Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

71.40zł
52.12zł
Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript 34.90zł 9.77zł
Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript

Tytuł: Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript
Autor: Jonathan Stark, Brian Jepson
ISBN: 978-83-246-4968-6
Ilość stron: 192
Data wydania: 10/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł 9.77zł


Twórz natywne aplikacje za pomocą standardowych technologii internetowych

Jeśli znasz HTML, CSS i JavaScript, jesteś gotowy na tworzenie aplikacji dla Androida. Ten praktyczny podręcznik pomoże Ci wejść w świat aplikacji przeznaczonych dla platformy Android, tworzonych w oparciu o otwarte standardy internetowe - przede wszystkim HTML5 - oraz dodatkowe narzędzia, takie jak choćby PhoneGap.

Dowiesz się, jak budować aplikacje internetowe i jak wykorzystać bezpłatny framework Adobe PhoneGap do przekonwertowania ich na natywne aplikacje dla Androida. Na własnej skórze przekonasz się, że tak tworzone aplikacje są przyszłością mobilnego świata. Dzięki tej książce będziesz tworzyć elastyczne rozwiązania dla szerokiego grona odbiorców.

Z tą książką:

  • nauczysz się wykorzystywać HTML5, CSS i JavaScript do tworzenia aplikacji mobilnych
  • stworzysz dynamiczny, pełny animacji interfejs użytkownika
  • rozwiążesz najczęstsze problemy dzięki PhoneGap
  • opublikujesz aplikację w sklepie Google Play!

Stwórz aplikację, opublikuj ją w Google Play i odnieś sukces.

Spis treści:

1. Zaczynamy (13)

  • Aplikacje internetowe kontra aplikacje natywne (13)
    • Czym jest aplikacja internetowa? (13)
    • Czym jest aplikacja natywna? (14)
    • Wady i zalety (14)
    • Które podejście jest odpowiednie dla Ciebie? (15)
  • Ekspresowy kurs technologii internetowych (15)
    • Wprowadzenie do języka HTML (15)
    • Wprowadzenie do CSS (19)
    • Wprowadzenie do JavaScriptu (23)

2. Praca ze stylami (27)

  • Nie masz własnej witryny? (27)
  • Pierwsze kroki (29)
    • Osobny arkusz stylów dla Androida (33)
    • Kontrolowanie skalowania strony (35)
  • Arkusz stylów dla Androida (36)
  • Wygląd i zachowanie w stylu Androida (39)
  • Proste zachowania z jQuery (41)
  • Czego się nauczyłeś? (47)

3. Zaawansowane stylizowanie (49)

  • Szczypta Ajaksa (49)
    • Kierowanie ruchem (50)
    • Przygotowanie treści (52)
    • Przekierowywanie żądań za pomocą JavaScriptu (53)
  • Kilka wodotrysków (55)
    • Wskaźnik postępu (56)
    • Ustawianie tytułu strony (59)
    • Obsługa długich tytułów (61)
    • Automatyczne przewijanie do początku strony (62)
    • Przechwytywanie odsyłaczy lokalnych (64)
    • Dodawanie własnego przycisku "wstecz" (64)
  • Dodawanie ikony do pulpitu (72)
  • Czego się nauczyłeś? (73)

4. Animacje (75)

  • Z niewielką pomocą naszych przyjaciół (75)
  • Przewijanie (76)
  • Ekran Terminarz (79)
  • Ekran Dzień (82)
  • Ekran Nowy wpis (83)
  • Ekran Ustawienia (86)
  • Integracja całości (89)
  • Dostosowywanie biblioteki jQTouch (92)
  • Czego się nauczyłeś? (94)

5. Składowanie danych po stronie klienta (95)

  • Web Storage (95)
    • Zapisywanie ustawień aplikacji w localStorage (97)
    • Zapisywanie daty w sessionStorage (100)
  • Web SQL Database (102)
    • Tworzenie bazy danych (104)
    • Wstawianie wierszy (106)
    • Wybieranie wierszy i obsługa otrzymanych danych (110)
    • Usuwanie wierszy (115)
  • Kody błędów Web SQL Database (118)
  • Czego się nauczyłeś? (118)

6. Tryb offline (121)

  • Podstawy aplikacji działających offline (121)
  • Sekcje NETWORK i FALLBACK (126)
  • Dynamiczne tworzenie pliku manifestu (132)
  • Debugowanie (136)
    • Konsola JavaScriptu (137)
  • Czego się nauczyłeś? (140)

7. W stronę natywności (141)

  • Wprowadzenie do PhoneGap (141)
  • Tworzenie aplikacji z wykorzystaniem Eclipse i Android SDK (143)
    • Pobieranie i instalowanie środowiska Eclipse Classic (143)
    • Pobieranie i instalowanie Android SDK (144)
    • Instalowanie dodatku ADT w Eclipse (144)
    • Dodawanie platform Android i innych składników (145)
    • Pobieranie najnowszej wersji PhoneGap (146)
    • Tworzenie nowego projektu (146)
    • Uruchamianie Kilo jako aplikacji dla Androida (148)
  • Sterowanie telefonem z poziomu JavaScriptu (150)
    • Dźwięki, wibracje i ostrzeżenia (151)
    • Geolokalizacja (155)
    • Akcelerometr (162)
  • Czego się nauczyłeś? (166)

8. Publikowanie aplikacji w sklepie Google Play (167)

  • Przygotowanie aplikacji do dystrybucji (167)
    • Usuwanie kodu na potrzeby debugowania (167)
    • Nadawanie aplikacji numeru wersji (168)
    • Kompilowanie i podpisywanie aplikacji (169)
  • Przesyłanie aplikacji do sklepu Google Play (170)
  • Bezpośrednie dystrybuowanie aplikacji (172)
  • Dalsza lektura (173)

Dodatek. Wykrywanie przeglądarek za pomocą WURFL (177)

Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript
Tytuł książki: "Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript"
Autor: Jonathan Stark, Brian Jepson
Wydawnictwo: HELION
Cena: 34.90zł 9.77zł
Klienci, którzy kupili „Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript”, kupili także:
<b>Pierwsze kroki z SQL. Praktyczne podejście dla początkujących</b>, <font color="navy">Thomas Nield</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pierwsze kroki z SQL. Praktyczne podejście dla początkujących, Thomas Nield, Wydawnictwo HELION
<b>Analiza danych w naukach ścisłych i technice</b>, <font color="navy">Andrzej Zięba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Analiza danych w naukach ścisłych i technice, Andrzej Zięba, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>SQL Jak osiągnąć mistrzostwo w konstruowaniu zapytań</b>, <font color="navy">Katarzyna Żmuda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SQL Jak osiągnąć mistrzostwo w konstruowaniu zapytań, Katarzyna Żmuda, Wydawnictwo HELION
<b>JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło</b>, <font color="navy">Nick Morgan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło, Nick Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Komputerowa analiza obrazu biomedycznego Wstęp do morfometrii i patologii ilościowej</b>, <font color="navy">Krzysztof W. Zieliński, Michał Strzelecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Komputerowa analiza obrazu biomedycznego Wstęp do morfometrii i patologii ilościowej, Krzysztof W. Zieliński, Michał Strzelecki, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elektronika dla bystrzaków Wydanie III</b>, <font color="navy">Cathleen Shamieh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Elektronika dla bystrzaków Wydanie III, Cathleen Shamieh, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Plutopia Atomowe miasta i nieznane katastrofy nuklearne

Plutopia Atomowe miasta i nieznane katastrofy nuklearne

54.90zł
46.67zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION

środa, 20 wrzesień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami