Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Jak inwestować w produkty strukturyzowane

Jak inwestować w produkty strukturyzowane

129.00zł
103.20zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie 47.00zł 33.37zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Autor: Konrad Pankiewicz

ISBN: 978-83-246-3407-1

Ilość stron: 256

Data wydania 09/2007

Zawiera CD (Książka zawiera płytę CD ze szkoleniem "Najczęstsze techniki negocjacyjne")

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Rozdziały:

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)

Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr (25)

Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy (29)

Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji? (35)

Pułapka maniakalnego uporu (41)

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)

Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów (51)

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży (55)

3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient (57)

Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi (63)

Tylko krowa nie zmienia zdania (65)

Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji? (69)

Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie? (73)

Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj (77)

Czy grałeś kiedykolwiek w golfa? (79)

Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty (81)

Jeśli wejdziesz między wrony... (85)

Ciało, które mówi... (87)

Mów językiem zmysłów swojego klienta (91)

Nic tak dobrze nie działa, jak... (101)

99% handlowców popełnia ten błąd (105)

Happy Birthday to You (111)

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi? (113)

Oto genialny sposób na udaną rozmowę (117)

Obiecuj mniej... (121)

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)

3150 brzmi lepiej niż 3000 (127)

Poproszę o jakąś pastę do zębów (129)

Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty (133)

Zostań adwokatem diabła (135)

Wyobraź sobie, że... (137)

Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego? (143)

Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą (145)

Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?" (147)

Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać (151)

Proszę spróbować podpisać z nami umowę (153)

6 kluczy do umysłu Twojego klienta (157)

Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to... (183)

Zanotuj to sobie dokładnie! (189)

Twoja prywatna baza wiedzy (191)

Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji (193)

Ustępstwo rodzi ustępstwo (199)

Pokaż swoją klasę (201)

Zawsze trzymaj rękę na pulsie (205)

Bezwzględnie dotrzymuj obietnic (209)

Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie... (211)

Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji (213)

20% jest ważniejsze niż 80% (215)

A może wyskoczymy gdzieś na lunch? (219)

Oddzielaj ludzi od problemów (221)

Trzymaj nerwy na wodzy (223)

Jak bardzo jesteś atrakcyjny? (225)

Zawał czy wylew? (229)

Znajdź swój złoty środek (231)

4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję (235)

Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)

Zamiast zakończenia (245)

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Tytuł książki: "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie"
Autor: Konrad Pankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie”, kupili także:
<b>Mikroekonomia dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Mikroekonomia dla bystrzaków, Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid, Wydawnictwo Septem
<b>Wprowadzenie do ekologii behawioralnej</b>, <font color="navy">John R. Krebs, Nicholas B. Davies</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wprowadzenie do ekologii behawioralnej, John R. Krebs, Nicholas B. Davies, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Instytucje prawne ochrony środowiska a proces inwestycyjno-budowlany</b>, <font color="navy">Piotr Korzeniowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Instytucje prawne ochrony środowiska a proces inwestycyjno-budowlany, Piotr Korzeniowski, Wydawnictwo Difin
<b>Tworzenie architektury oprogramowania</b>, <font color="navy">Christine Hofmeister, Robert Nord, Dilip Soni</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Tworzenie architektury oprogramowania, Christine Hofmeister, Robert Nord, Dilip Soni, Wydawnictwo WNT
<b>Czynnik zwrotny w bitwach Przypadek i głupota od Troi do Zatoki Perskiej</b>, <font color="navy">Erik Durschmied</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Czynnik zwrotny w bitwach Przypadek i głupota od Troi do Zatoki Perskiej, Erik Durschmied, Wydawnictwo Amber
<b>Twarzą na Wschód Poczuj się lepiej, wyglądaj młodziej i ciesz się zdrowiem</b>, <font color="navy">Jingduan Yang , Norma Kamali</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Twarzą na Wschód Poczuj się lepiej, wyglądaj młodziej i ciesz się zdrowiem, Jingduan Yang , Norma Kamali, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Multimedia w biznesie</b>, <font color="navy">Agnieszka Szewczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Multimedia w biznesie, Agnieszka Szewczyk, Wydawnictwo Difin
<b>Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3</b>, <font color="navy">John Maynard Keynes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3, John Maynard Keynes, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rozmyte systemy decyzyjne w zadaniach z ograniczoną wiedzą</b>, <font color="navy">Robert K. Nowicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Rozmyte systemy decyzyjne w zadaniach z ograniczoną wiedzą, Robert K. Nowicki, Wydawnictwo EXIT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-413: Projektowanie i implementacja infrastruktury serverów (Windows Server 2012)

Egzamin 70-413: Projektowanie i implementacja infrastruktury serverów (Windows Server 2012)

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION

wtorek, 23 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami