusz Nabywaniec
ISBN: 978-83-283-4495-2
Ilość stron: 176
Data wydania: 03/2019
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Zostań ekspertem od anonimizacji wrażliwych danych.

• Czym są dane poufne?
• Jak je zabezpieczyć przed wyciekiem?
• Jak maskować dane i pozostać anonimowym w sieci?

Współczesny świat produkuje ogromne ilości danych, z których duża część to dane wrażliwe. Wyciek takich danych poza przechowujące je przedsiębiorstwo czy instytucję może nie tylko narażać na szwank reputację organizacji, lecz również nieść za sobą ryzyko konkretnych strat finansowych i poważne konsekwencje o charakterze prawnym.

Aby nie dopuścić do tego rodzaju sytuacji, firmy na całym świecie odpowiednio się zabezpieczają, a składową tych działań jest anonimizacja danych, czyli takie ich przetwarzanie, dzięki któremu staną się bezwartościowe, gdy wpadną w niepowołane ręce.

Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach to książka, z której się dowiesz, jakie zagrożenia wiążą się z przechowywaniem poufnych danych, a także poznasz sposoby pozwalające Ci ograniczyć wynikające z tego ryzyko.

Na podstawie własnego doświadczenia i na praktycznych przykładach autor prezentuje w publikacji najlepsze praktyki anonimizacji i maskowania danych, wykorzystywane w tym celu narzędzia i techniki oraz pułapki czyhające na firmy, które nie stosują właściwych zabezpieczeń.

To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i zachowanie prywatności danych, administratorów baz danych, architektów oprogramowania, analityków danych i dyrektorów technicznych przedsiębiorstw z branży IT, a tak naprawdę dla każdego, kto zawodowo ma do czynienia z systemami informatycznymi przechowującymi i przetwarzającymi wrażliwe informacje. Przeczytaj, zanim będzie za późno!

• Wyszukiwanie i rozpoznawanie danych wrażliwych
• Analiza ryzyka i sposoby zabezpieczania danych
• Role i obowiązki osób odpowiedzialnych za prywatność danych
• Narzędzia i metody stosowane w anonimizacji danych
• Techniki maskowania i szyfrowania danych

Zabezpiecz się zawczasu - anonimizuj swoje poufne dane.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach
Tytuł książki: "Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach"
Autor: Dariusz Nabywaniec
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Anonimizacja i maskowanie danych wrażliwych w przedsiębiorstwach”, kupili także:

Eurologistyka Teoria i praktyka, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin

Słownik polsko-angielski PWN-Oxford, PWN-Oxford, Wydawnictwo Naukowe PWN

Świadomy kapitalizm to się opłaca, John Mackey , Raj Sisodia, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy</b>, <font color="navy">Danuta Piasecka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy, Danuta Piasecka, Wydawnictwo Onepress

ABC Seksualności, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus
<b>Zarządzanie i inżynieria jakości Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0</b>, <font color="navy">Adam Hamrol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie i inżynieria jakości Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wstęp do analizy błędu pomiarowego Wydanie 2, John R. Taylor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Godzina dziennie z Facebook marketingiem, Chris Treadaway, Mari Smith, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie działalnością innowacyjną, Lidia Białoń, Wydawnictwo PLACET

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami