Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Office » Excel » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
  Excel
  MS Office
  Outlook
  PowerPoint
  Project
  SharePoint Services
  Visio
  Word
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Android Poradnik programisty 93 przepisy tworzenia dobrych aplikacji

Android Poradnik programisty 93 przepisy tworzenia dobrych aplikacji

79.80zł
67.83zł
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela 89.00zł 66.75zł
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Tytuł: Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Tytuł oryginalny Marketing Analytics: Data-Driven Techniques with Microsoft Excel
Autor: Wayne L. Winston
ISBN: 978-83-283-5850-8
Ilość stron: 616
Data wydania: 12/2019
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł


Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie.

Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.

Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań.

Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!

W tej książce między innymi:
• analiza danych marketingowych
• opracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycen
• wykorzystywanie narzędzi prognostycznych
• analiza łączona i analiza wyborów dyskretnych
• pomiar skuteczności wydatków na reklamę
• analiza danych z mediów społecznościowych

Wyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Tytuł książki: "Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela"
Autor: Wayne L. Winston
Wydawnictwo: Helion
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili „Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela”, kupili także:

Podstawy teorii obwodów Tom 3 Wydanie II, Jerzy Osiowski , Jerzy Szabatin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tablice i wzory do projektowania konstrukcji żelbetowych z przykładami obliczeń Wydanie II, Michał Knauff, eszka Golubińska, Piotr Knyziak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Arduino. 65 praktycznych projektów, John Boxall, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do biomatematyki, J.D. Murray, Wydawnictwo Naukowe PWN

Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować, Robert Thompson, Wydawnictwo ZonerPress

Zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ICT, Katarzyna Jasińska, Tomasz Szapiro, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fizjologia sportu Krótkie wykłady, K. Birch, D. MacLaren, K. George, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dręczyciel, Penelope Douglas, Wydawnictwo Editio

Czysta krew i filozofia. Wampiry stają się naprawdę niegrzeczne, William Irwin, George A. Dunn, Rebecca Housel, Wydawnictwo Septem

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami