Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ogniwa słoneczne Wpływ środowiska naturalnego na ich pracę Wydanie 2

Ogniwa słoneczne Wpływ środowiska naturalnego na ich pracę Wydanie 2

55.00zł
41.80zł
Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV 79.00zł 56.09zł
Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV

Tytuł: Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV
Tytuł oryginalny Sams Teach Yourself Android Application Development in 24 Hours (4th Edition)
Autor: Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder
ISBN: 978-83-283-2150-2
Ilość stron: 448
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 56.09zł


Perspektywy rozwoju Androida są wyjątkowo obiecujące. System ten przebojem zdobywa nowe obszary rynku, a jego zalety, takie jak modułowa architektura, wysoka elastyczność czy otwarty charakter, są cenione zarówno przez programistów, jak i użytkowników aplikacji.

Rocznie sprzedaje się miliardy urządzeń pracujących pod kontrolą Androida, a jeśli wziąć pod uwagę rozwój technologii i mnożące się pomysły na wyposażenie w procesor kolejnego przedmiotu codziennego użytku, można przepowiadać temu systemowi świetlaną przyszłość. Podobnie zresztą jak programistom, którzy nauczą się efektywnie pisać świetne, atrakcyjne aplikacje dla Androida.

Książka, którą trzymasz w dłoni, została pomyślana jako podręcznik. Nawet jeśli jesteś bardzo początkującym programistą, błyskawicznie - bo po lekturze 24 rozdziałów, z których każdy zajmie najwyżej godzinę - poznasz podstawy programowania dla Androida i szybko zaczniesz tworzyć w pełni funkcjonalne aplikacje. Najpierw dowiesz się, czym są aktywności, intencje, usługi i odbiorniki rozgłoszeń.

Później zagłębisz się w bardziej zaawansowane zagadnienia: nauczysz się obsługi multimediów, poznasz interfejs Material Design firmy Google, sprawdzisz, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. Wisienką na tym torcie atrakcji będzie pokazanie szczególnych możliwości systemu Android, wykorzystywanych w bardzo profesjonalnych aplikacjach.

Szczególnie ciekawe dla Ciebie będzie:
• omówienie najnowszych możliwości i mechanizmów systemu Android 5 (Lollipop), pozwalających na tworzenie aplikacji dla Androida TV i urządzeń typu Android Wear
• przedstawienie świetnego narzędzia dla programistów — środowiska Android Studio
• nauka projektowania responsywnych aplikacji, wykorzystujących zadania działające w tle
• przeczytanie wskazówek dotyczących tworzenia wyrafinowanych systemów nawigowania w aplikacji, korzystania z pasków ActionBar oraz z wysuwanych menu
• sprawdzenie, jak pobierać dane z chmury i jak parsować dane zapisane w formacie JSON
• nauczenie się używania Google Play Services do lokalizowania położenia urządzenia

Kreatywnych ogranicza tylko wyobraźnia.

Spis treści:

Wstęp (17)

  • Co nowego w tym wydaniu (17)
  • Dla kogo przeznaczona jest ta książka (18)
  • Jak ta książka jest zorganizowana (18)
  • Kody źródłowe przykładowych aplikacji (19)

CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE ZAGADNIENIA ZWIĄZANE Z SYSTEMEM ANDROID (21)

Godzina 1. Wprowadzenie do systemu Android (23)

  • Podstawowe pojęcia związane z systemem Android (23)
  • Podstawowe pojęcia związane z tworzeniem aplikacji (26)
  • Rozpoczynamy pracę z pakietem Android Studio (32)
  • Podsumowanie (36)
  • Pytania i odpowiedzi (36)
  • Warsztaty (37)
  • Ćwiczenia (37)

Godzina 2. Intencje (39)

  • Zastosowanie intencji do uruchamiania aktywności (39)
  • Zastosowanie intencji niejawnych (51)
  • Obsługa intencji niejawnych (57)
  • Podsumowanie (59)
  • Pytania i odpowiedzi (59)
  • Warsztaty (60)
  • Ćwiczenia (60)

Godzina 3. Zasoby aplikacji (61)

  • Zasoby w Twoim projekcie (61)
  • Zastosowanie wspólnych zasobów aplikacji (65)
  • Korzystanie z alternatywnych zasobów aplikacji (74)
  • Internacjonalizacja aplikacji - korzystanie z zasobów dla innych wersji językowych (76)
  • Podsumowanie (78)
  • Pytania i odpowiedzi (79)
  • Warsztaty (79)
  • Ćwiczenia (79)

Godzina 4. Aktywności i fragmenty (81)

  • Praca z aktywnościami (81)
  • Cykl życia aktywności (93)
  • Wprowadzenie do fragmentów (97)
  • Podsumowanie (102)
  • Pytania i odpowiedzi (102)
  • Warsztaty (103)
  • Ćwiczenia (103)

Godzina 5. Responsywność aplikacji - działanie w tle (105)

  • Praca w tle (105)
  • Zastosowanie zadań asynchronicznych AsyncTask (109)
  • Usługi Service oraz IntentService (112)
  • Podsumowanie (121)
  • Pytania i odpowiedzi (121)
  • Warsztaty (122)
  • Ćwiczenia (122)

CZĘŚĆ II. TWORZENIE INTERFEJSÓW UŻYTKOWNIKA (123)

Godzina 6. Korzystanie z podstawowych formantów interfejsu użytkownika (125)

  • Korzystanie z palety formantów Android Studio (125)
  • Obsługiwanie danych wprowadzanych przez użytkownika (127)
  • Zastosowanie przycisków do uruchamiania akcji (132)
  • Podsumowanie (138)
  • Pytania i odpowiedzi (138)
  • Warsztaty (138)
  • Ćwiczenia (139)

Godzina 7. Tworzenie układów interfejsów użytkownika (141)

  • Rozpoczynamy pracę z układami interfejsów użytkownika (141)
  • RelativeLayout dla zaawansowanych (145)
  • Wspólne atrybuty (149)
  • Inne rodzaje układów (150)
  • Podsumowanie (153)
  • Pytania i odpowiedzi (153)
  • Warsztaty (153)
  • Ćwiczenia (154)

Godzina 8. Kontenery ListView i adaptery (155)

  • Rozpoczynamy pracę z kontenerami ListView (155)
  • Rozszerzanie klasy BaseAdapter (160)
  • Zastosowanie wzorca ViewHolder (167)
  • Podsumowanie (172)
  • Pytania i odpowiedzi (172)
  • Warsztaty (172)
  • Ćwiczenia (173)

Godzina 9. Interfejs Material Design (175)

  • Ewolucja w projektowaniu aplikacji (175)
  • Wprowadzenie do interfejsu Material Design (177)
  • Implementacja interfejsów Material Design (182)
  • Podsumowanie (197)
  • Pytania i odpowiedzi (197)
  • Warsztaty (197)
  • Ćwiczenia (198)

Godzina 10. Inne widoki i formanty (199)

  • Formanty przeznaczone do pobierania informacji (199)
  • Wyświetlanie postępu realizacji zadania (204)
  • Wyświetlanie danych (208)
  • Inne widoki (212)
  • Podsumowanie (215)
  • Pytania i odpowiedzi (215)
  • Warsztaty (216)
  • Ćwiczenia (216)

Godzina 11. Widoki ImageView i bitmapy (217)

  • Praca z widokami ImageView (217)
  • Praca z obiektami klasy Bitmap i klasy Canvas (224)
  • Zastosowanie biblioteki Picasso (230)
  • Podsumowanie (232)
  • Pytania i odpowiedzi (232)
  • Warsztaty (232)
  • Ćwiczenia (233)

Godzina 12. Widoki VideoView i odtwarzanie mediów (235)

  • Odtwarzanie plików wideo (235)
  • Obsługa zdarzeń widoku VideoView (239)
  • Odtwarzanie plików audio za pomocą obiektów MediaPlayer (243)
  • Inne klasy związane z obsługą multimediów (245)
  • Podsumowanie (245)
  • Pytania i odpowiedzi (246)
  • Warsztaty (246)
  • Ćwiczenia (247)

Godzina 13. Nawigowanie w aplikacji (249)

  • Zastosowanie paska ActionBar (249)
  • Zastosowanie paska Toolbar (256)
  • Zastosowanie wysuwanych paneli menu (261)
  • Podsumowanie (271)
  • Pytania i odpowiedzi (271)
  • Warsztaty (272)
  • Ćwiczenia (272)

CZĘŚĆ III. PRACA Z DANYMI (273)

Godzina 14. Korzystanie z systemu plików (275)

  • Omówienie systemu plików (275)
  • Zapisywanie prywatnych danych aplikacji (279)
  • Zapisywanie danych w katalogach publicznych (283)
  • Podsumowanie (285)
  • Pytania i odpowiedzi (286)
  • Warsztaty (286)
  • Ćwiczenia (286)

Godzina 15. Zastosowanie klasy SharedPreferences (287)

  • Zastosowanie klasy SharedPreferences do przechowywania danych (287)
  • Zapisywanie preferencji użytkownika (291)
  • Podsumowanie (301)
  • Pytania i odpowiedzi (301)
  • Warsztaty (301)
  • Ćwiczenia (302)

Godzina 16. Zapisywanie danych w bazie SQLite (303)

  • Tworzenie baz danych z tabelami (303)
  • Zarządzanie danymi przy użyciu klasy SQLiteOpenHelper (305)
  • Dodawanie, usuwanie i aktualizacja danych (308)
  • Zapytania danych i zastosowanie kursorów (310)
  • Korzystanie z baz danych w aplikacjach (312)
  • Podsumowanie (316)
  • Pytania i odpowiedzi (317)
  • Warsztaty (317)
  • Ćwiczenia (317)

Godzina 17. Dostęp do chmury: praca ze zdalnym interfejsem API (319)

  • Pobieranie zdalnych danych (320)
  • Pobieranie i parsowanie danych zapisanych w formacie JSON (325)
  • Wszystko razem, czyli tworzymy prostą aplikację (330)
  • Sprawdzanie połączenia sieciowego (334)
  • Podsumowanie (338)
  • Pytania i odpowiedzi (338)
  • Warsztaty (338)
  • Ćwiczenia (339)

Godzina 18. Wprowadzenie do pracy z dostawcami treści (341)

  • Wprowadzenie do pracy z dostawcami treści (341)
  • Wszystko o kalendarzu (342)
  • Pobieranie danych z kalendarza za pośrednictwem dostawcy treści (344)
  • Podsumowanie (352)
  • Pytania i odpowiedzi (352)
  • Warsztaty (352)
  • Ćwiczenia (352)

Godzina 19. Tworzenie dostawców treści (353)

  • Tworzenie URI dla pobierania danych (353)
  • Zastosowanie adaptera PieDbAdapter (354)
  • Tworzenie dostawcy treści (354)
  • Zastosowanie dostawcy treści MyContentProvider w aplikacji (362)
  • Podsumowanie (364)
  • Pytania i odpowiedzi (364)
  • Warsztaty (365)
  • Ćwiczenia (365)

Godzina 20. Loadery i adaptery CursorAdapter (367)

  • Jak działają loadery? (367)
  • Klasy loaderów (368)
  • Stany loadera (369)
  • Tworzenie adapterów klasy CursorAdapter (374)
  • Pozostała część aplikacji (377)
  • Podsumowanie (378)
  • Pytania i odpowiedzi (378)
  • Warsztaty (378)
  • Ćwiczenia (379)

CZĘŚĆ IV. IDZIEMY DALEJ (381)

Godzina 21. Używanie powiadomień (383)

  • Wprowadzenie do powiadomień (383)
  • Tworzenie powiadomień i zarządzanie nimi (385)
  • Dostosowywanie powiadomień (390)
  • Podsumowanie (392)
  • Pytania i odpowiedzi (392)
  • Warsztaty (392)
  • Ćwiczenia (393)

Godzina 22. Aplikacje dla Android TV i urządzeń typu Android Wear (395)

  • Android jako platforma (395)
  • Projektowanie aplikacji dla urządzeń Android Wear (396)
  • Tworzenie aplikacji dla Android TV (403)
  • Podsumowanie (407)
  • Pytania i odpowiedzi (407)
  • Warsztaty (408)
  • Ćwiczenia (408)

Godzina 23. Inne komponenty platformy Android (409)

  • Używanie usług Google Play (409)
  • Używanie usług Google Play Services do lokalizacji (412)
  • Używanie bibliotek open source i zewnętrznych pakietów SDK (417)
  • Zaglądamy głębiej do systemu Android (418)
  • Podsumowanie (423)
  • Pytania i odpowiedzi (423)
  • Warsztaty (423)
  • Ćwiczenia (424)

Godzina 24. Publikowanie aplikacji (425)

  • Przygotowanie aplikacji do opublikowania (425)
  • Udostępnianie aplikacji światu (433)
  • Zarabianie na aplikacjach (435)
  • Podsumowanie (436)
  • Pytania i odpowiedzi (436)
  • Warsztaty (436)
  • Ćwiczenia (437)
Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV
Tytuł książki: "Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV"
Autor: Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 56.09zł
Klienci, którzy kupili „Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV”, kupili także:
<b>CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Android w praktyce Projektowanie aplikacji</b>, <font color="navy">Roman Wantoch-Rekowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Android w praktyce Projektowanie aplikacji, Roman Wantoch-Rekowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript</b>, <font color="navy">Juriy Bura, Paul Coates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript, Juriy Bura, Paul Coates, Wydawnictwo HELION
<b>Android Programowanie gier na tablety</b>, <font color="navy">Jeremy Kerfs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Programowanie gier na tablety, Jeremy Kerfs, Wydawnictwo HELION
<b>Podręcznik projektantów WWW Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Smashing Magazine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik projektantów WWW Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo HELION
<b>Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Juhani Lehtimaki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android UI Podręcznik dla projektantów Smashing Magazine, Juhani Lehtimaki, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Badania operacyjne

Badania operacyjne

64.90zł
55.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION

wtorek, 23 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami