Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Psychologia stresu Korzystne i niekorzystne skutki stresu życiowego

Psychologia stresu Korzystne i niekorzystne skutki stresu życiowego

69.00zł
51.75zł
Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej 42.00zł 33.60zł
Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej

Tytuł: Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej
Autor: Piotr Napieralski
ISBN: 978-83-7837-027-7
Ilość stron: 118
Data wydania: 09/2013
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 33.60zł


Obszar badań autora koncentruje się wokół metod i algorytmów syntezy obrazów komputerowych, nazywanych algorytmami renderingu.

Badania te dotyczą projektowania i implementacji nowych rozwiązań, umożliwiających skrócenie czasu renderingu z zachowaniem poprawności fizycznej, przy jednoczesnym niepogarszaniu jakości generowanych obrazów.

Rozdział 3 poświecony jest fizyce światła. Zawiera definicje ważniejszych terminów i wielkości fizycznych, używanych podczas projektowania algorytmów renderingu.

W rozdziale 4 autor zaproponował systematykę realizmu obrazów generowanych komputerowo. Wykazał, że na realizm obrazu wpływ ma wiele czynników, które należy uwzględnić przy tworzeniu metod renderingu.

Rozdział 5 zawiera przegląd algorytmów globalnego oświetlenia. Przedstawione zostały najpopularniejsze metody renderingu.

Rozdział 6 zawiera opis systemu renderującego, którego autor jest współautorem.

Spis treści:

1. Wprowadzenie

2. Wykaz ważniejszych symboli i oznaczeń

3. Fizyka światła
3.1. Parametry fizycne światła
3.2. Charakterystyka świetlna materiałów
3.3. Funkcje BRDF - interakcja światła z materiałami

4. Fotorealizm - definicja problemu, czynniki wpływające na realizm sceny 3d
4.1. Realizm w grafice komputerowej
4.2. Cechy obrazów realistycznych generowanych komputerowo
4.3. Jakość obrazu

5. Algorytmy globalnego oświetlenia
5.1. Równanie renderingu
5.2. Metody próbkowania punktowego
5.3. Metoda elementów skończonych
5.4. Mapowanie fotonowe

6. System renderujący stosujący algorytmy globalnego oświetlenia
6.1. Struktura systemu renderującego

7. Załączniki
7.1. Wielkości fizyczne i oznaczenia zdefiniowane w układzie SI

8. Bibliografia

9. Skorowidz

Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej
Tytuł książki: "Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej"
Autor: Piotr Napieralski
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 33.60zł
Klienci, którzy kupili „Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej”, kupili także:
<b>Eksploracja danych w modelowaniu użytkowników edukacyjnych systemów internetowych</b>, <font color="navy">Danuta Zakrzewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Eksploracja danych w modelowaniu użytkowników edukacyjnych systemów internetowych, Danuta Zakrzewska, Wydawnictwo EXIT
<b>Wspomaganie interakcji człowiek-komputer w środowiskach wirtualnych</b>, <font color="navy">Adam Wojciechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wspomaganie interakcji człowiek-komputer w środowiskach wirtualnych, Adam Wojciechowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Modele bezpieczeństwa logicznego i ich implementacje w systemach informatycznych</b>, <font color="navy">Aneta Poniszewska-Marańda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Modele bezpieczeństwa logicznego i ich implementacje w systemach informatycznych, Aneta Poniszewska-Marańda, Wydawnictwo EXIT
<b>Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Maya 2011 Wprowadzenie</b>, <font color="navy">Dariush Derakhshani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Maya 2011 Wprowadzenie, Dariush Derakhshani, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II</b>, <font color="navy">Przemysław Kiciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II, Przemysław Kiciak, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo EXIT
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION

piątek, 26 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami