Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Sztuczna inteligencja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie 59.00zł 44.25zł
AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie

Tytuł: AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie
Tytuł oryginalny AI for People and Business: A Framework for Better Human Experiences and Business Success
Autor: Alex Castrounis
ISBN: 978-83-283-6481-3
Ilość stron: 336
Data wydania: 07/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł


Przedsiębiorstwa z branży technologicznej ciągle mierzą się z silną konkurencją. Nietrudno zrozumieć, co stanowi o przewadze firmy niezależnie od branży czy wielkości.

Wygrywanie wymaga utrzymywania przewagi konkurencyjnej, jaką jest zdolność określania, wdrażania i osiągania poziomów wydajności nieosiągalnych dla konkurencji. Najczęściej przewaga konkurencyjna ma dwa źródła. Pierwszym jest dostarczanie funkcjonalnych rozwiązań, które dają radość użytkownikom.

Drugim - wykorzystywanie właściwych danych do wdrażania odpowiedniej strategii, która wciąż podlega optymalizacji. Zastosowanie w tych działaniach rozwiązań z dziedziny sztucznej inteligencji znacznie przyczynia się do sukcesu firmy.

To praktyczny przewodnik dla osób zainteresowanych wykorzystaniem AI w przedsiębiorstwie. Wyjaśniono tu dokładnie, czym jest AI i jakie kluczowe koncepcje się z nią wiążą, pokazano, w jaki sposób należy identyfikować związane z nią szanse, a także przedstawiono innowacyjny model AIPB, prezentujący całościowe podejście do prowadzenia inicjatyw AI.

Opisano zasady tworzenia udanych strategii AI, które przynoszą korzyści zarówno pojedynczym osobom, jak i firmie. Istotną częścią książki są wskazówki dotyczące ryzyka, kluczowych kwestii, kompromisów i ograniczeń związanych z projektami AI. Podkreślono również znaczenie kierownictwa wykonawczego w innowacyjnych przedsięwzięciach związanych ze sztuczną inteligencją.

W tej książce:
• koncepcje sztucznej inteligencji oraz potencjał AI dla biznesu
• wprowadzenie do modelu AIPB i przykłady zastosowań
• pogłębiona dyskusja na temat celów wdrażania rozwiązań AI
• koncepcja dojrzałości wobec sztucznej inteligencji i otwieranie się na innowacje
• budowa skutecznej strategii wdrażania AI
• przyszłość AI dla przedsiębiorstw: oczekiwania i zagrożenia

AI: zmaterializuj swoje marzenia i nadzieje.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie
Tytuł książki: "AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie"
Autor: Alex Castrounis
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „AI dla ludzi i firmy. Potencjał sztucznej inteligencji w biznesie”, kupili także:

Podstawy automatyki i robotyki Podręcznik, Wojciech Klimasara, Zbigniew Pilat, Wydawnictwo WSiP

Słownik budowlany polsko angielski angielsko polski, Jacek Gordon, Wydawnictwo Level Trading

Poradnik dla menedżerów. Na starcie zachowaj spokój i pozostań sobą, Dorota Kożusznik-Solarska, Wydawnictwo Onepress

Klatka piersiowa i barki, Kurt Brungardt, Wydawnictwo AHA

Zagadnienia stateczności konstrukcji metalowych, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE

Zdalne odczyty. Kryptologia a biznes – bezpieczeństwo stosowane, Marek Węgrzyn, Janusz Jabłoński, Marcin Nowakowski, Wydawnictwo BTC

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych, Centralna Komisja Egzaminacyjna, Wydawnictwo Greg

Księga niesamowitości (nie) z tej ziemi! Księga faktów prawdziwych, choć niezwykłych, Ian Locke, Wydawnictwo Promise

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami