Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Hydrologia Polski

Hydrologia Polski

129.00zł
AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą 59.00zł
AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą

Tytuł: AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
Autor: Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło
ISBN: 978-83-01-18960-0
Ilość stron: 288
Data wydania: 01/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


• Zajmujesz się reklamą w internecie?
• Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
• Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?

Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności.

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.

Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
• Google AdWords – poziom podstawowy
• Google AdWords – poziom zaawansowany
• Zakupy Google – poziom zaawansowany
• Google Analytics – poziom zaawansowany

Krzysztof Marzec: absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Tomasz Trzósło: Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.

AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
Tytuł książki: "AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą"
Autor: Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą”, kupili także:

Swift 4 Koduj jak mistrz Wydanie IV, Jon Hoffman, Wydawnictwo Helion

OpenCV 3. Komputerowe rozpoznawanie obrazu w C++ przy użyciu biblioteki OpenCV, Adrian Kaehler, Gary Bradski, Wydawnictwo Helion

Joomla! 1.5 Szybki start, Waldemar Howil, Wydawnictwo Helion

Belki Siły wewnętrzne i linia ugięcia Przykłady obliczeń, Sławomir Kowalski, Wydawnictwo Poligraf
<b>Inżynieria danych na platformie AWS. Jak tworzyć kompletne potoki uczenia maszynowego</b>, <font color="navy">Chris Fregly, Antje Barth</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Inżynieria danych na platformie AWS. Jak tworzyć kompletne potoki uczenia maszynowego, Chris Fregly, Antje Barth, Wydawnictwo Helion

Wykłady z algorytmów ewolucyjnych, Jarosław Arabas, Wydawnictwo WNT

50 mitów o urodzie Cała prawda o kosmetykach organicznych, botoksie, komórkach macierzystych i wielu innych rzeczach, Jana Zubcowa, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, świetne samopoczucie i niespożyta energia</b>, <font color="navy">S.J. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
70 zdrowych nawyków. Dobra dieta, świetne samopoczucie i niespożyta energia, S.J. Scott, Wydawnictwo Sensus

Niesamowity świat Lego Technic. Samochody, ciężarówki, roboty i jeszcze więcej!, Paweł "Sariel" Kmieć, Wydawnictwo Promise

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami