Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Komunikacja elektroniczna Przewodnik

Komunikacja elektroniczna Przewodnik

39.00zł
33.54zł
ActionScript 3.0 Biblia 99.00zł
ActionScript 3.0 Biblia

Autor: Roger Braunstein, Mims H. Wright, Joshua J. Noble

ISBN: 978-83-246-1939-9

Ilośc stron: 752

Data wydania: 12/2009

Twarda oprawa

Język programowania ActionScript wykorzystywany jest do tworzenia treści dla programu Flash Player. Jest on niezbędny wszędzie tam, gdzie trzeba tworzyć dynamiczne aplikacje Flash, reagujące na działanie użytkownika, nadające się do ponownego użycia i łatwe w dostosowaniu do nowych okoliczności.

Wersja ActionScript 3.0 została stworzona od podstaw z wykorzystaniem najnowszej specyfikacji ECMA. W aktualnej wersji tego języka wprowadzono wiele nowych funkcji, m.in. nowy sposób zarządzania typami wyświetlania, obsługę błędów czasu wykonania, zakończenia metod i wewnętrzny model zdarzeń.

Książka "ActionScript 3.0. Biblia" obszernie i wyczerpująco opisuje ten obiektowy język programowania, służący do budowania nowoczesnych aplikacji internetowych. Znajdziesz tu zarówno niezbędną wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne przykłady, ilustrujące chociażby programowanie z wykorzystaniem klas, używanie tablic i obiektów czy obsługę błędów.

Z tym podręcznikiem nauczysz się tworzyć interaktywną zawartość Flasha oraz aplikacje Flex, a także pracować z dźwiękiem, animacją i danymi zewnętrznymi. Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci na zrealizowanie wszelkich pomysłów dotyczących Twojego programu.

Rozdziały:

Część I: Rozpoczęcie pracy z ActionScript 3.0 (45)
Rozdział 1. Wprowadzenie do ActionScript 3.0 (47)
Rozdział 2. Podstawy języka ActionScript 3.0 (53)
Rozdział 3. Programowanie z wykorzystaniem klas (81)
Rozdział 4. Praca z metodami i funkcjami (139)
Rozdział 5. Walidacja programów (155)

Część II: Praca z obiektami ActionScript 3.0 (163)
Rozdział 6. Używanie łańcuchów znaków (165)
Rozdział 7. Praca z liczbami i funkcjami matematycznymi (175)
Rozdział 8. Używanie tablic (195)
Rozdział 9. Używanie obiektów (215)
Rozdział 10. Praca z XML (225)
Rozdział 11. Praca z wyrażeniami regularnymi (251)

Część III: Praca z listą wyświetlania (281)
Rozdział 12. Lista wyświetlania programu Flash Player 9 (283)
Rozdział 13. Praca z obiektami DisplayObject w programie Flash CS3 (315)
Rozdział 14. Drukowanie (323)
Rozdział 15. Praca z tekstem i czcionkami (335)

Część IV: System obsługi zdarzeń (363)
Rozdział 16. Działanie zdarzeń (365)
Rozdział 17. Praca ze zdarzeniami myszy i klawiatury (385)
Rozdział 18. Korzystanie z czasomierzy (401)

Część V: Obsługa błędów (411)
Rozdział 19. Czym są błędy (413)
Rozdział 20. Korzystanie z debugera AVM2 (427)
Rozdział 21. Aplikacja tolerancyjna na błędy (449)

Część VI: Praca z danymi zewnętrznymi (459)
Rozdział 22. Podstawy pracy w sieci (461)
Rozdział 23. Komunikacja z technologiami serwerowymi (479)
Rozdział 24. Zapisywanie danych na lokalnym komputerze za pomocą SharedObject (489)
Rozdział 25. Zarządzanie wysyłaniem i pobieraniem plików (507)

Część VII: Wzbogacanie programów dźwiękiem i filmem (517)
Rozdział 26. Praca z dźwiękiem (519)
Rozdział 27. Dodawanie wideo (535)
Rozdział 28. Dostęp do mikrofonów i kamer (549)

Część VIII: Programowanie grafiki i ruchu (557)
Rozdział 29. Stosowanie filtrów do grafik (559)
Rozdział 30. Programowe rysowanie grafik wektorowych (581)
Rozdział 31. Programowanie animacji (609)
Rozdział 32. Transformacje grafiki (631)
Rozdział 33. Programowe rysowanie grafik bitmapowych (643)

Część IX: Praca z danymi binarnymi (679)
Rozdział 34. Praca z danymi binarnymi (681)

Część X: Wdrażanie programu (693)
Rozdział 35. Wdrażanie zawartości Flash (695)
Rozdział 36. Komunikacja z JavaScript (703)
Rozdział 37. Wykorzystanie połączeń lokalnych do komunikacji pomiędzy filmami Flash (709)

ActionScript 3.0 Biblia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „ActionScript 3.0 Biblia”, kupili także:
<b>Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Michał Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Elementy grafiki komputerowej Wydanie 2, Michał Jankowski, Wydawnictwo WNT
<b>Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski, Tomasz Dziubak, Andrzej Sylwestrzak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D, Jacek Matulewski, Tomasz Dziubak, Andrzej Sylwestrzak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Urządzenia i systemy mechatroniczne Część I</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Urządzenia i systemy mechatroniczne Część I, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA
<b>Adobe Photoshop Lightroom 3 Podręcznik dla fotografów</b>, <font color="navy">Martin Evening</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Photoshop Lightroom 3 Podręcznik dla fotografów, Martin Evening, Wydawnictwo HELION
<b>Elektronika wiedzieć więcej Wydanie III</b>, <font color="navy">John Watson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Elektronika wiedzieć więcej Wydanie III, John Watson, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Elektroniczne techniki cyfrowe</b>, <font color="navy">Andrzej Barczak, Jack Florek, Tadeusz Sydoruk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Elektroniczne techniki cyfrowe, Andrzej Barczak, Jack Florek, Tadeusz Sydoruk, Wydawnictwo Vizja Press&IT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Zastosowanie metod ilościowych w finansach i ubezpieczeniach

Zastosowanie metod ilościowych w finansach i ubezpieczeniach

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

piątek, 15 listopad 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami