Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Polo, Seat Ibiza Sam naprawiam samochód

Volkswagen Polo, Seat Ibiza Sam naprawiam samochód

69.00zł
58.65zł
Android Podstawy tworzenia aplikacji 39.90zł 29.93zł
Android Podstawy tworzenia aplikacji

Tytuł: Android Podstawy tworzenia aplikacji
Autor: Andrzej Stasiewicz
ISBN: 978-83-246-8841-8
Ilość stron: 216
Data wydania: 11/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Przekonaj się, że nie taki Android straszny, jak go malują…
  • Poznaj najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych
  • Naucz się tworzyć proste aplikacje i analizować kod przykładów
  • Dowiedz się, jakich narzędzi potrzebujesz, aby rozpocząć pracę

Według najnowszych badań Android stał się najbardziej popularnym systemem operacyjnym dla urządzeń mobilnych. Środowisko to kontroluje już niemal 2/3 wszystkich używanych na świecie smartfonów i tabletów, a jego użytkownicy mają do dyspozycji ponad 450 tysięcy różnych aplikacji! Nic więc dziwnego, że w sieci pełno jest ofert zatrudnienia dla osób, które potrafią tworzyć programy dla tego systemu. Najlepsi wprost nie mogą opędzić się od rekruterów proponujących im coraz ciekawsze warunki finansowe…

Droga do sukcesu jest jednak długa i żmudna. Nauka programowania na potrzeby Androida nie wszystkim wydaje się rzeczą prostą, wielu zniechęca się już na samym wstępie. Najczęściej powodem bywa nieznajomość platformy, podstaw programowania obiektowego, języka Java czy choćby stosowanych tu narzędzi. Już samo korzystanie z przykładów zamieszczonych w sieci oraz ogólnodostępnej literatury wymaga zwykle minimalnej wiedzy na temat technologii i generalnego obycia w świecie urządzeń mobilnych.

Na szczęście dostępna jest już książka "Android. Podstawy tworzenia aplikacji", która bezboleśnie wprowadzi Cię w krainę programowania komputerów mobilnych pracujących pod kontrolą systemu firmy Google. Dzięki niej poznasz podstawy języka Java i budowę aplikacji działających w Androidzie. Nauczysz się posługiwać odpowiednimi narzędziami i pisać własne programy. Dowiesz się, jak korzystać z zasobów graficznych i funkcji systemowych. Zyskasz instrukcje, jak pobierać dane z sieci oraz uruchamiać nowe wątki.

  • Podstawy programowania urządzeń mobilnych
  • Wyposażenie warsztatu pracy programisty
  • Tworzenie prostych aplikacji dla Androida
  • Definiowanie układów obiektów na ekranie
  • Korzystanie z zasobów graficznych aplikacji
  • Uruchamianie i kontrolowanie wątków
  • Tworzenie aplikacji wieloekranowych

Chwyć robota za antenki - zacznij samodzielnie tworzyć aplikacje dla Androida.

Spis treści:

Rozdział 1. Instalowanie środowiska programistycznego (9)

  • Instalowanie Android SDK, Javy i edytora Eclipse (9)
  • Konfiguracja środowiska programistycznego Eclipse (11)
  • Pierwsza aplikacja (15)

Rozdział 2. Wygląd pierwszej aplikacji (19)

  • Katalog res - zasoby aplikacji (19)
  • Layouts, czyli wyglądy aplikacji (22)
    • LinearLayout - obiekty ułożone obok siebie (24)
    • TableLayout - obiekty ułożone w oczkach sieci (27)
    • AbsoluteLayout - rozłożenie swobodne (32)

Rozdział 3. Graficzne zasoby aplikacji (39)

  • Struktura katalogów drawable (39)
  • Emulatory o ekranach różnej jakości (41)
  • Bitmap, czyli mapa bitowa (43)
  • Mapa bitowa opakowana w atrybuty XML (48)
  • Wiele map bitowych w jednym opakowaniu XML (52)

Rozdział 4. Więcej o wyglądzie aplikacji (57)

  • ScrollView - ekran z gumy (57)
  • Kolory (61)
  • Shapes - kształty (68)

Rozdział 5. Programowanie czas zacząć! (77)

  • Przycisk "Koniec" (77)
  • Zegarek dla ubogich (82)
  • Kółko i krzyżyk, a przy okazji definiowanie stylów (87)

Rozdział 6. Efekty specjalne (97)

  • Przygotowanie animacji (98)
  • Przygotowanie interfejsu użytkownika (103)
  • Uruchomienie animacji (105)
  • Animacja innych komponentów (108)
  • Łączenie animacji (110)
  • Animacja poklatkowa map bitowych (113)

Rozdział 7. Własne komponenty graficzne (121)

  • Komponenty rozszerzają bazowy superkomponent View (122)
  • Przegląd możliwości graficznych (132)

Rozdział 8. Mapy bitowe (145)

  • Mapa bitowa zaczerpnięta z zasobów aplikacji (145)
  • Rysowanie na mapie bitowej zaczerpniętej z zasobów aplikacji (152)
  • Przekształcenie mapy bitowej techniką piksel po pikselu (154)
  • Uzyskanie nowej, czystej mapy bitowej (156)

Rozdział 9. Wątek w drugim planie (167)

  • Klasa AsyncTask i rysowanie w drugim planie (167)
  • Ściąganie danych z internetu (181)

Rozdział 10. Więcej ekranów dla aplikacji (191)

  • Okno główne (192)
  • Ta sama aplikacja napisana lepiej, bo krócej (205)

Słowniczek (211)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Android Podstawy tworzenia aplikacji
Tytuł książki: "Android Podstawy tworzenia aplikacji"
Autor: Andrzej Stasiewicz
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Android Podstawy tworzenia aplikacji”, kupili także:

Android 2 Tworzenie aplikacji, Sayed Hashimi, Satya Komatineni, Dave MacLean, Wydawnictwo Helion

Android Studio. Wygodne i efektywne tworzenie aplikacji, Adam Gerber, Clifton Craig, Wydawnictwo Helion

Tworzenie gier na platformę Android 4, J. F. DiMarzio, Wydawnictwo Helion

AVR Układy peryferyjne, Tomasz Francuz, Wydawnictwo Helion

Arduino i Android Niesamowite projekty Szalony geniusz, Simon Monk, Wydawnictwo Helion

Projekty elektroniczne na iPhone i iPad Niekonwencjonalne gadżety z technologią Arduino i techBASIC, Mike Westerfield, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami