Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Hydrologia Polski

Hydrologia Polski

129.00zł
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii 34.90zł 26.18zł
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii

Tytuł: AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Autor: Paulina Wiktorska
ISBN: 978-83-283-0584-7
Ilość stron: 144
Data wydania: 12/2015
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa!

Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środków zainwestowanych w reklamę. Sukces zależy w dużej mierze od wiedzy reklamodawcy na temat własnego produktu lub usługi (czy potrafisz np. w kilku prostych słowach opisać, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa?), grupy docelowej i jej internetowych zwyczajów, a także narzędzia, jakim reklamodawca zamierza się posłużyć. W tym przypadku chodzi o system reklamy Google AdWords.

Perfekcyjnego wykorzystania systemu reklamowego Google’a można uczyć się samemu metodą prób i błędów. Oczywiście jest to skuteczny sposób, tyle że koszto- i czasochłonny. Czy istnieje lepszy? Od dawna wiadomo, że najlepszą metodą uczenia się jest podpatrywanie innych, w biznesie znane pod nazwą benchmarking.

Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger, BZ WBK i inni pokazani w książce giganci marketingu potrafili wycisnąć z AdWords sto procent jego możliwości. Doszli do tego, stopniowo poznając system od środka. Ty bądź sprytniejszy. Sięgnij po tę książkę i zabaw się w internetowego szpiega. Poznaj tajemnice skutecznych kampanii reklamowych, uruchom wyobraźnię i nakłoń Google AdWords do pracy na Twoją rzecz.

Spis treści:

Rozdział 1. Wyszukiwarka potęgą sprzedaży (17)

    • Case study 1. Snickers - misspelling (23)
    • Case study 2. L'Oréal Paris - potęga Google Insight (27)
    • Case study 3. Fiat - historia powrotu na rynek amerykański (29)
    • Case study 4. Wisely - kreatywna promocja agencji (31)
    • Case study 5. Baby SuperMall - modele atrybucji potęgą inteligentnej sprzedaży (33)
    • Case study 6. BZ WBK - terminale płatnicze (37)

Rozdział 2. Sieć reklamowa Google (GDN) potęgą zasięgu (41)

  • Kilka faktów na temat sieci GDN (43)
    • Case study 7. Travelist - bo wakacje są najważniejsze (47)
    • Case study 8. Watchfinder - strategie budowania list remarketingowych (52)
    • Case study 9. Brytyjska organizacja humanitarna Oxfam (55)
    • Case study 10. HushHush.com (57)
    • Case study 11. Storkie Express - remarketing dynamiczny (59)

Rozdział 3. Wideo potęgą wizerunku (61)

  • Pozwól, że zafunduję Ci szybki powrót do przeszłości (62)
  • Rodzaje treści na YouTube (64)
  • Kim jest użytkownik youtube? (68)
    • Case study 12. #BMWstories (75)
    • Case study 13. Honda - On the Other Site (81)
    • Case study 14. Pepsi Max - niemożliwe staje się możliwe (83)
    • Case study 15. Tiger Energy Drink (86)
    • Case study 16. Burger King - 64 dedykowane pre-rolle (89)
    • Case study 17. Eat24 - nietypowa promocja aplikacji (91)
    • Case study 18. Sodimac - Eco Guide (93)
    • Case study 19. Australijska Policja Federalna - odnaleźć zaginionych (95)
    • Case study 20. Centre de Prévention du Suicide - wysłuchaj (97)
    • Case study 21. Geico - zawieszeni w czasie (99)

Rozdział 4. Reklama mobilna, czyli mikromomenty (101)

  • Użytkownicy (102)
  • Treści mobilne (106)
    • Case study 22. Savings.com - mobilna strategia sprzedaży (108)
    • Case study 23. Rosetta Stone - mobilny masthead (110)
    • Case study 24. Old Spice - zew natury (112)
    • Case study 25. LG G2 - czujesz się śledzony? (114)

Rozdział 5. Zintegrowane kampanie reklamowe (117)

  • Polska oczekuje innowacji! (118)
    • Case study 26. BMW i - interaktywne okno na świat (120)
    • Case study 27. Volvo - wirtualna rzeczywistość z Google Cardboard (122)
    • Case study 28. STYLEPIT - interaktywny katalog (124)
    • Case study 29. Assassin's Creed III - multimedialna podróż śladami mordercy (126)
    • Case study 30. Audi TT - przetestuj wirtualny kokpit (129)

Brief reklamowy (131)

  • BRIEF REKLAMOWY (132)

Kilka słów od SEM-owca (137)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Tytuł książki: "AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii"
Autor: Paulina Wiktorska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii”, kupili także:
<b>Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej</b>, <font color="navy">Marc Brackett, Ph.D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej, Marc Brackett, Ph.D., Wydawnictwo Septem

Rysunek techniczny budowlany, Elżbieta Miśniakiewicz, Wojciech Skowroński, Wydawnictwo Arkady

Zakazana archeologia Ukryta historia człowieka, Michael A. Cremo, Richard L. Thompson, Wydawnictwo Purana

Tablice informatyczne. Unity, Jacek Ross, Wydawnictwo Helion
<b>Sandworm Nowa era cyberwojny i polowanie na najbardziej niebezpiecznych hakerów Kremla</b>, <font color="navy">Andy Greenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sandworm Nowa era cyberwojny i polowanie na najbardziej niebezpiecznych hakerów Kremla, Andy Greenberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy nauczania matematyki, czyli jak przybliżyć matematykę uczniom, Danuta Zaremba, Wydawnictwo WNT

Sen o bogactwie 7 kłamstw które niszczą Twój sukces, Farrah Gray, Wydawnictwo Onepress

Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów, Piotr Górecki, Wydawnictwo BTC

Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami