Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Pojazdy hybrydowe i elektryczne w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, podstawy obsługi Wydanie II

Pojazdy hybrydowe i elektryczne w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, podstawy obsługi Wydanie II

77.00zł
65.45zł
AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą 59.00zł
AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą

Tytuł: AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
Autor: Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło
ISBN: 978-83-01-18960-0
Ilość stron: 288
Data wydania: 01/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


• Zajmujesz się reklamą w internecie?
• Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
• Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?

Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności.

Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google.

Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.

Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
• Google AdWords – poziom podstawowy
• Google AdWords – poziom zaawansowany
• Zakupy Google – poziom zaawansowany
• Google Analytics – poziom zaawansowany

Krzysztof Marzec: absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Tomasz Trzósło: Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.

AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
Tytuł książki: "AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą"
Autor: Krzysztof Marzec , Tomasz Trzósło
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą”, kupili także:

Transport Nowe wyzwania Wydanie 6, Krystyna Wojewódzka-Król, Elżbieta Załoga, Wydawnictwo Naukowe PWN

5 (pięć) prac które zmieniły oblicze fizyki Wydanie II Albert Einstein, Albert Einstein, Wydawnictwo WUW

BMW serii 5 (typu E39), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej</b>, <font color="navy">Dan Sullivan, Dr Benjamin Hardy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej, Dan Sullivan, Dr Benjamin Hardy, Wydawnictwo Onepress

Logika matematyczna w informatyce Wydanie 2, Ben-Ari Mordechai, Wydawnictwo WNT

Rachunkowość finansowa Ujęcie sprawozdawcze i ewidencyjne Zbiór zadań Wydanie II, Ewa Walińska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo Onepress
<b>Podstawy fizyki atomu Wydanie II</b>, <font color="navy">Zofia Leś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy fizyki atomu Wydanie II, Zofia Leś, Wydawnictwo Naukowe PWN

TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu, Kent Beck, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami