Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV

InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV

89.99zł
70.19zł
AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą 59.00zł
AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą

Tytuł: AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
Autor: Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło
ISBN: 978-83-01-18960-0
Ilość stron: 288
Data wydania: 01/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


• Zajmujesz się reklamą w internecie?
• Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
• Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?

Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności.

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.

Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
• Google AdWords – poziom podstawowy
• Google AdWords – poziom zaawansowany
• Zakupy Google – poziom zaawansowany
• Google Analytics – poziom zaawansowany

Krzysztof Marzec: absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Tomasz Trzósło: Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.

AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
Tytuł książki: "AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą"
Autor: Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą”, kupili także:

Cztery proste masaże Wydanie III, Zdzisław Drobner, Wydawnictwo Studio Astropsychologii

Macromedia Studio 8 oficjalny podręcznik, Shaowen Bardzell, Jeffrey Bardzell, Wydawnictwo Helion

Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji, Andrzej Batko, Wydawnictwo Onepress
<b>Wprowadzenie do elektroniki i elektrotechniki. Tom 2 Systemy cyfrowe</b>, <font color="navy">Allan R. Hambley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wprowadzenie do elektroniki i elektrotechniki. Tom 2 Systemy cyfrowe, Allan R. Hambley, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia nieorganiczna Zrozumieć chemię</b>, <font color="navy">Matthew Almond</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia nieorganiczna Zrozumieć chemię, Matthew Almond, Wydawnictwo Naukowe PWN

Analiza statystyczna w laboratorium, Wojciech Hyk, Zbigniew Stojek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw, Marek Różycki, Wydawnictwo Onepress

Adobe Flash 8 dla każdego, Aleksander Bremer, Łukasz Sitko, Wydawnictwo Videograf

Aktualne problemy automatyki i robotyki, Krzysztof Malinowski, Jerzy Józefczyk, Jerzy Świątek, Wydawnictwo EXIT

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami