Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy spektroskopii molekularnej

Podstawy spektroskopii molekularnej

49.90zł
36.43zł
Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine 69.00zł 17.25zł
Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine

Tytuł: Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine
Autor: Juhani Lehtimaki
ISBN: 978-83-246-6859-5
Ilość stron: 400
Data wydania: 11/2013
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 17.25zł


Klucz do sukcesu Twojej aplikacji!

„Smashing Magazine” to jeden z najpopularniejszych serwisów poświęconych profesjonalnemu tworzeniu stron WWW i interfejsów użytkownika. Korzystają z niego przede wszystkim profesjonalni projektanci i deweloperzy. Ta książka to kompilacja wiedzy najwybitniejszych autorów i ekspertów z zespołu „Smashing Magazine”. Sięgnij po nią już teraz i uświadom sobie, że nawet najlepsza aplikacja nie sprzeda się, jeżeli nie będzie atrakcyjna wizualnie i łatwa w zastosowaniu. Zanim napiszesz pierwszą linię kodu, warto przygotować prototyp i przetestować go na potencjalnych użytkownikach.

Dzięki lekturze tej książki poznasz struktury aplikacji, mechanizm intencji oraz najlepsze techniki nawigowania wśród dostępnych opcji. Kolejne rozdziały poprowadzą Cię przez szczegóły projektowania komponentów interfejsu, stosowania ikon oraz używania efektów. Część trzecia kompendium poświęcona jest zarządzaniu zasobami Androida, skalowaniu oraz układom interfejsu. Na końcu będziesz miał szansę zapoznać się z najlepszymi wzorcami tworzenia aplikacji na tę platformę. Książka ta jest nieocenionym źródłem informacji na temat tworzenia przyjaznych i wydajnych aplikacji. Musisz ją przeczytać!

Dzięki tej książce:

  • zaprojektujesz funkcjonalny interfejs użytkownika
  • wykorzystasz w najlepszy sposób zasoby Androida
  • poznasz najlepsze wzorce projektowe nawigacji i układu
  • odniesiesz sukces na platformie Android!

Nienaganny interfejs użytkownika to warunek konieczny do odniesienia sukcesu.

Spis treści:

CZĘŚĆ I WPROWADZENIE DO ARCHITEKTURY SYSTEMU ANDROID (17)

Rozdział 1. Użyteczność i projekt interfejsu użytkownika - wprowadzenie (19)

  • Technologia kontra projekt interfejsu (20)
  • Zrozumieć model mentalny (21)
  • Projektowanie dla użytkowników (26)
  • Żadna aplikacja nie może robić wszystkiego - wybierz właściwe obszary działania (29)
  • To Ty jesteś ekspertem; użytkownicy nie są projektantami (30)
  • Poznaj swoich użytkowników - projektuj dla prawdziwych ludzi (30)
  • Podsumowanie (33)

Rozdział 2. Wstrzymaj się z kodowaniem (35)

  • Budowa prototypów (36)
  • Narzędzia projektowe (38)
  • Testowanie przez użytkowników (42)
  • Podsumowanie (46)

Rozdział 3. Specyfika rozwiązań mobilnych i urządzeń z ekranami dotykowymi (47)

  • Projektowanie dla urządzeń mobilnych (48)
  • Projektowanie pod kątem interfejsów dotykowych (55)
  • Podsumowanie (59)

Rozdział 4. Wprowadzenie do platformy Android (61)

  • Wyzwania stwarzane przez platformę Android (62)
  • Wersje Androida (70)
  • Dystrybucja aplikacji dla Androida (73)
  • Co oznacza open source? (75)
  • Podsumowanie (77)

CZĘŚĆ II FUNKCJE I KOMPONENTY INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA PLATFORMY ANDROID (79)

Rozdział 5. Struktura aplikacji Androida i wskazówki dostępne w internecie (81)

  • Ogólna struktura aplikacji Androida (82)
  • Ogólna struktura projektu Androida (86)
  • Oficjalne wskazówki dla Androida (88)
  • Podsumowanie (89)

Rozdział 6. Intencje Androida (91)

  • Intencje umożliwiają aplikacjom wzajemną współpracę (92)
  • Korzystanie z serwisów społecznościowych i udostępnianie zasobów (93)
  • Praca z przeglądarkami (95)
  • Jak działają intencje Androida? (97)
  • Tworzenie własnych akcji (103)
  • Intencje są wszędzie (104)
  • Intencje kontra interfejsy API aplikacji (104)
  • Podsumowanie (105)

Rozdział 7. Struktura nawigacji w aplikacjach Androida (107)

  • Komponenty nawigacji w systemie Android, aktywności i intencje (108)
  • Kontrolki nawigacyjne Androida (109)
  • Podsumowanie (121)

Rozdział 8. Widgety aplikacji na ekranie domowym (123)

  • Zastosowania widgetów aplikacji ekranu domowego (124)
  • Aktualizowanie danych widgetu aplikacji (128)
  • Układ i funkcje widgetu aplikacji (130)
  • Implementacja widgetu aplikacji (135)
  • Podsumowanie (137)

Rozdział 9. Powiadamianie i informowanie użytkowników (139)

  • Metody powiadamiania użytkownika w systemie Android (140)
  • Kiedy powiadamiać użytkowników (143)
  • Kiedy nie powiadamiać użytkowników (148)
  • Unikanie wyskakujących okien (149)
  • Optymalne wykorzystywanie powiadomień na pasku statusu (150)
  • Podsumowanie (157)

Rozdział 10. Projektowanie obsługi przycisków sprzętowych, metod wprowadzania danych i czujników (159)

  • Projektowanie obsługi ekranu dotykowego (160)
  • Projektowanie obsługi przycisków sprzętowych (161)
  • Projektowanie obsługi klawiatury ekranowej (162)
  • Projektowanie obsługi klawiatur sprzętowych (170)
  • Projektowanie obsługi krzyżyków i gładzików (170)
  • Projektowanie obsługi rysika (171)
  • Projektowanie głosowego sterowania aplikacją (172)
  • Projektowanie obsługi zewnętrznych klawiatur, myszy i touchpadów (172)
  • Projektowanie obsługi dołączonych inteligentnych akcesoriów (174)
  • Projektowanie obsługi czujników (174)
  • Projektowanie obsługi dodatkowego ekranu (174)
  • Podsumowanie (175)

Rozdział 11. Projektowanie komponentów interfejsu użytkownika platformy (177)

  • Stosowanie widgetów interfejsu użytkownika (178)
  • Modyfikowanie widgetów interfejsu użytkownika (189)
  • Modyfikowanie typografii (191)
  • Stosowanie ikon (197)
  • Stosowanie animacji i efektów przejść (203)
  • Podsumowanie (211)

CZĘŚĆ III SKALOWALNY PROJEKT ANDROIDA (213)

Rozdział 12. Zarządzanie zasobami Androida (215)

  • Stosowanie zasobów Androida (216)
  • Projektowanie zasobów pod kątem gęstości pikseli (218)
  • Projektowanie pod kątem różnych wymiarów ekranu (223)
  • Projektowanie interfejsu pod kątem różnych języków i regionów (225)
  • Projektowanie obsługi kontrolek urządzenia (226)
  • Projektowanie interfejsu dla różnych wersji platformy (226)
  • Projektowanie interfejsu dla różnych trybów pracy urządzeń (227)
  • Podsumowanie (227)

Rozdział 13. Układy aplikacji Androida (229)

  • Strategia układu systemu Android (230)
  • Układy definiowane w plikach XML i w kodzie (232)
  • Menedżery układów (232)
  • Definiowanie wielkości układu (243)
  • Przewijanie (244)
  • Oś Z, porządek komponentów w ramach układu (245)
  • Dopełnienia i marginesy (245)
  • Importowanie i scalanie plików układu (246)
  • Układy niestandardowe (247)
  • Narzędzia do budowy interfejsu użytkownika dla systemu Android (247)
  • Diagnozowanie układów (248)
  • Podsumowanie (249)

Rozdział 14. Skalowalna grafika (251)

  • Format 9-patch (252)
  • Obiekty drawable definiowane w plikach XML (257)
  • Rysowanie z poziomu kodu aplikacji (265)
  • Podsumowanie (269)

Rozdział 15. Skalowalność to nie wszystko - samodostosowujący się projekt (271)

  • Platforma Android to nie tylko telefony (272)
  • Samodostosowujący się projekt (274)
  • Typowe sposoby tworzenia samodostosowujących się interfejsów użytkownika (285)
  • Podsumowanie (288)

Rozdział 16. Implementowanie samodostosowujących się interfejsów użytkownika (289)

  • Wprowadzenie do fragmentów (290)
  • Architektura fragmentów i aktywności (292)
  • Migracja istniejących aplikacji (294)
  • Analiza przykładowej aplikacji (296)
  • Podsumowanie (309)

CZĘŚĆ IV WZORCE PROJEKTOWE INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA W SYSTEMIE ANDROID (311)

Rozdział 17. Wprowadzenie do wzorców projektowych interfejsu użytkownika (313)

  • Wzorce projektowe interfejsu użytkownika (314)
  • Zalety stosowania wzorców projektowych interfejsu użytkownika (315)
  • Wzorce projektowe we wskazówkach projektowych platformy Android (316)
  • Wzorce projektowe interfejsu użytkownika prezentowane w tej książce (317)
  • Podsumowanie (319)

Rozdział 18. Wzorce projektowe akcji użytkownika (321)

  • Stosowanie wzorca Action Bar (322)
  • Stosowanie wzorca projektowego Quick Actions (331)
  • Stosowanie wzorca projektowego szuflady akcji (337)
  • Stosowanie wzorca projektowego Pull-to-Refresh (339)
  • Stosowanie gestu Swipe-to-Dismiss (343)
  • Podsumowanie (345)

Rozdział 19. Wzorce projektowe nawigacji i układu (347)

  • Stosowanie wzorca projektowego Stacked Galleries (348)
  • Stosowanie kokpitu (350)
  • Stosowanie przestrzeni roboczych (354)
  • Stosowanie widoku dzielonego (358)
  • Stosowanie wzorca projektowego Expand-in-Context (360)
  • Stosowanie nawigacji bocznej (363)
  • Podsumowanie (366)

Rozdział 20. Wzorce projektowe danych (367)

  • Stosowanie dynamicznych list (368)
  • Stosowanie wzorca projektowego Image Placeholder (370)
  • Stosowanie wzorca projektowego Non-forced Login (372)
  • Stosowanie wzorca projektowego Drag-to-Reorder Handle (375)
  • Podsumowanie (377)

Rozdział 21. Antywzorce projektowe interfejsu użytkownika (379)

  • Unikaj ekranu ładowania (380)
  • Unikaj ekranu poradnika (381)
  • Unikaj stosowania okna potwierdzenia (383)
  • Unikaj przycisku Cofnij widocznego na ekranie (384)
  • Unikaj stosowania przycisku menu (385)
  • Unikaj ukrywania paska statusu (386)
  • Unikaj wyświetlania szybkich akcji gestem przewijania (387)
  • Unikaj stosowania rozwiązań projektowych spoza Androida (388)
  • Podsumowanie (389)
Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine
Tytuł książki: "Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine"
Autor: Juhani Lehtimaki
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 17.25zł
Klienci, którzy kupili „Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine”, kupili także:
<b>Sztuczna inteligencja i logika Wydanie II</b>, <font color="navy">Andrzej Kisielewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sztuczna inteligencja i logika Wydanie II, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ponadczasowe strony internetowe</b>, <font color="navy">Alexander Dawson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ponadczasowe strony internetowe, Alexander Dawson, Wydawnictwo HELION
<b>Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (wydanie ekskluzywne + CD)</b>, <font color="navy">Robert Maurer Ph.D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (wydanie ekskluzywne + CD), Robert Maurer Ph.D., Wydawnictwo Onepress
<b>Platforma Android Nowe wyzwania</b>, <font color="navy">Erik Hellman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Platforma Android Nowe wyzwania, Erik Hellman, Wydawnictwo HELION
<b>Podręcznik projektantów WWW Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Smashing Magazine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik projektantów WWW Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo HELION
<b>Algorytmizacja i programowanie w MATLABIE</b>, <font color="navy">Kazimierz Banasiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Algorytmizacja i programowanie w MATLABIE, Kazimierz Banasiak, Wydawnictwo BTC
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Druga twarz tlenu Wolne rodniki w przyrodzie Wydanie 2

Druga twarz tlenu Wolne rodniki w przyrodzie Wydanie 2

54.00zł
39.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION

wtorek, 23 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami