Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

45.00zł
33.75zł
Adobe Flash CS3 Professional oficjalny podręcznik 57.00zł 42.75zł
Adobe Flash CS3 Professional oficjalny podręcznik

Autor: Adobe Creative Team

ISBN: 978-83-246-1230-7

Ilość stron: 352

Data wydania: 10/2008

Zawiera CD

"Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik" to kolejna książka w bestsellerowej serii podręczników z ćwiczeniami na temat oprogramowania. Program Adobe Flash CS3 wykorzystywany jest przez profesjonalistów do tworzenia interaktywnych stron WWW bogatych w materiały audio, wideo, grafikę i animacje.

Podręcznik, oprócz opisu podstawowych koncepcji i funkcji programu, zawiera również nowości, takie jak metody pracy z Action Script 3.0, wykorzystanie nowych komponentów do usprawnienia projektów, importowanie symboli z warstw programu Adobe Ilustrator oraz dołączanie materiałów wideo programu Adobe After Effects i wiele innych ciekawych możliwości.

"Adobe Flash CS3 Professional. Oficjalny podręcznik" jest nie tylko doskonałym kompendium dla początkujących, którzy - wykonując kolejne lekcje - poznają krok po kroku możliwości programu, ale także dla zaawansowanych projektantów, chcących wzbogacić swój warsztat, zdobyć dodatkowe umiejętności i poszerzyć wiedzę. Książka zawiera opis wielu zaawansowanych funkcji, w tym wskazówki i techniki dotyczące posługiwania się najnowszą wersją aplikacji.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie

2. Praca z grafiką

3. Tworzenie i edytowanie symboli

4. Praca z tekstem

5. Tworzenie animacji

6. Tworzenie plików interaktywnych

7. Podstawy języka ActionScript

8. Komponenty

9. Praca z dźwiękiem i wideo

10. Ładowanie i optymalizacja zawartości Flasha

11. Publikowanie dokumentów Flasha

Szesnastkowe kody kolorów (337)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Adobe Flash CS3 Professional oficjalny podręcznik
Tytuł książki: "Adobe Flash CS3 Professional oficjalny podręcznik"
Autor: Adobe Creative Team
Wydawnictwo: Helion
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Adobe Flash CS3 Professional oficjalny podręcznik”, kupili także:

Podstawy programowania systemów SCADA, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Możliwości i pułapki pomnażania pieniędzy, Paweł Zaremba-Śmietański, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Modelowanie rzeczywistości Jak w komputerze postrzega się świat, Iwo Białynicki-Birula, Iwona Białynicka-Birula, Wydawnictwo WNT

Jednoosobowa firma Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą Wydanie 13, Danuta Młodzikowska, Lunden Bjorn, Wydawnictwo BL INFO

Dreamweaver CS3 Tworzenie stron internetowych Projekty, Nolan Hester, Wydawnictwo Helion

CSS3. Zaawansowane projekty, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie, Grażyna Jastrzębska, Wydawnictwo WKiŁ

Systemy reaktywne. Wzorce projektowe i ich stosowanie, Roland Kuhn Dr., Brian Hanafee, Jamie Allen, Wydawnictwo Helion
<b>Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II</b>, <font color="navy">Sharif Shaalan, Timothy Royer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II, Sharif Shaalan, Timothy Royer, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami