Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 3

Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 3

59.00zł
Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej 42.00zł 37.80zł
Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej

Tytuł: Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej
Autor: Piotr Napieralski
ISBN: 978-83-7837-027-7
Ilość stron: 118
Data wydania: 09/2013
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 37.80zł


Obszar badań autora koncentruje się wokół metod i algorytmów syntezy obrazów komputerowych, nazywanych algorytmami renderingu.

Badania te dotyczą projektowania i implementacji nowych rozwiązań, umożliwiających skrócenie czasu renderingu z zachowaniem poprawności fizycznej, przy jednoczesnym niepogarszaniu jakości generowanych obrazów.

Rozdział 3 poświecony jest fizyce światła. Zawiera definicje ważniejszych terminów i wielkości fizycznych, używanych podczas projektowania algorytmów renderingu.

W rozdziale 4 autor zaproponował systematykę realizmu obrazów generowanych komputerowo. Wykazał, że na realizm obrazu wpływ ma wiele czynników, które należy uwzględnić przy tworzeniu metod renderingu.

Rozdział 5 zawiera przegląd algorytmów globalnego oświetlenia. Przedstawione zostały najpopularniejsze metody renderingu.

Rozdział 6 zawiera opis systemu renderującego, którego autor jest współautorem.

Spis treści:

1. Wprowadzenie

2. Wykaz ważniejszych symboli i oznaczeń

3. Fizyka światła
3.1. Parametry fizycne światła
3.2. Charakterystyka świetlna materiałów
3.3. Funkcje BRDF - interakcja światła z materiałami

4. Fotorealizm - definicja problemu, czynniki wpływające na realizm sceny 3d
4.1. Realizm w grafice komputerowej
4.2. Cechy obrazów realistycznych generowanych komputerowo
4.3. Jakość obrazu

5. Algorytmy globalnego oświetlenia
5.1. Równanie renderingu
5.2. Metody próbkowania punktowego
5.3. Metoda elementów skończonych
5.4. Mapowanie fotonowe

6. System renderujący stosujący algorytmy globalnego oświetlenia
6.1. Struktura systemu renderującego

7. Załączniki
7.1. Wielkości fizyczne i oznaczenia zdefiniowane w układzie SI

8. Bibliografia

9. Skorowidz


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,80zł

Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej
Tytuł książki: "Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej"
Autor: Piotr Napieralski
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 37.80zł
Klienci, którzy kupili „Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej”, kupili także:

Eksploracja danych w modelowaniu użytkowników edukacyjnych systemów internetowych, Danuta Zakrzewska, Wydawnictwo EXIT

Wspomaganie interakcji człowiek-komputer w środowiskach wirtualnych, Adam Wojciechowski, Wydawnictwo EXIT

Modele bezpieczeństwa logicznego i ich implementacje w systemach informatycznych, Aneta Poniszewska-Marańda, Wydawnictwo EXIT

Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II, Przemysław Kiciak, Wydawnictwo WNT

Maya 2011 Wprowadzenie, Dariush Derakhshani, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami