Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

Projektowanie lotnisk i portów lotniczych

79.00zł
59.25zł
Android Programowanie gier na tablety 39.00zł 10.92zł
Android Programowanie gier na tablety

Tytuł: Android Programowanie gier na tablety
Autor: Jeremy Kerfs
ISBN: 978-83-246-5004-0
Ilość stron: 192
Data wydania: 11/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 10.92zł


Zacznij przygodę z grami dla tabletów!

Tablety z Androidem na pokładzie zdobywają coraz większą popularność. Jednym z powodów tego zjawiska jest niezwykle korzystny stosunek jakości i możliwości do ceny. Czy są jakieś inne? Oczywiście - ogromny wybór przydatnych aplikacji oraz atrakcyjnych gier. Duże ekrany i mocne, często wielordzeniowe procesory dają programistom pole do popisu. Jeżeli chcesz dołączyć do tego grona i przygotować genialną grę na platformę Android, potrzebujesz tylko kilku rzeczy: czasu, chęci oraz tej książki!

Dzięki niej poznasz wszystkie niuanse tworzenia gier na tablety pracujące pod kontrolą systemu Android. Na samym początku dowiesz się, jak przygotować środowisko pracy oraz jakich narzędzi i bibliotek będziesz potrzebować. Po krótkim wstępie przejdziesz do sedna sprawy.

Nauczysz się wykorzystywać ekrany dotykowe, moc wielordzeniowych procesorów oraz informacje z czujników położenia. Ponadto poznasz tajniki tworzenia sztucznej inteligencji oraz mechanizmów dla wielu graczy. O sukcesie gry decyduje atrakcyjna oprawa dźwiękowa i wizualna, dlatego autor kładzie duży nacisk właśnie na te aspekty tworzenia gier. Na sam koniec sprawdzisz, jak opublikować grę w Google Play Store (dawniej Android Market). Jest to idealna pozycja dla każdego pasjonata systemu Android.

Sięgnij po tę książkę, a następnie:

  • zaprojektuj własną grę dla Androida
  • przygotuj grę dla jednego i wielu graczy
  • wykorzystaj moc współczesnych procesorów
  • opublikuj swoje dzieło w Google Play Store

Twórz świetne gry na platformę Android.

Rozdziały:

Rozdział 1. Konfiguracja środowiska programistycznego Java dla systemu Android 3.0 (11)

  • Czym jest system Android? (11)
    • Początki systemu Android (11)
    • Główne cechy systemu Android 3.0 (13)
  • Czego potrzeba do tworzenia gier w systemie Android? (14)
    • Co należy wiedzieć? (14)
    • Środowisko programistyczne (15)
  • Konfiguracja środowiska programistycznego (16)
    • Instalacja pakietu Java JDK (16)
    • Instalacja środowiska Eclipse (17)
    • Instalacja pakietu SDK dla systemu Android (20)
    • Konfiguracja narzędzi Androida oraz urządzenia wirtualnego w środowisku Eclipse (23)
  • Sprawdzanie działania narzędzi programistycznych (26)
    • Tworzenie projektu dla systemu Android (27)
    • Projekt programu dla systemu Android w Eclipsie (29)
    • Tworzenie wirtualnego urządzenia z Androidem (31)
    • Uruchamianie aplikacji (33)
    • Pierwsze zmiany w aplikacji (33)
  • Podsumowanie (35)

Rozdział 2. Tworzenie prostych gier z użyciem ruchomych sprajtów (37)

  • Praca z obrazami (37)
    • Tworzenie podłoża do wyświetlania obrazów (38)
    • Rysowanie obrazu (42)
    • Używanie sprajtów (44)
    • Uruchomienie gry (49)
  • Nadawanie grze profesjonalnego wyglądu (51)
  • Implementacja zarządzania czasem oraz złożonym ruchem (52)
  • Wykrywanie kolizji (53)
  • Podsumowanie (54)

Rozdział 3. Pobieranie danych od użytkownika (55)

  • Sposoby pobierania danych wejściowych (55)
  • Pobieranie danych wejściowych w tablecie (57)
  • Reagowanie na dotyk (59)
  • Reagowanie na gesty (61)
  • Korzystanie z kolejek wejścia (64)
  • Reagowanie na dane pochodzące z czujników (70)
  • Korzystanie z danych z czujnika (73)
  • Podsumowanie (75)

Rozdział 4. Dodawanie efektów dźwiękowych, muzyki oraz sekwencji filmowych (77)

  • Przygotowanie do odtwarzania dźwięków (78)
    • Szukanie oraz dodawanie efektów dźwiękowych (78)
    • Odtwarzanie efektów dźwiękowych (79)
    • Odtwarzanie wielu efektów dźwiękowych (80)
    • Dopasowanie efektów dźwiękowych do zdarzeń (84)
  • Dodawanie muzyki (85)
  • Dodawanie sekwencji filmowych (86)
  • Zarządzanie obsługą muzyki (87)
  • Podsumowanie (94)

Rozdział 5. Tworzenie jednoosobowej gry z utrudnieniami (95)

  • Planowanie gry jednoosobowej - AllTogether (95)
  • Tworzenie gry jednoosobowej (96)
    • Ulepszanie sprajtów gry (97)
    • Dodawanie nagrody za ukończenie gry (100)
    • Śledzenie stanu sprajtów (101)
  • Podsumowanie (109)

Rozdział 6. Gra w odbijaną piłkę (111)

  • Początki (111)
    • Gromadzenie zasobów używanych w grze (112)
    • Tworzenie nowego projektu (113)
  • Przygotowanie środowiska gry (114)
    • Modyfikacja pliku SpriteObject.java (114)
    • Modyfikacja pliku GameView.java (114)
  • Dodawanie wykrywania kolizji oraz obsługi zdarzeń (117)
  • Dodawanie obsługi dotyku, dźwięku oraz nagród (121)
    • Dodawanie dotykowego sterowania rakietką (121)
    • Dodawanie dźwięków (122)
    • Inicjalizacja bloków (123)
    • Usuwanie nieaktywnych bloków (125)
  • Podsumowanie (126)

Rozdział 7. Tworzenie gry dwuosobowej (127)

  • Podstawy gier wieloosobowych (127)
    • Gry wieloosobowe wykorzystujące serwer gier (128)
    • Gry wieloosobowe z połączeniami równorzędnymi (128)
    • Wybór metody rozgrywki wieloosobowej (129)
  • Gra dwuosobowa z połączeniami równorzędnymi (130)
    • Dodawanie połączeń Bluetooth (130)
    • Zarządzanie połączeniami Bluetooth (134)
    • Modyfikacja kodu gry dla dwóch graczy (140)
    • Testowanie gry (141)
  • Podsumowanie (142)

Rozdział 8. Jednoosobowa gra strategiczna. Część I. Tworzenie gry (143)

  • Wprowadzenie do obrony portu (144)
  • Składanie elementów gry (144)
    • Tworzenie falochronu (145)
    • Dodawanie gruntu oraz zamku (148)
    • Tworzenie łodzi (149)
    • Dodawanie dział (151)
    • Dodawanie obrazów (151)
  • Testowanie gry (152)
  • Podsumowanie (154)

Rozdział 9. Jednoosobowa gra strategiczna. Część II. Programowanie gry (155)

  • Rozszerzenie sprajtów używanych w grze (156)
  • Projektowanie sterowania grą (157)
  • Rozmieszczanie elementów na ekranie (162)
  • Dodawanie łodzi oraz sterowanie nimi (163)
  • Strzelanie z dział (164)
  • Wynik działania gry (167)
  • Analiza gry (168)
  • Podsumowanie (169)

Rozdział 10. Publikacja gry (171)

  • Poprawianie aplikacji (171)
    • Dodawanie ekranu początkowego (171)
    • Reakcja na wciśnięcie przycisku (174)
  • Opakowywanie gry (175)
  • Rozpowszechnianie gry (176)
    • Otwieranie konta w usłudze Google Play (179)
    • Wysyłanie aplikacji do sklepu Google Play (180)
  • Reklamowanie gry (180)
  • Podsumowanie (181)

Dodatek A Testowanie gier dla systemu Android na prawdziwym urządzeniu (183)

Android Programowanie gier na tablety
Tytuł książki: "Android Programowanie gier na tablety"
Autor: Jeremy Kerfs
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.00zł 10.92zł
Klienci, którzy kupili „Android Programowanie gier na tablety”, kupili także:
<b>Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Studio w 24 godziny. Wygodne programowanie dla platformy Android. Wydanie IV, Carmen Delessio, Lauren Darcey, Shane Conder, Wydawnictwo HELION
<b>Android w praktyce Projektowanie aplikacji</b>, <font color="navy">Roman Wantoch-Rekowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Android w praktyce Projektowanie aplikacji, Roman Wantoch-Rekowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript</b>, <font color="navy">Juriy Bura, Paul Coates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Profesjonalne tworzenie gier internetowych dla systemu Android w językach HTML5, CSS3 i JavaScript, Juriy Bura, Paul Coates, Wydawnictwo HELION
<b>CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
<b>Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie</b>, <font color="navy">James Kent Lewis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie, James Kent Lewis, Wydawnictwo HELION
<b>Python dla każdego Podstawy programowania Wydanie III</b>, <font color="navy">Michael Dawson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Python dla każdego Podstawy programowania Wydanie III, Michael Dawson, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION

środa, 21 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami