Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Angielsko-polski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny

Angielsko-polski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny

39.00zł
29.64zł
Animacja 59.00zł 47.79zł
Animacja

Autor: Paul Wells

ISBN: 978-83-01-15736-4

Ilość stron: 196

Data wydania: 02/2009

Profesjonalny poradnik dotyczący tworzenia animacji w filmach rysunkowych, sitcomach, grach komputerowych, reklamach telewizyjnych oraz w awangardowych kreskówkach.

Książka ukazuje film animowany w różnych jego wymiarach – edukacji, realizacji, produkcji czy relacji zachodzących między rozmaitymi dyscyplinami sztuki, a animację jako narzędzie, dzięki któremu wszystko, co wyobrażalne, staje się możliwe.

Pierwsza część książki skupia się na podstawowych zasadach rządzących procesem animacji: począwszy od poszukiwania inspiracji i zbierania materiałów, poprzez etap przygotowań i dostępne techniki, aż do realizacji przedsięwzięcia. Każdy etap prac jest dokładnie opisany oraz opatrzony wskazówkami dotyczącymi wykorzystania nowych, przystępnych i tanich technologii, usprawniających proces twórczy.

Druga część zgłębia powiązania animacji ze stylami i strategiami narracyjnymi obecnymi w kulturze popularnej. Teoria została połączona z różnorodnymi sposobami jej praktycznego wykorzystania i dodatkowo wsparta analizą filmów: zarówno klasyki, jak i prac współczesnych, stworzonych przez profesjonalnych animatorów, ale także studentów.

Część praktyczna, znajdująca się na końcu książki, zawiera informacje na temat wyboru ścieżki kariery, odpowiedniego przygotowania portfolio oraz struktury przemysłu filmowego – niezbędne dla każdego początkującego twórcy.

Animacja to zbiór elementarnej wiedzy dla adeptów tej dziedziny sztuki, dla studentów i wykładowców uczelni artystycznych i filmowych, chcących poszerzyć swoją wiedzę zawodową, czy po prostu dla wszystkich miłośników filmów animowanych.

Animacja
Tytuł książki: "Animacja"
Autor: Paul Wells
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 47.79zł
Klienci, którzy kupili „Animacja”, kupili także:
<b>Animacja komputerowa Algorytmy i techniki</b>, <font color="navy">Rick Parent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki, Rick Parent, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>3ds Max 2012 Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
3ds Max 2012 Ćwiczenia praktyczne, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2</b>, <font color="navy">Dante Treglia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2, Dante Treglia, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie gier Kompendium</b>, <font color="navy">Bruno Miguel Teixeira de Sousa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie gier Kompendium, Bruno Miguel Teixeira de Sousa, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x</b>, <font color="navy">Will Goldstone</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Wykłady z algorytmów ewolucyjnych

Wykłady z algorytmów ewolucyjnych

47.25zł
35.91zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT

wtorek, 18 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami