Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1

Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1

89.00zł
67.64zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie 47.00zł 33.37zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Autor: Konrad Pankiewicz

ISBN: 978-83-246-3407-1

Ilość stron: 256

Data wydania 09/2007

Zawiera CD (Książka zawiera płytę CD ze szkoleniem "Najczęstsze techniki negocjacyjne")

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Rozdziały:

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)

Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr (25)

Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy (29)

Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji? (35)

Pułapka maniakalnego uporu (41)

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)

Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów (51)

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży (55)

3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient (57)

Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi (63)

Tylko krowa nie zmienia zdania (65)

Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji? (69)

Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie? (73)

Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj (77)

Czy grałeś kiedykolwiek w golfa? (79)

Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty (81)

Jeśli wejdziesz między wrony... (85)

Ciało, które mówi... (87)

Mów językiem zmysłów swojego klienta (91)

Nic tak dobrze nie działa, jak... (101)

99% handlowców popełnia ten błąd (105)

Happy Birthday to You (111)

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi? (113)

Oto genialny sposób na udaną rozmowę (117)

Obiecuj mniej... (121)

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)

3150 brzmi lepiej niż 3000 (127)

Poproszę o jakąś pastę do zębów (129)

Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty (133)

Zostań adwokatem diabła (135)

Wyobraź sobie, że... (137)

Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego? (143)

Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą (145)

Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?" (147)

Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać (151)

Proszę spróbować podpisać z nami umowę (153)

6 kluczy do umysłu Twojego klienta (157)

Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to... (183)

Zanotuj to sobie dokładnie! (189)

Twoja prywatna baza wiedzy (191)

Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji (193)

Ustępstwo rodzi ustępstwo (199)

Pokaż swoją klasę (201)

Zawsze trzymaj rękę na pulsie (205)

Bezwzględnie dotrzymuj obietnic (209)

Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie... (211)

Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji (213)

20% jest ważniejsze niż 80% (215)

A może wyskoczymy gdzieś na lunch? (219)

Oddzielaj ludzi od problemów (221)

Trzymaj nerwy na wodzy (223)

Jak bardzo jesteś atrakcyjny? (225)

Zawał czy wylew? (229)

Znajdź swój złoty środek (231)

4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję (235)

Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)

Zamiast zakończenia (245)

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Tytuł książki: "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie"
Autor: Konrad Pankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie”, kupili także:
<b>Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych</b>, <font color="navy">Joanna Lee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych, Joanna Lee, Wydawnictwo HELION
<b>Wszechświat w skorupce orzecha</b>, <font color="navy">Stephen Hawking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Wszechświat w skorupce orzecha, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Broń strzelecka Od roku 1860 do współczesności</b>, <font color="navy">Martin J. Dougherty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MAK</font>
Broń strzelecka Od roku 1860 do współczesności, Martin J. Dougherty, Wydawnictwo MAK
<b>Sygnał i szum Sztuka prognozowania w erze technologii</b>, <font color="navy">Nate Silver</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sygnał i szum Sztuka prognozowania w erze technologii, Nate Silver, Wydawnictwo Onepress
<b>Mięśnie brzucha Diamentowy szlif</b>, <font color="navy">Danny Kavadlo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Mięśnie brzucha Diamentowy szlif, Danny Kavadlo, Wydawnictwo AHA
<b>Moralność myślenia</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Moralność myślenia, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek</b>, <font color="navy">Tom Greever</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek, Tom Greever, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy elektroniki w praktyce Podręcznik do nauki zawodu Branża elektroniczna informatyczna i elektryczna Część 2</b>, <font color="navy">Anna Tąpolska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy elektroniki w praktyce Podręcznik do nauki zawodu Branża elektroniczna informatyczna i elektryczna Część 2, Anna Tąpolska, Wydawnictwo WSiP
<b>Pamięć absolutna Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu</b>, <font color="navy">Nishant Kasibhatla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Pamięć absolutna Jak radzić sobie z zapominaniem i podkręcić możliwości umysłu, Nishant Kasibhatla, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Modelowanie poziomu płac w mikro i makroskali Teoria i rzeczywistość gospodarcza Polski

Modelowanie poziomu płac w mikro i makroskali Teoria i rzeczywistość gospodarcza Polski

63.00zł
50.40zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION

środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami