Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
ActionScript 3.0 Biblia 99.00zł
ActionScript 3.0 Biblia

Autor: Roger Braunstein, Mims H. Wright, Joshua J. Noble

ISBN: 978-83-246-1939-9

Ilośc stron: 752

Data wydania: 12/2009

Twarda oprawa

Język programowania ActionScript wykorzystywany jest do tworzenia treści dla programu Flash Player. Jest on niezbędny wszędzie tam, gdzie trzeba tworzyć dynamiczne aplikacje Flash, reagujące na działanie użytkownika, nadające się do ponownego użycia i łatwe w dostosowaniu do nowych okoliczności.

Wersja ActionScript 3.0 została stworzona od podstaw z wykorzystaniem najnowszej specyfikacji ECMA. W aktualnej wersji tego języka wprowadzono wiele nowych funkcji, m.in. nowy sposób zarządzania typami wyświetlania, obsługę błędów czasu wykonania, zakończenia metod i wewnętrzny model zdarzeń.

Książka "ActionScript 3.0. Biblia" obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów.

Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.

Rozdziały:

Część I: Rozpoczęcie pracy z ActionScript 3.0 (45)
Rozdział 1. Wprowadzenie do ActionScript 3.0 (47)
Rozdział 2. Podstawy języka ActionScript 3.0 (53)
Rozdział 3. Programowanie z wykorzystaniem klas (81)
Rozdział 4. Praca z metodami i funkcjami (139)
Rozdział 5. Walidacja programów (155)

Część II: Praca z obiektami ActionScript 3.0 (163)
Rozdział 6. Używanie łańcuchów znaków (165)
Rozdział 7. Praca z liczbami i funkcjami matematycznymi (175)
Rozdział 8. Używanie tablic (195)
Rozdział 9. Używanie obiektów (215)
Rozdział 10. Praca z XML (225)
Rozdział 11. Praca z wyrażeniami regularnymi (251)

Część III: Praca z listą wyświetlania (281)
Rozdział 12. Lista wyświetlania programu Flash Player 9 (283)
Rozdział 13. Praca z obiektami DisplayObject w programie Flash CS3 (315)
Rozdział 14. Drukowanie (323)
Rozdział 15. Praca z tekstem i czcionkami (335)

Część IV: System obsługi zdarzeń (363)
Rozdział 16. Działanie zdarzeń (365)
Rozdział 17. Praca ze zdarzeniami myszy i klawiatury (385)
Rozdział 18. Korzystanie z czasomierzy (401)

Część V: Obsługa błędów (411)
Rozdział 19. Czym są błędy (413)
Rozdział 20. Korzystanie z debugera AVM2 (427)
Rozdział 21. Aplikacja tolerancyjna na błędy (449)

Część VI: Praca z danymi zewnętrznymi (459)
Rozdział 22. Podstawy pracy w sieci (461)
Rozdział 23. Komunikacja z technologiami serwerowymi (479)
Rozdział 24. Zapisywanie danych na lokalnym komputerze za pomocą SharedObject (489)
Rozdział 25. Zarządzanie wysyłaniem i pobieraniem plików (507)

Część VII: Wzbogacanie programów dźwiękiem i filmem (517)
Rozdział 26. Praca z dźwiękiem (519)
Rozdział 27. Dodawanie wideo (535)
Rozdział 28. Dostęp do mikrofonów i kamer (549)

Część VIII: Programowanie grafiki i ruchu (557)
Rozdział 29. Stosowanie filtrów do grafik (559)
Rozdział 30. Programowe rysowanie grafik wektorowych (581)
Rozdział 31. Programowanie animacji (609)
Rozdział 32. Transformacje grafiki (631)
Rozdział 33. Programowe rysowanie grafik bitmapowych (643)

Część IX: Praca z danymi binarnymi (679)
Rozdział 34. Praca z danymi binarnymi (681)

Część X: Wdrażanie programu (693)
Rozdział 35. Wdrażanie zawartości Flash (695)
Rozdział 36. Komunikacja z JavaScript (703)
Rozdział 37. Wykorzystanie połączeń lokalnych do komunikacji pomiędzy filmami Flash (709)

ActionScript 3.0 Biblia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „ActionScript 3.0 Biblia”, kupili także:

Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D, Jacek Matulewski, Tomasz Dziubak, Andrzej Sylwestrzak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2, Michał Jankowski, Wydawnictwo WNT

Urządzenia i systemy mechatroniczne Część I, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

Elektronika wiedzieć więcej Wydanie III, John Watson, Wydawnictwo WKiŁ

Elektroniczne techniki cyfrowe, Andrzej Barczak, Jack Florek, Tadeusz Sydoruk, Wydawnictwo Vizja Press&IT

E-biznes po godzinach Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie, Maciej Dutko, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami