Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie 47.00zł 35.25zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Autor: Konrad Pankiewicz

ISBN: 978-83-246-3407-1

Ilość stron: 256

Data wydania 09/2007

Zawiera CD (Książka zawiera płytę CD ze szkoleniem "Najczęstsze techniki negocjacyjne")

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Rozdziały:

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)

Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr (25)

Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy (29)

Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji? (35)

Pułapka maniakalnego uporu (41)

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)

Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów (51)

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży (55)

3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient (57)

Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi (63)

Tylko krowa nie zmienia zdania (65)

Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji? (69)

Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie? (73)

Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj (77)

Czy grałeś kiedykolwiek w golfa? (79)

Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty (81)

Jeśli wejdziesz między wrony... (85)

Ciało, które mówi... (87)

Mów językiem zmysłów swojego klienta (91)

Nic tak dobrze nie działa, jak... (101)

99% handlowców popełnia ten błąd (105)

Happy Birthday to You (111)

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi? (113)

Oto genialny sposób na udaną rozmowę (117)

Obiecuj mniej... (121)

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)

3150 brzmi lepiej niż 3000 (127)

Poproszę o jakąś pastę do zębów (129)

Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty (133)

Zostań adwokatem diabła (135)

Wyobraź sobie, że... (137)

Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego? (143)

Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą (145)

Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?" (147)

Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać (151)

Proszę spróbować podpisać z nami umowę (153)

6 kluczy do umysłu Twojego klienta (157)

Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to... (183)

Zanotuj to sobie dokładnie! (189)

Twoja prywatna baza wiedzy (191)

Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji (193)

Ustępstwo rodzi ustępstwo (199)

Pokaż swoją klasę (201)

Zawsze trzymaj rękę na pulsie (205)

Bezwzględnie dotrzymuj obietnic (209)

Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie... (211)

Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji (213)

20% jest ważniejsze niż 80% (215)

A może wyskoczymy gdzieś na lunch? (219)

Oddzielaj ludzi od problemów (221)

Trzymaj nerwy na wodzy (223)

Jak bardzo jesteś atrakcyjny? (225)

Zawał czy wylew? (229)

Znajdź swój złoty środek (231)

4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję (235)

Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)

Zamiast zakończenia (245)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Tytuł książki: "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie"
Autor: Konrad Pankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie”, kupili także:

Skoda Fabia Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Psychoarytmetyka</b>, <font color="navy">Maria Montessori</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Psychoarytmetyka, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN

Fascynujące pierwiastki W krainie fundamentalnych składników rzeczywistości, Hugh Aldersey-Williams, Wydawnictwo Prószyński

Algorytmy numeryczne w Delphi księga eksperta, Bernard Baron, Artur Pasierbek, Marcin Maciążek, Wydawnictwo Helion

Polsko-angielski słownik elektryczny z wymową terminów angielskich Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Artyleria Od Pierwszej Wojny Światowej do współczesności, Michael E. Haskew, Wydawnictwo MAK
<b>Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III</b>, <font color="navy">Tomasz Malec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie architektoniczne. Wprowadzenie do zawodu architekta. Wydanie III, Tomasz Malec, Wydawnictwo Helion
<b>Twoja kuchnia w wersji keto. Naucz się gotować swoje ulubione posiłki zgodnie z dietą ketogeniczną</b>, <font color="navy">Maria Emmerich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Twoja kuchnia w wersji keto. Naucz się gotować swoje ulubione posiłki zgodnie z dietą ketogeniczną, Maria Emmerich, Wydawnictwo Sensus

Jak się nie pomylić, czyli potęga matematycznego myślenia, Jordan Ellenberg, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami