Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Początek Naukowa historia stworzenia

Początek Naukowa historia stworzenia

46.00zł
34.50zł
ActionScript 2.0 od podstaw 99.00zł
ActionScript 2.0 od podstaw

Autor: Nathan Derksen, Jeff Berg

ISBN: 978-83-246-0655-9

Ilość stron: 796

Data wydania: 07/2007

Twarda oprawa

Jesteś użytkownikiem Flasha? Uważasz, że wiesz już wszystko o jego narzędziach graficznych i animacyjnych? A może Twoja wyobraźnia podsuwa Ci pomysły, których realizacja wydaje się niemożliwa? Dodaj do swojego warsztatu znajomość ActionScript 2.0, języka programowania wykorzystywanego we Flashu. Stosując go, nadasz nową jakość swoim projektom.

Przekonasz się, że to, co było niemożliwe do wykonania za pomocą narzędzi rysunkowych, stanie się dziecinnie łatwe dzięki ActionScript 2.0. Będziesz mógł kontrolować niemal każdy parametr wszystkich obiektów w prezentacji, pobierać dane z zewnętrznych źródeł, sterować szybkością odtwarzania filmu i wykonywać wiele innych zadań.

"ActionScript 2.0. Od podstaw" to książka będąca wprowadzeniem do programowania w tym języku. Czytając ją, poznasz środowisko programistyczne Flasha i podstawy języka ActionScript. Dowiesz się, czym jest programowanie obiektowe i w jaki sposób korzystać z jego możliwości. Nauczysz się przy użyciu ActionScript kontrolować wartości parametrów klipów filmowych na scenie, sterować ich zachowaniem oraz tworzyć nowe obiekty.

Przeczytasz o wstawianiu do prezentacji materiałów graficznych i dźwiękowych pochodzących z zewnętrznych źródeł, danych tekstowych, a także opanujesz sterowanie odtwarzaniem animacji. Znajdziesz tu również informacje o wyszukiwaniu i usuwaniu błędów w kodzie.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy z programem Macromedia Flash (25)

Rozdział 2. Rozpoczęcie pracy z ActionScript 2.0 (45)

Rozdział 3. Konstrukcje warunkowe i pętle w ActionScript (81)

Rozdział 4. Funkcje i zakres w ActionScript (111)

Rozdział 5. Rozpoczęcie tworzenia kodu (129)

Rozdział 6. Przygotowanie projektów Flasha (173)

Rozdział 7. Sterowanie klipami filmowymi za pomocą kodu (191)

Rozdział 8. Tworzenie programów ładujących (233)

Rozdział 9. Praca z komponentami (263)

Rozdział 10. Tworzenie interakcji z użytkownikiem (281)

Rozdział 11. Sterowanie komponentami (309)

Rozdział 12. Wykrywanie i usuwanie błędów (333)

Rozdział 13. Praca z grafiką wektorową (357)

Rozdział 14. Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (375)

Rozdział 15. Modyfikowanie bitmap (397)

Rozdział 16. Wykorzystanie kodu ActionScript w animacjach (415)

Rozdział 17. Automatyzacja animacji (451)

Rozdział 18. Praca z tekstem (483)

Rozdział 19. ActionScript i multimedia (525)

Rozdział 20. Praca z materiałami wideo (553)

Rozdział 21. Komunikacja z serwerem za pomocą kodu ActionScript (585)

Rozdział 22. Wczytywanie dokumentów XML (599)

Rozdział 23. Komunikacja pomiędzy nakładką Macromedia Flash a przeglądarką (645)

Rozdział 24. Praca z JavaScript (665)

Rozdział 25. Przesyłanie i pobieranie plików (705)

Rozdział 26. Komunikacja pomiędzy nakładką a systemem operacyjnym (721)

Rozdział 27. Tworzenie klas własnych (729)

Dodatek A. Rozwiązania ćwiczeń (769)

Dodatek B. Skróty klawiszowe (831)

ActionScript 2.0 od podstaw
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „ActionScript 2.0 od podstaw”, kupili także:
<b>Zintegrowane Systemy Informatyczne Dobre praktyki wdrożeń</b>, <font color="navy">Jerzy Kisielnicki, Małgorzata Pańkowska, Henryk Sroka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zintegrowane Systemy Informatyczne Dobre praktyki wdrożeń, Jerzy Kisielnicki, Małgorzata Pańkowska, Henryk Sroka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Microsoft SQL Server 2005 od środka Zapytania w języku T-SQL</b>, <font color="navy">tzik Ben-Gan (Solid Quality Learning), Lubor Kollar, Dejan Sarka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft SQL Server 2005 od środka Zapytania w języku T-SQL, tzik Ben-Gan (Solid Quality Learning), Lubor Kollar, Dejan Sarka, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Microsoft Windows Workflow Foundation krok po kroku</b>, <font color="navy">Kenn Scribner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Workflow Foundation krok po kroku, Kenn Scribner, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Microsoft Visual Basic 2010 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Michael Halvorson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Visual Basic 2010 Krok po kroku, Michael Halvorson, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Microsoft SQL Server 2008 od środka Programowanie w języku T-SQL</b>, <font color="navy">Itzik Ben-Gan, Dejan Sarka, Roger Wolter, Greg Low, Ed Katibah, Isaac</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft SQL Server 2008 od środka Programowanie w języku T-SQL, Itzik Ben-Gan, Dejan Sarka, Roger Wolter, Greg Low, Ed Katibah, Isaac, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Adobe Creative Suite 2/2 PL oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Creative Suite 2/2 PL oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Próbne arkusze maturalne Zestaw 1 Poziom rozszerzony

Matematyka Próbne arkusze maturalne Zestaw 1 Poziom rozszerzony

15.00zł
13.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 4 Scott Kelby HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION

sobota, 16 listopad 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami