Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne

Podstawy metrologii i inżynierii jakości dla mechaników Ćwiczenia praktyczne

39.00zł
29.64zł
Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej 42.00zł 33.60zł
Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej

Tytuł: Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej
Autor: Piotr Napieralski
ISBN: 978-83-7837-027-7
Ilość stron: 118
Data wydania: 09/2013
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 33.60zł


Obszar badań autora koncentruje się wokół metod i algorytmów syntezy obrazów komputerowych, nazywanych algorytmami renderingu.

Badania te dotyczą projektowania i implementacji nowych rozwiązań, umożliwiających skrócenie czasu renderingu z zachowaniem poprawności fizycznej, przy jednoczesnym niepogarszaniu jakości generowanych obrazów.

Rozdział 3 poświecony jest fizyce światła. Zawiera definicje ważniejszych terminów i wielkości fizycznych, używanych podczas projektowania algorytmów renderingu.

W rozdziale 4 autor zaproponował systematykę realizmu obrazów generowanych komputerowo. Wykazał, że na realizm obrazu wpływ ma wiele czynników, które należy uwzględnić przy tworzeniu metod renderingu.

Rozdział 5 zawiera przegląd algorytmów globalnego oświetlenia. Przedstawione zostały najpopularniejsze metody renderingu.

Rozdział 6 zawiera opis systemu renderującego, którego autor jest współautorem.

Spis treści:

1. Wprowadzenie

2. Wykaz ważniejszych symboli i oznaczeń

3. Fizyka światła
3.1. Parametry fizycne światła
3.2. Charakterystyka świetlna materiałów
3.3. Funkcje BRDF - interakcja światła z materiałami

4. Fotorealizm - definicja problemu, czynniki wpływające na realizm sceny 3d
4.1. Realizm w grafice komputerowej
4.2. Cechy obrazów realistycznych generowanych komputerowo
4.3. Jakość obrazu

5. Algorytmy globalnego oświetlenia
5.1. Równanie renderingu
5.2. Metody próbkowania punktowego
5.3. Metoda elementów skończonych
5.4. Mapowanie fotonowe

6. System renderujący stosujący algorytmy globalnego oświetlenia
6.1. Struktura systemu renderującego

7. Załączniki
7.1. Wielkości fizyczne i oznaczenia zdefiniowane w układzie SI

8. Bibliografia

9. Skorowidz

Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej
Tytuł książki: "Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej"
Autor: Piotr Napieralski
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 33.60zł
Klienci, którzy kupili „Algorytmy fotorealistycznej grafiki komputerowej”, kupili także:
<b>Eksploracja danych w modelowaniu użytkowników edukacyjnych systemów internetowych</b>, <font color="navy">Danuta Zakrzewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Eksploracja danych w modelowaniu użytkowników edukacyjnych systemów internetowych, Danuta Zakrzewska, Wydawnictwo EXIT
<b>Wspomaganie interakcji człowiek-komputer w środowiskach wirtualnych</b>, <font color="navy">Adam Wojciechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wspomaganie interakcji człowiek-komputer w środowiskach wirtualnych, Adam Wojciechowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Modele bezpieczeństwa logicznego i ich implementacje w systemach informatycznych</b>, <font color="navy">Aneta Poniszewska-Marańda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Modele bezpieczeństwa logicznego i ich implementacje w systemach informatycznych, Aneta Poniszewska-Marańda, Wydawnictwo EXIT
<b>Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Maya 2011 Wprowadzenie</b>, <font color="navy">Dariush Derakhshani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Maya 2011 Wprowadzenie, Dariush Derakhshani, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II</b>, <font color="navy">Przemysław Kiciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II, Przemysław Kiciak, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo EXIT
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do ekonometrii

Wprowadzenie do ekonometrii

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION

sobota, 17 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami