Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie

Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie

63.00zł
53.55zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie 47.00zł 35.25zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Autor: Konrad Pankiewicz

ISBN: 978-83-246-3407-1

Ilość stron: 256

Data wydania 09/2007

Zawiera CD (Książka zawiera płytę CD ze szkoleniem "Najczęstsze techniki negocjacyjne")

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Rozdziały:

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)

Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr (25)

Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy (29)

Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji? (35)

Pułapka maniakalnego uporu (41)

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)

Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów (51)

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży (55)

3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient (57)

Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi (63)

Tylko krowa nie zmienia zdania (65)

Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji? (69)

Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie? (73)

Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj (77)

Czy grałeś kiedykolwiek w golfa? (79)

Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty (81)

Jeśli wejdziesz między wrony... (85)

Ciało, które mówi... (87)

Mów językiem zmysłów swojego klienta (91)

Nic tak dobrze nie działa, jak... (101)

99% handlowców popełnia ten błąd (105)

Happy Birthday to You (111)

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi? (113)

Oto genialny sposób na udaną rozmowę (117)

Obiecuj mniej... (121)

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)

3150 brzmi lepiej niż 3000 (127)

Poproszę o jakąś pastę do zębów (129)

Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty (133)

Zostań adwokatem diabła (135)

Wyobraź sobie, że... (137)

Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego? (143)

Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą (145)

Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?" (147)

Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać (151)

Proszę spróbować podpisać z nami umowę (153)

6 kluczy do umysłu Twojego klienta (157)

Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to... (183)

Zanotuj to sobie dokładnie! (189)

Twoja prywatna baza wiedzy (191)

Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji (193)

Ustępstwo rodzi ustępstwo (199)

Pokaż swoją klasę (201)

Zawsze trzymaj rękę na pulsie (205)

Bezwzględnie dotrzymuj obietnic (209)

Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie... (211)

Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji (213)

20% jest ważniejsze niż 80% (215)

A może wyskoczymy gdzieś na lunch? (219)

Oddzielaj ludzi od problemów (221)

Trzymaj nerwy na wodzy (223)

Jak bardzo jesteś atrakcyjny? (225)

Zawał czy wylew? (229)

Znajdź swój złoty środek (231)

4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję (235)

Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)

Zamiast zakończenia (245)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Tytuł książki: "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie"
Autor: Konrad Pankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie”, kupili także:

Wzorzec MVC w PHP dla profesjonalistów, Chris Pitt, Wydawnictwo Helion

Duch w sieci. Moje przygody jako najbardziej poszukiwanego hakera wszech czasów, Kevin Mitnick (Author), Steve Wozniak (Foreword), William L. Simon (Co, Wydawnictwo Helion

Jak to działa Statki i łodzie podwodne, Miles Kelly, Wydawnictwo Zielona Sowa

Elementy wykonawcze układu sterowania silnika w praktyce warsztatowej, Gerald Schneehage, Wydawnictwo WKiŁ

Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów, Eugeniusz Dembicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II ro, Bartłomiej Stolarczyk, Wydawnictwo Onepress
<b>Współczesna chemia analityczna Wydanie II</b>, <font color="navy">Magdalena Maj-Żurawska, Krystyna Pyrzyńska, Barbara Wagner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesna chemia analityczna Wydanie II, Magdalena Maj-Żurawska, Krystyna Pyrzyńska, Barbara Wagner, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projektowanie konstrukcji zespolonych stalowo-betonowych Część 1 Elementy zginane, Elżbieta Szmigiera , Marcin Niedośpiał , Bartosz Grzeszykowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zapomniana historia nauki Panny apteczkowe, znachorzy, kołtuny, Krzysztof Rejmer, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami