Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Lutowanie bezołowiowe

Lutowanie bezołowiowe

89.00zł
75.65zł
Animacja 59.00zł 44.25zł
Animacja

Autor: Paul Wells

ISBN: 978-83-01-15736-4

Ilość stron: 196

Data wydania: 02/2009

Profesjonalny poradnik dotyczący tworzenia animacji w filmach rysunkowych, sitcomach, grach komputerowych, reklamach telewizyjnych oraz w awangardowych kreskówkach.

Książka ukazuje film animowany w różnych jego wymiarach – edukacji, realizacji, produkcji czy relacji zachodzących między rozmaitymi dyscyplinami sztuki, a animację jako narzędzie, dzięki któremu wszystko, co wyobrażalne, staje się możliwe.

Pierwsza część książki skupia się na podstawowych zasadach rządzących procesem animacji: począwszy od poszukiwania inspiracji i zbierania materiałów, poprzez etap przygotowań i dostępne techniki, aż do realizacji przedsięwzięcia. Każdy etap prac jest dokładnie opisany oraz opatrzony wskazówkami dotyczącymi wykorzystania nowych, przystępnych i tanich technologii, usprawniających proces twórczy.

Druga część zgłębia powiązania animacji ze stylami i strategiami narracyjnymi obecnymi w kulturze popularnej. Teoria została połączona z różnorodnymi sposobami jej praktycznego wykorzystania i dodatkowo wsparta analizą filmów: zarówno klasyki, jak i prac współczesnych, stworzonych przez profesjonalnych animatorów, ale także studentów.

Część praktyczna, znajdująca się na końcu książki, zawiera informacje na temat wyboru ścieżki kariery, odpowiedniego przygotowania portfolio oraz struktury przemysłu filmowego – niezbędne dla każdego początkującego twórcy.

Animacja to zbiór elementarnej wiedzy dla adeptów tej dziedziny sztuki, dla studentów i wykładowców uczelni artystycznych i filmowych, chcących poszerzyć swoją wiedzę zawodową, czy po prostu dla wszystkich miłośników filmów animowanych.

Animacja
Tytuł książki: "Animacja"
Autor: Paul Wells
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Animacja”, kupili także:
<b>Animacja komputerowa Algorytmy i techniki</b>, <font color="navy">Rick Parent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki, Rick Parent, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>3ds Max 2012 Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
3ds Max 2012 Ćwiczenia praktyczne, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2</b>, <font color="navy">Dante Treglia</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2, Dante Treglia, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie gier Kompendium</b>, <font color="navy">Bruno Miguel Teixeira de Sousa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie gier Kompendium, Bruno Miguel Teixeira de Sousa, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x</b>, <font color="navy">Will Goldstone</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Modelowanie poziomu płac w mikro i makroskali Teoria i rzeczywistość gospodarcza Polski

Modelowanie poziomu płac w mikro i makroskali Teoria i rzeczywistość gospodarcza Polski

63.00zł
50.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION

środa, 20 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami