Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Fiat Cinquecento

Fiat Cinquecento

61.95zł
52.66zł
Animacja 59.00zł
Animacja

Autor: Paul Wells

ISBN: 978-83-01-15736-4

Ilość stron: 196

Data wydania: 02/2009

Profesjonalny poradnik dotyczący tworzenia animacji w filmach rysunkowych, sitcomach, grach komputerowych, reklamach telewizyjnych oraz w awangardowych kreskówkach.

Książka ukazuje film animowany w różnych jego wymiarach – edukacji, realizacji, produkcji czy relacji zachodzących między rozmaitymi dyscyplinami sztuki, a animację jako narzędzie, dzięki któremu wszystko, co wyobrażalne, staje się możliwe.

Pierwsza część książki skupia się na podstawowych zasadach rządzących procesem animacji: począwszy od poszukiwania inspiracji i zbierania materiałów, poprzez etap przygotowań i dostępne techniki, aż do realizacji przedsięwzięcia. Każdy etap prac jest dokładnie opisany oraz opatrzony wskazówkami dotyczącymi wykorzystania nowych, przystępnych i tanich technologii, usprawniających proces twórczy.

Druga część zgłębia powiązania animacji ze stylami i strategiami narracyjnymi obecnymi w kulturze popularnej. Teoria została połączona z różnorodnymi sposobami jej praktycznego wykorzystania i dodatkowo wsparta analizą filmów: zarówno klasyki, jak i prac współczesnych, stworzonych przez profesjonalnych animatorów, ale także studentów.

Część praktyczna, znajdująca się na końcu książki, zawiera informacje na temat wyboru ścieżki kariery, odpowiedniego przygotowania portfolio oraz struktury przemysłu filmowego – niezbędne dla każdego początkującego twórcy.

Animacja to zbiór elementarnej wiedzy dla adeptów tej dziedziny sztuki, dla studentów i wykładowców uczelni artystycznych i filmowych, chcących poszerzyć swoją wiedzę zawodową, czy po prostu dla wszystkich miłośników filmów animowanych.

Animacja
Tytuł książki: "Animacja"
Autor: Paul Wells
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Animacja”, kupili także:

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki, Rick Parent, Wydawnictwo Naukowe PWN

3ds Max 2012 Ćwiczenia praktyczne, Joanna Pasek, Wydawnictwo Helion

3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo Helion

Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3, Dante Treglia, Wydawnictwo Helion

Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2, Dante Treglia, Wydawnictwo Helion

Programowanie gier Kompendium, Bruno Miguel Teixeira de Sousa, Wydawnictwo Helion

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami