Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Poznaj Microsoft Visual Basic 2012 Zacznij Tu!

Poznaj Microsoft Visual Basic 2012 Zacznij Tu!

58.80zł
44.10zł
ActionScript 2.0 od podstaw 99.00zł
ActionScript 2.0 od podstaw

Autor: Nathan Derksen, Jeff Berg

ISBN: 978-83-246-0655-9

Ilość stron: 796

Data wydania: 07/2007

Twarda oprawa

Jesteś użytkownikiem Flasha? Uważasz, że wiesz już wszystko o jego narzędziach graficznych i animacyjnych? A może Twoja wyobraźnia podsuwa Ci pomysły, których realizacja wydaje się niemożliwa? Dodaj do swojego warsztatu znajomość ActionScript 2.0, języka programowania wykorzystywanego we Flashu. Stosując go, nadasz nową jakość swoim projektom.

Przekonasz się, że to, co było niemożliwe do wykonania za pomocą narzędzi rysunkowych, stanie się dziecinnie łatwe dzięki ActionScript 2.0. Będziesz mógł kontrolować niemal każdy parametr wszystkich obiektów w prezentacji, pobierać dane z zewnętrznych źródeł, sterować szybkością odtwarzania filmu i wykonywać wiele innych zadań.

"ActionScript 2.0. Od podstaw" to książka będąca wprowadzeniem do programowania w tym języku. Czytając ją, poznasz środowisko programistyczne Flasha i podstawy języka ActionScript. Dowiesz się, czym jest programowanie obiektowe i w jaki sposób korzystać z jego możliwości. Nauczysz się przy użyciu ActionScript kontrolować wartości parametrów klipów filmowych na scenie, sterować ich zachowaniem oraz tworzyć nowe obiekty.

Przeczytasz o wstawianiu do prezentacji materiałów graficznych i dźwiękowych pochodzących z zewnętrznych źródeł, danych tekstowych, a także opanujesz sterowanie odtwarzaniem animacji. Znajdziesz tu również informacje o wyszukiwaniu i usuwaniu błędów w kodzie.

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy z programem Macromedia Flash (25)

Rozdział 2. Rozpoczęcie pracy z ActionScript 2.0 (45)

Rozdział 3. Konstrukcje warunkowe i pętle w ActionScript (81)

Rozdział 4. Funkcje i zakres w ActionScript (111)

Rozdział 5. Rozpoczęcie tworzenia kodu (129)

Rozdział 6. Przygotowanie projektów Flasha (173)

Rozdział 7. Sterowanie klipami filmowymi za pomocą kodu (191)

Rozdział 8. Tworzenie programów ładujących (233)

Rozdział 9. Praca z komponentami (263)

Rozdział 10. Tworzenie interakcji z użytkownikiem (281)

Rozdział 11. Sterowanie komponentami (309)

Rozdział 12. Wykrywanie i usuwanie błędów (333)

Rozdział 13. Praca z grafiką wektorową (357)

Rozdział 14. Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (375)

Rozdział 15. Modyfikowanie bitmap (397)

Rozdział 16. Wykorzystanie kodu ActionScript w animacjach (415)

Rozdział 17. Automatyzacja animacji (451)

Rozdział 18. Praca z tekstem (483)

Rozdział 19. ActionScript i multimedia (525)

Rozdział 20. Praca z materiałami wideo (553)

Rozdział 21. Komunikacja z serwerem za pomocą kodu ActionScript (585)

Rozdział 22. Wczytywanie dokumentów XML (599)

Rozdział 23. Komunikacja pomiędzy nakładką Macromedia Flash a przeglądarką (645)

Rozdział 24. Praca z JavaScript (665)

Rozdział 25. Przesyłanie i pobieranie plików (705)

Rozdział 26. Komunikacja pomiędzy nakładką a systemem operacyjnym (721)

Rozdział 27. Tworzenie klas własnych (729)

Dodatek A. Rozwiązania ćwiczeń (769)

Dodatek B. Skróty klawiszowe (831)

ActionScript 2.0 od podstaw
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „ActionScript 2.0 od podstaw”, kupili także:
<b>Zintegrowane Systemy Informatyczne Dobre praktyki wdrożeń</b>, <font color="navy">Jerzy Kisielnicki, Małgorzata Pańkowska, Henryk Sroka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zintegrowane Systemy Informatyczne Dobre praktyki wdrożeń, Jerzy Kisielnicki, Małgorzata Pańkowska, Henryk Sroka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Adobe Creative Suite 2/2 PL oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Creative Suite 2/2 PL oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Windows via C/C++ wydanie V</b>, <font color="navy">Jeffrey Richter, Christophe Nasarre</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Windows via C/C++ wydanie V, Jeffrey Richter, Christophe Nasarre, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Adobe Fireworks CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Fireworks CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft SQL Server 2008 od środka Zapytania w języku T-SQL</b>, <font color="navy">Itzik Ben-Gan, Lubor Kollar, Dejan Sarka, Steve Kass</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft SQL Server 2008 od środka Zapytania w języku T-SQL, Itzik Ben-Gan, Lubor Kollar, Dejan Sarka, Steve Kass, Wydawnictwo Microsoft Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania

Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania

49.00zł
39.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających matematyczne myślenie Charles Phillips Sensus
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION

piątek, 03 lipiec 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami