Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Teoria kwantowa Odkrycia, które zmieniły świat

Teoria kwantowa Odkrycia, które zmieniły świat

54.00zł
43.20zł
ActionScript 3.0 Szybki start 49.00zł 35.77zł
ActionScript 3.0 Szybki start

Autor: Derrick Ypenburg

ISBN: 978-83-246-2164-4

Ilość stron: 336

Data wydania: 09/2009

ActionScript jest obiektowym językiem programowania, wykorzystywanym w Adobe Flash. Obecnie stosowana składnia tego języka pojawiła się po raz pierwszy we Flashu 5. ActionScript pozwala na sterowanie aplikacją oraz animacją, a jego możliwości mogą zaskoczyć niejednego programistę. To dzięki niemu stworzysz jeszcze bardziej interaktywne i atrakcyjne strony WWW!

Książka ta pozwoli Ci błyskawicznie opanować podstawy pracy z ActionScript, a po jej przeczytaniu stworzenie aplikacji na platformie Flash nie powinno stanowić dla Ciebie żadnego problemu. Dzięki niej poznasz składnię ActionScript 3.0, sposób wykorzystania zmiennych, właściwości oraz funkcji i metod.

Nauczysz się pracować z obiektami wyświetlania oraz reagować na zdarzenia. Ponadto dowiesz się, jak kontrolować oś czasu, a także używać pól tekstowych oraz klas Math i Date. "ActionScript 3.0. Szybki start" jest obowiązkową pozycją dla wszystkich osób chcących rozpocząć przygodę z ActionScript 3.0!

  • Składnia ActionScript 3.0
  • Zmienne, właściwości, funkcje i metody
  • Praca z klasami i obiektami
  • Reagowanie na zdarzenia
  • Kontrolowanie osi czasu
  • Operacje na łańcuchach znaków
  • Używanie pól tekstowych
  • Zastosowanie klas Math i Date
  • Instrukcje warunkowe oraz iteracje i powtórzenia
  • Komunikacja zewnętrzna z wykorzystaniem protokołu HTTP
  • Wykorzystanie zasobów zewnętrznych
  • Dynamiczne sterowanie animacją
  • Praca z wideo i dźwiękiem

Rozdziały:
Rozdział 1. Wprowadzenie do ActionScript 3 (19)
Rozdział 2. Zmienne i właściwości (35)
Rozdział 3. Funkcje i metody (53)
Rozdział 4. Praca z klasami i obiektami (69)
Rozdział 5. Listy wyświetlania i obiekty wyświetlania (81)
Rozdział 6. Praca z obiektami wyświetlania (101)
Rozdział 7. Komunikacja i zdarzenia (113)
Rozdział 8. Kontrolowanie osi czasu (129)
Rozdział 9. Praca z łańcuchami znaków (143)
Rozdział 10. Praca z polami tekstowymi (153)
Rozdział 11. Praca z klasami Math i Date (169)
Rozdział 12. Praca z danymi za pomocą tablic i obiektów (183)
Rozdział 13. Tworzenie instrukcji warunkowych (197)
Rozdział 14. Iteracje i powtórzenia (207)
Rozdział 15. Żądania HTTP i komunikacja zewnętrzna (221)
Rozdział 16. Wczytywanie zasobów zewnętrznych (239)
Rozdział 17. Używanie kształtów, masek, trybów mieszania i filtrów (251)
Rozdział 18. Animacja sterowana dynamicznie (265)
Rozdział 19. Praca z dźwiękiem (283)
Rozdział 20. Praca z wideo (299)

ActionScript 3.0 Szybki start
Tytuł książki: "ActionScript 3.0 Szybki start"
Autor: Derrick Ypenburg
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł
Klienci, którzy kupili „ActionScript 3.0 Szybki start”, kupili także:
<b>Organizacja wirtualna</b>, <font color="navy">Maciej Brzozowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Organizacja wirtualna, Maciej Brzozowski, Wydawnictwo PWE
<b>Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesie</b>, <font color="navy">Gary Vaynerchuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Ekonomia wdzięczności Zasada wzajemności w biznesie, Gary Vaynerchuk, Wydawnictwo Onepress
<b>Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji</b>, <font color="navy">James J. Trobaugh, Mannie Lowe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji, James J. Trobaugh, Mannie Lowe, Wydawnictwo Promise
<b>Odnawialne źródła energii Rolnicze surowce energetyczne</b>, <font color="navy">Kołodziej Barbara, Matyka Mariusz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Odnawialne źródła energii Rolnicze surowce energetyczne, Kołodziej Barbara, Matyka Mariusz, Wydawnictwo PWRiL
<b>Uwaga</b>, <font color="navy">Jacek Janowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Uwaga, Jacek Janowski, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie</b>, <font color="navy">Erica Sadun, Steve Sande</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie, Erica Sadun, Steve Sande, Wydawnictwo HELION
<b>Prawo Internetu dla praktyków</b>, <font color="navy">Rafał Golat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Prawo Internetu dla praktyków, Rafał Golat, Wydawnictwo ODDK
<b>Informatyka medyczna</b>, <font color="navy">Robert Rudowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Informatyka medyczna, Robert Rudowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nowoczesne konstrukcje w budownictwie ogólnym</b>, <font color="navy">Zbigniew Mielczarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Nowoczesne konstrukcje w budownictwie ogólnym, Zbigniew Mielczarek, Wydawnictwo Arkady
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy Ilustrowany przewodnik

Algorytmy Ilustrowany przewodnik

54.90zł
40.08zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION

sobota, 25 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami