Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Maria Skłodowska-Curie

Maria Skłodowska-Curie

39.90zł
31.92zł
Alchemia manipulacji 37.00zł 27.75zł
Alchemia manipulacji

Autor: Richard Bandler, John La Valle

ISBN: 83-7361-866-X

Ilość stron: 288

Data wydania: 02/2006

Twarda oprawa

Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację. To właśnie cechy i umiejętności prowadzące do sukcesu w sprzedaży. Jeśli chcesz szybko stać się dobrym handlowcem, a nie urodziłeś się nim, to mamy dla Ciebie intratną propozycję: skorzystaj z NLP.

Dzięki NLP (neurolingwistycznemu programowaniu) poznasz ukryty wymiar komunikacji: dowiesz się, jak kontrolować zachowania swoje i innych osób. Poznasz proste i skuteczne techniki manipulacji. Tylko od Ciebie będzie zależało, jak je wykorzystasz.

W tej książce znajdziesz omówienie całego procesu sprzedaży: od powitania do zamknięcia. Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi manipulacji: słów i gestów. Na rynku jest już wiele podręczników sprzedaży, ale w żadnym z nich nie znajdziesz tak intuicyjnych i przekonujących technik jak tu.

Richard Bandler jest mistrzem w dostrzeganiu nonsensów i paradoksów w ustalonych i często uświęconych regułach. Jest też mistrzem w tworzeniu zaskakująco prostych i skutecznych rozwiązań. Skorzystaj z jego wiedzy i doświadczenia. Poznaj:

  • techniki sprzedaży: oferowanie korzyści i triki myślowe;
  • elementy sukcesu w negocjacjach;
  • mapę myśli: znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach;
  • metody programowania własnych zachowań;
  • sposoby precyzyjnego formułowania przekazu

Rozdziały:

Rozdział 1. Na początek (19)

Rozdział 2. Proces sprzedaży (41)

  • Co sprzedajesz?

Rozdział 3. Podstawy (47)

  • Systemy reprezentacji
  • Poza wzorce wzrokowe
  • Kotwiczenie

Rozdział 4. Osiąganie precyzji (87)

  • Różnice między metamodelem a modelem
  • Motywatory
  • Linia czasu
  • Metaprogramy
  • Fizjologia programowania
  • Odgłosy uniwersalne
  • Przekonania

Rozdział 5. Tworzenie map myślowych (129)

Rozdział 6. Holograficzna dynamika (193)

Rozdział 7. Zastrzeżenia (205)

Rozdział 8. Precyzyjna alchemia manipulacji (255)

Słowniczek terminów związanych z NLP (261)

Dodatek. Porównywanie submodalności (267)

The Society of Neuro-Linguistic Programming(tm) (281)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Alchemia manipulacji
Tytuł książki: "Alchemia manipulacji"
Autor: Richard Bandler, John La Valle
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Alchemia manipulacji”, kupili także:

Outlook Leksykon kieszonkowy, Walter Glenn, Wydawnictwo Helion

Kod nadzwyczajnego umysłu Dziesięć reguł niezwykłego życia, Vishen Lakhiani, Wydawnictwo Sensus

HTML5 Komponenty, Sebastian Rosik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Asembler Leksykon kieszonkowy, Dawid Farbaniec, Wydawnictwo Helion

Trening partnerstwa Związek solidny jak skała, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress

Stretching Ilustrowany przewodnik, Jean-Pierre Clemenceau, Frederic Delavier, Michael Gundill, Wydawnictwo PZWL
<b>Tworzenie doświadczeń klientów</b>, <font color="navy">Artur Urbański, Lucyna Dziewa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański, Lucyna Dziewa, Wydawnictwo Onepress

Scrum O zwinnym zarządzaniu projektami Wydanie II rozszerzone, Mariusz Chrapko, Wydawnictwo Helion

Klimatyzacja samochodowa w praktyce warsztatowej, Torsten Schmidt, Wydawnictwo WKiŁ

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami