Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » Programowanie mobilne » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa

W poszukiwaniu wartości przedsiębiorstwa

79.00zł
63.20zł
Android na tablecie Receptury 99.00zł 70.29zł
Android na tablecie Receptury

Tytuł: Android na tablecie Receptury
Autor: B.M. Harwani
ISBN: 978-83-246-8660-5
Ilość stron: 600
Data wydania: 05/2014
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 70.29zł


Najlepsze przepisy dla programistów platformy Android!

Android swoją karierę rozpoczął od telefonów. Nie minęło wiele czasu, gdy pojawiły się pierwsze tablety pracujące w tym systemie. Dzisiaj ich wybór i możliwości przyprawiają o zawrót głowy. Deweloper musi obecnie wziąć pod uwagę wiele konfiguracji sprzętowych — różne rozdzielczości ekranu i różnorodność osprzętu wymagają dbałości o detale i przetestowania aplikacji w kilku środowiskach. Jak sobie z tym poradzić? Jak tworzyć rozwiązania działające na różnych tabletach oraz jak wykorzystać potencjał Androida?

Na te i wiele innych pytań odpowie ta rewelacyjna książka, należąca do cieszącej się uznaniem serii „Receptury”. Szczególny nacisk położono w niej na tablety pracujące pod kontrolą systemu Android w wersji 4.2.2. Dowiesz się, jak przygotować środowisko pracy, wyświetlać powiadomienia oraz tworzyć animacje. Ponadto zapoznasz się z możliwościami sprzętowej akceleracji grafiki 2D, przechwytywania dźwięku oraz materiałów wideo.

A potem opanujesz korzystanie z formatu JSON w celu przechowywania informacji oraz obsługiwanie małych ekranów. Ostatni rozdział książki poświęcony został analizie i śledzeniu sposobu wykorzystania Twojej aplikacji — dzięki temu przekonasz się, do jakich zakątków świata dotarło Twoje dzieło. Książka ta musi znaleźć się na półce każdego autora aplikacji dla Androida — ogromna baza gotowych do użycia fragmentów kodu ułatwi Ci pracę!

Dzięki tej książce:
• stworzysz urządzenie AVD
• sprawdzisz możliwości OpenGL
• wykorzystasz łączność bezprzewodową
• odkryjesz tajniki standardu NFC

Obowiązkowa lektura każdego programisty!

Spis treści:

CZĘŚĆ I. TECHNIKI INTERFEJSU UŻYTKOWNIKA (21)

Rozdział 1. Przegląd aplikacji na tablety z systemem Android (23)

  • Receptura: wprowadzenie do tabletów z systemem Android (23)
  • Receptura: różnice pomiędzy telefonami Android a tabletami Android (25)
  • Receptura: zapewnianie kompatybilności aplikacji z telefonami i tabletami z systemem Android (26)
  • Receptura: tworzenie urządzeń AVD (27)
  • Receptura: struktura katalogów projektu Android (32)
  • Receptura: konwersja aplikacji z telefonu Android w aplikację na tablet Android (37)
  • Receptura: wymuszanie, aby aplikacja działała jedynie na tabletach (48)
  • Receptura: aktywności (49)
  • Receptura: cykl życia aktywności w systemie Android (49)
  • Receptura: rozpoczynanie korzystania z intencji (53)
  • Receptura: przekazywanie danych z jednej aktywności do drugiej (58)
  • Podsumowanie (64)

Rozdział 2. Fragmenty (67)

  • Receptura: wprowadzenie do fragmentów (68)
  • Receptura: cykl życia fragmentu (68)
  • Receptura: tworzenie fragmentów pierwszego planu oraz różnice pomiędzy fragmentami pierwszego planu a fragmentami w tle (70)
  • Receptura: dodawanie i usuwanie fragmentów w przypadku zmiany orientacji urządzenia (78)
  • Receptura: rola klas FragmentManager i FragmentTransaction w obsłudze fragmentów (83)
  • Receptura: tworzenie fragmentów dynamicznie w trakcie wykonywania aplikacji (86)
  • Receptura: implementowanie komunikacji pomiędzy fragmentami (92)
  • Receptura: wyświetlanie opcji za pomocą klasy ListFragment (98)
  • Receptura: wyświetlanie okien dialogowych za pomocą klasy DialogFragment (102)
  • Receptura: konfigurowanie preferencji użytkownika za pomocą klasy PreferenceFragment (109)
  • Podsumowanie (117)

Rozdział 3. Paski akcji w działaniu (119)

  • Receptura: różnice pomiędzy menu i paskiem akcji (119)
  • Receptura: przełączanie widoczności paska akcji (120)
  • Receptura: komponenty paska akcji (121)
  • Receptura: wyświetlanie elementów akcji w pasku akcji (121)
  • Receptura: nawigowanie do strony głównej po wybraniu ikony aplikacji (126)
  • Receptura: wyświetlanie widoków akcji w pasku akcji (127)
  • Receptura: wyświetlanie podmenu w pasku akcji (132)
  • Receptura: tworzenie paska zadań z zakładkami (139)
  • Receptura: tworzenie paska akcji z rozwijaną listą (145)
  • Podsumowanie (149)

Rozdział 4. Nowe widżety (151)

  • Receptura: wyświetlanie kalendarza w aplikacji Android (151)
  • Receptura: wyświetlanie i wybieranie liczb za pomocą widżetu NumberPicker (154)
  • Receptura: tworzenie stosu obrazów za pomocą widżetu StackView (160)
  • Receptura: wyświetlanie listy opcji za pomocą widżetu ListPopupWindow (165)
  • Receptura: sugerowanie opcji za pomocą widżetu PopupMenu (170)
  • Podsumowanie (172)

CZĘŚĆ II. ZARZĄDZANIE ZAWARTOŚCIĄ (175)

Rozdział 5. Schowek systemowy oraz operacja przeciągnij i upuść (177)

  • Receptura: operacja przeciągnij i upuść (177)
  • Receptura: przeciąganie i upuszczanie tekstu (179)
  • Receptura: przeciąganie i upuszczanie obrazów (188)
  • Receptura: wycinanie, kopiowanie i wklejanie tekstu przy wykorzystaniu schowka systemowego (198)
  • Podsumowanie (202)

Rozdział 6. Powiadomienia oraz intencje oczekujące (205)

  • Receptura: intencje oczekujące (205)
  • Receptura: rozgłaszanie intencji (207)
  • Receptura: system powiadomień systemu Android (214)
  • Receptura: tworzenie powiadomień (215)
  • Receptura: wykorzystanie klasy Notification.Builder (216)
  • Receptura: pozyskiwanie obiektu klasy NotificationManager (218)
  • Receptura: tworzenie powiadomienia i wykorzystywanie intencji oczekującej w celu rozpoczęcia aktywności (218)
  • Podsumowanie (222)

Rozdział 7. Ładowarki (225)

  • Receptura: ładowarki (225)
  • Receptura: dostawca treści (226)
  • Receptura: zastosowanie klasy CursorLoader w celu uzyskania dostępu do informacji przechowywanych przez dostawcę treści Contacts (228)
  • Receptura: Tworzenie niestandardowego dostawcy treści (233)
  • Receptura: wyświetlanie informacji z niestandardowego dostawcy treści (243)
  • Receptura: aktualizowanie i usuwanie informacji przechowywanych w niestandardowym dostawcy treści
  • Podsumowanie (252)

CZĘŚĆ III. TECHNIKI MULTIMEDIALNE (255)

Rozdział 8. Animacje (257)

  • Receptura: typy animacji (257)
  • Receptura: korzystanie z klasy ValueAnimator (259)
  • Receptura: wykorzystanie klasy ObjectAnimator do animowania widoków (267)
  • Receptura: uruchamianie wielu animacji za pomocą klasy AnimatorSet (273)
  • Receptura: animacja poklatkowa (279)
  • Receptura: animacja generująca klatki pośrednie (283)
    • Korzystanie z klasy AlphaAnimation (287)
    • Korzystanie z klasy TranslateAnimation (287)
    • Korzystanie z klasy RotateAnimation (288)
    • Korzystanie z klasy ScaleAnimation (289)
  • Receptura: zastosowanie animacji układu (293)
  • Receptura: gromadzenie i wyświetlanie sekwencji animacji za pomocą klasy AnimationSet (301)
  • Podsumowanie (306)

Rozdział 9. Sprzętowa akceleracja grafiki 2D (309)

  • Receptura: akceleracja sprzętowa (309)
  • Receptura: korzystanie z warstw widoku (313)
  • Receptura: poprawa wydajności aplikacji opartych na grafice przy wykorzystaniu klasy SurfaceView (317)
  • Receptura: zastosowanie transformacji z wykorzystaniem klasy TextureView (323)
  • Podsumowanie (326)

Rozdział 10. Tworzenie i renderowanie grafiki (327)

  • Receptura: interfejsy API wymagane dla grafiki (327)
  • Receptura: tworzenie i renderowanie prostokąta przy użyciu OpenGL (328)
  • Receptura: zastosowanie kolorów wieloodcieniowych (334)
  • Receptura: rotacja grafiki (337)
  • Receptura: skalowanie grafiki (342)
  • Receptura: przesuwanie grafiki (346)
  • Podsumowanie (349)

Rozdział 11. Przechwytywanie audio, wideo i obrazów (351)

  • Receptura: przechwytywanie obrazu z wykorzystaniem wbudowanej intencji (351)
  • Receptura: przechwytywanie obrazu za pomocą kodu Java (356)
  • Receptura: nagrywanie audio z wykorzystaniem wbudowanej intencji (362)
  • Receptura: klasa CamcorderProfile (365)
  • Receptura: klasa MediaRecorder i jej metody (372)
  • Receptura: nagrywanie audio z wykorzystaniem kodu Java (373)
  • Receptura: nagrywanie wideo za pomocą wbudowanej intencji (379)
  • Receptura: nagrywanie wideo z użyciem kodu Java (382)
  • Podsumowanie (389)

CZĘŚĆ IV. INTERFEJS SIECIOWY I SPRZĘTOWY (391)

Rozdział 12. Łączność bezprzewodowa (393)

  • Receptura: wiązanie ze sobą dwóch urządzeń Bluetooth (393)
  • Receptura: ręczne przesyłanie plików z jednego urządzenia na drugie z wykorzystaniem technologii Bluetooth (397)
  • Receptura: łączenie w parę urządzenia Bluetooth z komputerem z systemem Windows (399)
  • Receptura: włączanie lokalnego urządzenia Bluetooth (400)
  • Receptura: wyświetlanie listy powiązanych urządzeń (405)
  • Receptura: przesyłanie plików za pomocą technologii Bluetooth (410)
  • Receptura: standard Wi-Fi (412)
  • Receptura: włączanie i wyłączanie Wi-Fi (414)
  • Receptura: Wi-Fi Direct (418)
  • Podsumowanie (423)

Rozdział 13. Rdzenie i wątki (425)

  • Receptura: użyteczność architektury procesorów wielordzeniowych (425)
  • Receptura: użyteczność procesów odzyskiwania pamięci (426)
  • Receptura: wątki (429)
  • Receptura: używanie wielu wątków (432)
  • Receptura: korzystanie z klasy AsyncTask (437)
  • Podsumowanie (442)

Rozdział 14. Klawiatury i sensory (443)

  • Receptura: zmiana klawiatury i metody wprowadzania danych w systemie Android (443)
  • Receptura: sensory (445)
  • Receptura: lista sensorów obsługiwanych przez urządzenie (448)
  • Receptura: korzystanie z akcelerometru (450)
  • Receptura: korzystanie z czujnika zbliżeniowego (455)
  • Receptura: korzystanie z żyroskopu (458)
  • Podsumowanie (461)

CZĘŚĆ V. EKSPLORACJA SIECI WWW (463)

Rozdział 15. JSON (465)

  • Receptura: JSON (465)
  • Receptura: wykorzystywanie obiektu JSONObject do przechowywania informacji (468)
  • Receptura: zagnieżdżanie obiektów JSONObject (471)
  • Receptura: korzystanie z tablicy JSONArray (473)
  • Receptura: korzystanie z klas JsonReader oraz JsonWriter (478)
  • Receptura: wykorzystywanie usług sieciowych JSON w aplikacjach Android (483)
  • Podsumowanie (488)

Rozdział 16. Klasa WebView (489)

  • Receptura: klasa WebView i jej metody (489)
  • Receptura: wyświetlanie stron WWW za pomocą kontrolki WebView (491)
  • Receptura: korzystanie z klasy WebViewClient (496)
  • Receptura: korzystanie z klasy WebViewFragment (499)
  • Podsumowanie (507)

CZĘŚĆ VI. ZAAWANSOWANE TECHNIKI SYSTEMU ANDROID (509)

Rozdział 17. Obsługa małych ekranów (511)

  • Receptura: czynniki decydujące o obsłudze różnych ekranów i gęstości (511)
  • Receptura: zapewnianie obsługi dla różnych wersji platformy (513)
  • Receptura: wykorzystanie pakietu Android Support Library do zapewnienia obsługi starszych wersji systemu (518)
  • Receptura: dostosowywanie aplikacji do orientacji ekranu za pomocą kotwiczenia kontrolek (524)
  • Receptura: obsługa orientacji ekranu przy użyciu alternatywnych układów (528)
  • Podsumowanie (532)

Rozdział 18. Widżety ekranu głównego (535)

  • Receptura: widżety aplikacji oraz widżety ekranu głównego (535)
  • Receptura: metody cyklu życia widżetu aplikacji (538)
  • Receptura: tworzenie widżetów ekranu głównego (539)
  • Receptura: aktualizowanie widżetu ekranu głównego za pomocą kontrolki Button (547)
  • Receptura: zastosowanie klasy AlarmManager do częstej aktualizacji widżetu ekranu głównego (551)
  • Podsumowanie (554)

Rozdział 19. Android Beam (555)

  • Receptura: standard NFC (555)
  • Receptura: znaczniki NFC (556)
  • Receptura: struktura wykorzystywana do wymiany informacji za pomocą znaczników NFC (557)
  • Receptura: odczytywanie danych ze znaczników NFC (560)
  • Receptura: zapisywanie danych do znacznika NFC (566)
  • Receptura: korzystanie z funkcji Android Beam (570)
  • Receptura: przesyłanie danych za pomocą funkcji Android Beam (571)
  • Podsumowanie (575)

Rozdział 20. Analityka i śledzenie aplikacji (577)

  • Receptura: analizowanie i śledzenie aplikacji (577)
  • Receptura: wykorzystanie biblioteki EasyTracker do śledzenia aplikacji Android (578)
  • Receptura: wykorzystanie narzędzia GoogleAnalytics do śledzenia aplikacji Android (587)
  • Podsumowanie (589)
Android na tablecie Receptury
Tytuł książki: "Android na tablecie Receptury"
Autor: B.M. Harwani
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 70.29zł
Klienci, którzy kupili „Android na tablecie Receptury”, kupili także:
<b>GitHub. Przyjazny przewodnik</b>, <font color="navy">Peter Bell, Brent Beer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
GitHub. Przyjazny przewodnik, Peter Bell, Brent Beer, Wydawnictwo HELION
<b>Java w pigułce. Wydanie VI</b>, <font color="navy">Benjamin J Evans, David Flanagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java w pigułce. Wydanie VI, Benjamin J Evans, David Flanagan, Wydawnictwo HELION
<b>Business Intelligence Systemy wspomagania decyzji biznesowych</b>, <font color="navy">Jerzy Surma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Business Intelligence Systemy wspomagania decyzji biznesowych, Jerzy Surma, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Połączenia spójnościowe</b>, <font color="navy">Maria Porębska, Andrzej Skorupa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Połączenia spójnościowe, Maria Porębska, Andrzej Skorupa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX</b>, <font color="navy">Marek Orlik, Małgorzata Jelińska-Kazimierczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX, Marek Orlik, Małgorzata Jelińska-Kazimierczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu</b>, <font color="navy">Ben Simonds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

39.90zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami