Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Język tekstu strukturalnego w sterownikach SIMATIC S7-1200 i S7-1500

Język tekstu strukturalnego w sterownikach SIMATIC S7-1200 i S7-1500

89.00zł
71.20zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie 47.00zł 33.37zł
Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie

Autor: Konrad Pankiewicz

ISBN: 978-83-246-3407-1

Ilość stron: 256

Data wydania 09/2007

Zawiera CD (Książka zawiera płytę CD ze szkoleniem "Najczęstsze techniki negocjacyjne")

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Rozdziały:

Ukrywana prawda o skutecznym uwodzeniu (17)

Magiczna siła pipet, kutasików i poznańskich pyr (25)

Różowe okulary, szwedzki pływak i nieistniejący suplement witaminowy (29)

Jaką objętość ma Twój mięsień konsekwencji? (35)

Pułapka maniakalnego uporu (41)

Narzekanie na ministra spraw zagranicznych nie ma najmniejszego sensu (49)

Jak łatwo możesz czytać w myślach swoich klientów (51)

Ponadczasowa prawda o filozofii sprzedaży (55)

3 podświadome pytania, które zadaje sobie każdy Twój klient (57)

Klienci nie kupują od firm - klienci kupują od ludzi (63)

Tylko krowa nie zmienia zdania (65)

Jesteś nieśmiały, notorycznie się spóźniasz, a może powinieneś popracować nad swoimi umiejętnościami w zakresie perswazji? (69)

Dlaczego klienci mieliby kupować właśnie od Ciebie? (73)

Najpierw wzbudź sympatię, a dopiero później sprzedawaj (77)

Czy grałeś kiedykolwiek w golfa? (79)

Twój klient to istota emocjonalna - dokładnie tak, jak Ty (81)

Jeśli wejdziesz między wrony... (85)

Ciało, które mówi... (87)

Mów językiem zmysłów swojego klienta (91)

Nic tak dobrze nie działa, jak... (101)

99% handlowców popełnia ten błąd (105)

Happy Birthday to You (111)

Wspominasz czasem o wadach swojego produktu lub usługi? (113)

Oto genialny sposób na udaną rozmowę (117)

Obiecuj mniej... (121)

Jeśli masz coś do zyskania, powiedz o tym otwarcie (123)

3150 brzmi lepiej niż 3000 (127)

Poproszę o jakąś pastę do zębów (129)

Uważaj na kolejność prezentacji swojej oferty (133)

Zostań adwokatem diabła (135)

Wyobraź sobie, że... (137)

Porównania to przekleństwo. Wiesz może, dlaczego? (143)

Generalnie państwa oferta jest dobra - jednak tym razem zdecydowaliśmy się na współpracę z inną firmą (145)

Dlaczego musisz uważać na pytanie "dlaczego?" (147)

Niech pan nie myśli, że chcę pana oszukać (151)

Proszę spróbować podpisać z nami umowę (153)

6 kluczy do umysłu Twojego klienta (157)

Najważniejsze słowo na literę "k", które znajduje się w tej książce, to... (183)

Zanotuj to sobie dokładnie! (189)

Twoja prywatna baza wiedzy (191)

Coś, o czym często zapominasz podczas negocjacji (193)

Ustępstwo rodzi ustępstwo (199)

Pokaż swoją klasę (201)

Zawsze trzymaj rękę na pulsie (205)

Bezwzględnie dotrzymuj obietnic (209)

Najmocniej przepraszam za moje spóźnienie... (211)

Wykorzystuj potęgę zbudowanych relacji (213)

20% jest ważniejsze niż 80% (215)

A może wyskoczymy gdzieś na lunch? (219)

Oddzielaj ludzi od problemów (221)

Trzymaj nerwy na wodzy (223)

Jak bardzo jesteś atrakcyjny? (225)

Zawał czy wylew? (229)

Znajdź swój złoty środek (231)

4 zasady, dzięki którym pokonasz konkurencję (235)

Nic tak dobrze nie robi, jak króciutkie résumé! (241)

Zamiast zakończenia (245)

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
Tytuł książki: "Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie"
Autor: Konrad Pankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie”, kupili także:
<b>Zaatakuj swój dzień, zanim on zaatakuje Ciebie! Sprytne zarządzanie czasem w biznesie i na co dzień</b>, <font color="navy">Mark Woods, Trapper Woods</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaatakuj swój dzień, zanim on zaatakuje Ciebie! Sprytne zarządzanie czasem w biznesie i na co dzień, Mark Woods, Trapper Woods, Wydawnictwo Onepress
<b>Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni</b>, <font color="navy">Hubert Izdebski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Ideologia i zagospodarowanie przestrzeni, Hubert Izdebski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Utopia HTML projektowanie w CSS bez użycia tabel</b>, <font color="navy">Dan Shafer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Utopia HTML projektowanie w CSS bez użycia tabel, Dan Shafer, Wydawnictwo HELION
<b>Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena</b>, <font color="navy">Derek Sivers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena, Derek Sivers, Wydawnictwo Onepress
<b>Podręczny słownik medyczny łacińsko-polski i polsko-łaciński</b>, <font color="navy">Barbara Irena Dąbrowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Podręczny słownik medyczny łacińsko-polski i polsko-łaciński, Barbara Irena Dąbrowska, Wydawnictwo PZWL
<b>Wielki słownik polsko-rosyjski</b>, <font color="navy">Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielki słownik polsko-rosyjski, Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Harvard Business Review Efektywna komunikacja</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Efektywna komunikacja, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem</b>, <font color="navy">Ryszard Knosala</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem, Ryszard Knosala, Wydawnictwo PWE
<b>Tajniki języka JavaScript. Asynchroniczność i wydajność</b>, <font color="navy">Kyle Simpson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tajniki języka JavaScript. Asynchroniczność i wydajność, Kyle Simpson, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Piknik z Einsteinem Naukowy zawrót głowy

Piknik z Einsteinem Naukowy zawrót głowy

34.90zł
25.83zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Access 2007 PL ćwiczenia praktyczne Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION

wtorek, 24 kwiecień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami