Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy budowy silników Wydanie 3

Podstawy budowy silników Wydanie 3

69.00zł
51.75zł
Anatomia projektu 109.20zł
Anatomia projektu

Autor: Steven Heller, Mirko Ilić

ISBN: 978-83-61380-32-0

Ilość stron: 208

Data wydania: 12/2008

Twarda oprawa

Projektanci to myślące stworzenia; gromadzą w swoich głowach możliwie jak najwięcej materiału, jeszcze surowego, wymagającego dopiero "obróbki", a następnie tworząc, czerpią z niego. "Anatomia projektu" ukazuje, że nie ma rzeczy nieważnych, bo inspiracją może być wszystko źródła znane i nieznane, zupełnie oczywiste i zdawało by sę - niekonsekwentne.

Metaforycznie można by powiedzieć, że ta wyjątkowa książka dokonuje jakby sekcji 49 kompletnie ukończonych prac współczesnego graficznego designu. Jeśli zdejmiemy zewnętrzną powłokę, ukaże się szkielet, trzymający razem organa wewnętrzne - a żaden z nich nie może istnieć bez drugiego. Jeżeli usuniemy choćby jedną część, naruszymy całość projektu.

To anatomiczne studium uczy, jak bardzo współczesne prace są powiązane z historią designu. Jeden motyw wywodzi się (lub zanika) z drugiego, jedna technika przeradza się w inną, lepszą. Pod zewnętrzną powierzchnią każdego plakatu, opakowania, okładki książki czy billboardu kryje się twórcze DNA, które określa i wyjaśnia, dlaczego dany projekt wygląda właśnie tak, a nie inaczej.

O autorachSteven Heller jest dyrektorem artystycznym dziennika "The New York Times",współautorem programu nauczania i jednym z szefów katedry projektowania graficznego w School of Visual Arts w Nowym Jorku. Jest też wydawcą "AIGA Voice", internetowego magazynu poświęconego projektowaniu oraz autorem, współautorem i wydawcą ponad 100 książek o projektowaniu graficznym, ilustracji, kulturze popularnej, w tym profesjonalnej biografii Paula Randa oraz "Stylepedia: A Guide to Graphic Design Quirks, Mannerisms and Conceits" (Stylopedia: przewodnik po trickach, manieryzmach i koncepcjach projektowania graficznego). Zdobył też wiele nagród i medali: w 1999 r. został wyróżniony przez AIGA medalem za wybitne osiągnięcia, ma też na swoim koncie Special Educators Award przyznaną przez Art Directors Club Hall of Fame oraz nagrodę Society of Illustrators - Richard Gangel Art Directors Award . Mirko Ilićurodzony w Bośni ilustrator i projektant grafiki, był dyrektorem ds. graficznych międzynarodowego wydania magazynu "Time" i dyrektorem artystycznym działu "Opinii" oraz głównej strony dziennika "The New York Times".

W 1995 r. założył Mirko Ilić Corporation - studio projektowania graficznego i trójwymiarowego projektowa- nia komputerowego, zajmujące się również projektowaniem czołówek filmów. Wraz z Miltonem Glaserem wykładał projektowanie graficzne w Cooper Union, a obecnie uczy w ramach magisterskiego programu projektowania ilustracji w School of Visual Arts. Jest też współautorem kilku książek: wraz ze Stevenem Hellerem napisał "Genius Moves: 100 Icons of Graphic Design" (Genialne dokonania: 100 ikon graficznego projektowania) i "Handlettering in the Digital Age" (Pismo odręczne w erze cyfrowej),

Forma książki jest niesłychanie staranna. Piękna, niestandardowa okładka, wewnątrz składane strony w formie kolorowych tablic poglądowych oraz kolorowa pagina ułatwiają zapoznanie się z zagadnieniami omawianymi w książce.Jest to album zawierający 49 prac graficznych (plakatów, billboardów, grafiki książkowej i innych form graficznych). Każda z tych prac jest szczegółowo analizowana . Przy każdej z grafik znajduje się szereg ( w sumie około 2000) innych projektów , które cechuje podobne myślenie plastyczne.

Przez zestawienie wielu prac i próbie poszukiwań inspiracji, problemy powstające przy projektowaniu stają się bardziej czytelne. Autorzy posługują się formą języka najbardziej przystępnego dla plastyków czyli obrazem. Steven Heller jest współautorem programu nauczania i jednym z szefów katedry projektowania graficznego w School of Visual Arts w Nowym Jorku oraz Mirko Ilic uczy w tej samej szkole w ramach magisterskiego programu projektowania ilustracji .

Obaj autorzy mają przekonywujące podejście pedagogiczne. Z punktu widzenia recenzentki, która jest nauczycielem reklamy wizualnej, podstaw projektowania książka jest niezwykle użytecznym podręcznikiem poszerzającym wiedzę uczniów w problemach projektowania i informacji wizualnej.

Anatomia projektu
Tytuł książki: "Anatomia projektu"
Autor: Steven Heller, Mirko Ilić
Wydawnictwo: ABE Dom Wydawn
Cena: 109.20zł
Klienci, którzy kupili „Anatomia projektu”, kupili także:
<b>Macromedia Flash 8 Professional oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Tom Green, Jordan L. Chilcott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Macromedia Flash 8 Professional oficjalny podręcznik, Tom Green, Jordan L. Chilcott, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy projektowania procesów technologicznych typowych części maszyn Wydanie V</b>, <font color="navy">Mieczysław Feld</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy projektowania procesów technologicznych typowych części maszyn Wydanie V, Mieczysław Feld, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Supersymetria Supersymetryczne cząstki i odkrywanie podstawowych praw przyrody</b>, <font color="navy">Gordon Kane</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Supersymetria Supersymetryczne cząstki i odkrywanie podstawowych praw przyrody, Gordon Kane, Wydawnictwo Prószyński
<b>Excel 2003 PL ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2003 PL ilustrowany przewodnik, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo HELION
<b>DOS leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
DOS leksykon kieszonkowy, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II</b>, <font color="navy">Marek Piotrowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Procesy biznesowe w praktyce. Projektowanie, testowanie i optymalizacja. Wydanie II, Marek Piotrowski, Wydawnictwo HELION
<b>PHP i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty Wydanie V</b>, <font color="navy">Luke Welling , Laura Thomson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i MySQL Tworzenie stron WWW Vademecum profesjonalisty Wydanie V, Luke Welling , Laura Thomson, Wydawnictwo HELION
<b>Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę</b>, <font color="navy">Jason Falls, Erik Deckers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Media społecznościowe bez ściemy Jak kreować markę, Jason Falls, Erik Deckers, Wydawnictwo Onepress
<b>Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki</b>, <font color="navy">Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Neuropsychologia kliniczna Od teorii do praktyki, Maria Pąchalska, Bożydar Kaczmarek, Juri D. Kropotow, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION

środa, 16 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami