Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki 129.00zł
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki

Tytuł: Animacja komputerowa Algorytmy i techniki
Autor: Rick Parent
ISBN: 978-83-01-16669-4
Ilość stron: 594
Data wydania: 10/2012 (dodruk)
Format: 16.8x23.8cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 129.00zł


Najlepsza książka o technikach animacji!

Pierwszy na polskim rynku podręcznik kierowany do animatorów. Stanowi wprowadzenie do kluczowych pojęć animacji, w tym syntezy obrazów, przekształceń i reprezentacji położenia.

Książka zawiera:
• najnowsze osiągnięcia techniki animacji obejmujące animację płynów, postaci ludzkich i miękkich części ciała,
• algorytmy wysokopoziomowe, w tym hierarchiczne modelowanie kinematyki, symulację ruchu brył sztywnych, układy cząsteczek, funkcje energii, wykrywanie kolizji i reakcje na nie,
• algorytmy i techniki odtwarzania zjawisk przyrodniczych i modelowania oraz animowania postaci.

Zaawansowane techniki programistyczne wyjaśnione są za pomocą szczegółowo opisanych przykładów oraz podana jest ich implementacja w języku C.

Książka kierowana jest do animatorów, programistów gier komputerowych, studentów i absolwentów specjalności związanych z multimediami, zarówno na uczelniach technicznych jak i akademiach sztuk pięknych.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie
1.1. Postrzeganie
1.2. Dziedzictwo animacji
1.3. Produkcja filmu animowanego
1.4. Wytwarzanie filmu animowanego na komputerze]
1.5. Krótka historia animacji komputerowej

2. Wiadomości wstępne
2.1. Przestrzenie i przekształcenia
2.2. Reprezentowanie położeń kątowych

3. Interpolacja wielkości liczbowych
3.1. Interpolacja komputeks.pl
3.2. Sterowanie ruchem punktu wzdłuż krzywej
3.3. Interpolacja położeń kątowych
3.4. Zastosowanie ścieżek

4. Animacja oparta na interpolacji
4.1. Systemy oparte na klatkach kluczowych
4.2. Języki animacji
4.3. Odkształcanie obiektów
4.4. Interpolacja kształtów trójwymiarowych
4.5. Morfing (dwupoziomowy)

5. Łańcuchy kinematyczne
5.1. Modelowanie hierarchiczne
5.2. Kinematyka prosta
5.3. Kinematyka odwrotna

6. Rejestrowanie ruchu
6.1. Techniki rejestrowania ruchu
6.2. Przetwarzanie obrazów
6.3. Kalibracja kamer
6.4. Odtwarzanie położenia w trzech wymiarach
6.5. Dopasowanie do szkieletu
6.6. Wyniki działania systemów rejestrowania ruchu
6.7. Przetwarzanie danych z systemów rejestrowania ruchu

7. Animacja z wykorzystaniem modeli fizycznych
7.1. Podstawy fizyczne
7.2. Siatki sprężyna
7.3. Układy cząsteczek
7.4. Symulacja ruchu brył sztywnych
7.5. Wymuszanie twardych i miękkich więzów

8. Płyny: ciecze i gazy
8.1. Szczególne modele płynów
8.2. Obliczeniowa dynamika płynów
9. Modelowanie i animowanie postaci ludzkich
9.1. Przegląd reprezentacji postaci ludzkich
9.2. Sięganie i chwytanie
9.3. Chodzenie
9.4. Ubieranie

10. Animacja twarzy
10.1. Ludzka twarz
10.2. Modele twarzy
10.3. Animowanie twarzy
10.4. Animacja ust

11. Modelowanie zachowań
11.1. Poznawanie otoczenia
11.2. Zachowania zespołowe
11.3. Zachowania proste
11.4. Modelowanie zachowań inteligentnych
11.5. Sterowanie tłumem

12. Specjalne modele do animacji
12.1. Powierzchnie zadane niejawnie
12.2. Rośliny

A. Zagadnienia syntezy obrazów
A.1. Podwójne buforowanie
A.2. Składnie obrazów
A.3. Wyświetlanie poruszających się obiektów
A.4. Cienie
A.5. Billboarding i „udawacze”

B. Informacje uzupelniające
B.1. Wektory i macierze
B.2. Obliczenia geometryczne
B.3. Przekształcenia
B.4. Reprezentacja łańcuchów kinematycznych Denavita i Hartenberga
B.5. Krzywe interpolacyjne i aproksymacyjne
B.6. Losowość
B.7. Elementy mechaniki
B.8. Całkowanie numeryczne
B.9. Standardy dla ruchomych obrazów
B.10. Kalibracja kamery

Animacja komputerowa Algorytmy i techniki
Tytuł książki: "Animacja komputerowa Algorytmy i techniki"
Autor: Rick Parent
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 129.00zł
Klienci, którzy kupili „Animacja komputerowa Algorytmy i techniki”, kupili także:

Python rozmówki, Brad Dayley, Wydawnictwo Helion

Tom 9. Sieci neuronowe w inżynierii biomedycznej, Ryszard Tadeusiewicz, Józef Korbicz, Leszek Rutkowski, Włodzisław Duch, Wydawnictwo EXIT

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL, Karol Sobiesiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zrównoleglanie i automatyczne dostosowanie algorytmów numerycznych do architektur hybrydowych z akceleratorami GPU, Krzysztof Rojek, Łukasz Szustak, Roman Wyrzykowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

OpenCL Akceleracja GPU w praktyce, Marek Sawerwain, Wydawnictwo Naukowe PWN

Struktury równoległe dla jednokierunkowych i dynamicznych sieci neuronowych, Jarosław Bilski, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami