Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Procesory DSP w przykładach

Procesory DSP w przykładach

89.00zł
71.20zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie 47.00zł 33.37zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Autor: Konrad Pankiewicz

ISBN: 978-83-246-3407-1

Ilość stron: 256

Data wydania 09/2007

Zawiera CD (Książka zawiera płytę CD ze szkoleniem "Najczęstsze techniki negocjacyjne")

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Rozdziały:

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)

Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr (25)

Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy (29)

Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji? (35)

Pułapka maniakalnego uporu (41)

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)

Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów (51)

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży (55)

3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient (57)

Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi (63)

Tylko krowa nie zmienia zdania (65)

Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji? (69)

Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie? (73)

Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj (77)

Czy grałeś kiedykolwiek w golfa? (79)

Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty (81)

Jeśli wejdziesz między wrony... (85)

Ciało, które mówi... (87)

Mów językiem zmysłów swojego klienta (91)

Nic tak dobrze nie działa, jak... (101)

99% handlowców popełnia ten błąd (105)

Happy Birthday to You (111)

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi? (113)

Oto genialny sposób na udaną rozmowę (117)

Obiecuj mniej... (121)

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)

3150 brzmi lepiej niż 3000 (127)

Poproszę o jakąś pastę do zębów (129)

Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty (133)

Zostań adwokatem diabła (135)

Wyobraź sobie, że... (137)

Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego? (143)

Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą (145)

Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?" (147)

Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać (151)

Proszę spróbować podpisać z nami umowę (153)

6 kluczy do umysłu Twojego klienta (157)

Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to... (183)

Zanotuj to sobie dokładnie! (189)

Twoja prywatna baza wiedzy (191)

Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji (193)

Ustępstwo rodzi ustępstwo (199)

Pokaż swoją klasę (201)

Zawsze trzymaj rękę na pulsie (205)

Bezwzględnie dotrzymuj obietnic (209)

Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie... (211)

Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji (213)

20% jest ważniejsze niż 80% (215)

A może wyskoczymy gdzieś na lunch? (219)

Oddzielaj ludzi od problemów (221)

Trzymaj nerwy na wodzy (223)

Jak bardzo jesteś atrakcyjny? (225)

Zawał czy wylew? (229)

Znajdź swój złoty środek (231)

4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję (235)

Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)

Zamiast zakończenia (245)

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Tytuł książki: "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie"
Autor: Konrad Pankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie”, kupili także:
<b>Redagowanie tekstów</b>, <font color="navy">Jo Billingham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Redagowanie tekstów, Jo Billingham, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Finanse przedsiębiorstw Przykłady, zadania i rozwiązania</b>, <font color="navy">Beata Kotowska, Jacek Sitko, Aldona Uziębło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Finanse przedsiębiorstw Przykłady, zadania i rozwiązania, Beata Kotowska, Jacek Sitko, Aldona Uziębło, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Kobiecy styl zarządzania</b>, <font color="navy">Ewa Lisowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kobiecy styl zarządzania, Ewa Lisowska, Wydawnictwo Onepress
<b>Ocena użyteczności dochodu i jej wpływ na oszczędności gospodarstw domowych</b>, <font color="navy">Szczygieł Elżbieta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Ocena użyteczności dochodu i jej wpływ na oszczędności gospodarstw domowych, Szczygieł Elżbieta, Wydawnictwo WNT
<b>Active Directory dla Microsoft Windows Server 2003 Przewodnik techniczny</b>, <font color="navy">Stan Reimer, Mice Mulcare</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Active Directory dla Microsoft Windows Server 2003 Przewodnik techniczny, Stan Reimer, Mice Mulcare, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Tom 1+2 Skoć, Spałek KOMPLET</b>, <font color="navy">Antoni Skoć, Jacek Spałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Tom 1+2 Skoć, Spałek KOMPLET, Antoni Skoć, Jacek Spałek, Wydawnictwo WNT
<b>Agile Retrospektywy w zarządzaniu standardami</b>, <font color="navy">Marc Loeffler</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Agile Retrospektywy w zarządzaniu standardami, Marc Loeffler, Wydawnictwo HELION
<b>Legalny doping emocjonalny</b>, <font color="navy">Mariusz Szuba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Legalny doping emocjonalny, Mariusz Szuba, Wydawnictwo Onepress
<b>Ptasia inteligencja Rozważania nad intelektem ptaków</b>, <font color="navy">Nathan Emery</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Multico</font>
Ptasia inteligencja Rozważania nad intelektem ptaków, Nathan Emery, Wydawnictwo Multico
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia koordynacyjna w zastosowaniach Wybrane zastosowania

Chemia koordynacyjna w zastosowaniach Wybrane zastosowania

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION

wtorek, 22 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami