Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Server 2008 Security Resource Kit

Windows Server 2008 Security Resource Kit

102.90zł
77.18zł
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie 39.90zł 28.33zł
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie

Tytuł: 70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
Autor: Paweł Krzyworączka
ISBN: 978-83-246-8927-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 05/2017
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?

E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję.

Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia.

Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.

Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył.

Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie?

A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!

Spis treści:

Wprowadzenie (7)

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie (31)

Część I. Gra wstępna, zaloty, zauroczenie (33)
• Stwórz doskonały produkt lub usługę (35)
• Znaj doskonale swoje produkty (38)
• Uśmiech (41)
• Entuzjazm (44)
• Klient Twój Pan, Klient zawsze ma rację (?) (47)
• Pierwsze wrażenie (49)
• Ubiór i wygląd w czasie spotkania oraz przywitanie (52)
• Wygląd biura, miejsca spotkania (56)
• Nie spiesz się, skup się na Kliencie (59)
• Nie ignoruj Klienta (62)
• Nie mów, że nie masz czasu (64)
• Nie strasz Klienta (67)
• Przestrzegaj prawa (71)
• Mów i pisz prawdę (74)
• Daj jak największą ilość opcji kontaktu (77)
• Chat na stronie (79)
• Komunikacja i pomoc przez fanpage'a na Facebooku (81)
• FAQ, pomoc video (83)
• Usability to też obsługa Klienta (85)
• Dlaczego opisy produktów i usług też są ważne? (88)

Część II. Droga do rozkochania (91)
• Odpowiedni język = język Klienta (93)
• Uważaj na "syndrom eksperta" (96)
• Określ potrzeby Klienta: pytaj i słuchaj (99)
• Nastaw się na pomoc, nawet niezwiązaną ze sprzedażą (101)
• Niezwłocznie realizuj zamówienia (103)
• Bądź punktualny (106)
• Bądź elastyczny (108)
• Pozwól negocjować cenę i warunki (110)
• Bądź terminowy (113)
• Wprowadź procedury (116)
• Bierz odpowiedzialność. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść Klienta (119)
• Przyznawaj się do błędów (122)
• Nigdy nie doprowadzaj do recydywy (124)
• Przyjmuj zwroty i reklamacje z uśmiechem (126)
• Błyskawicznie rozpatruj zwroty i reklamacje (129)
• Informuj Klienta o postępach (131)
• Szanuj poglądy Klienta (133)
• Nie wmawiaj Klientowi, że było inaczej, niż on pamięta (137)
• Przygotowuj i proponuj gotowe rozwiązania pod Klienta. Wyprzedzaj myśli i pytania Klienta (142)
• Nie krytykuj konkurencji, ale ją chwal i polecaj (146)
• Traktuj Klienta po partnersku. Zawieraj "symetryczne" umowy (148)
• Co zrobić, gdy jest niezadowolony? (150)
• Umiejętnie reaguj na krytykę i złe opinie (153)
• Szukaj tego, co drażni Klienta. Klient jest obserwatorem (156)
• "Oddzwonię do Pana" (159)
• Szybko odpowiadaj na e-maile (163)
• Odpowiednia budowa e-maili (165)
• Newsletter i mailingi do Klientów (169)
• Zatrudnij odpowiednią osobę (172)
• Stała osoba do kontaktu (174)
• Nie zmieniaj zdania (176)
• Bądź aktywny (179)
• Nie bądź nadgorliwy, nachalny (181)
• Szanuj czas Klienta (184)
• Wypowiadaj się zwięźle (186)
• Wybieraj odpowiednie kanały komunikacji (188)
• Wejdź w skórę Klienta (191)
• Nowy Klient a "stary" Klient (193)
• Anielska cierpliwość (196)
• Zachowaj spokój w każdej sytuacji (198)

Część III. Rozkwit miłości na całe życie (203)
• Dawaj Gwarancję Satysfakcji (205)
• Słodkie zaskoczenie = Klienta zauroczenie (209)
• Spytaj Klienta o radę (211)
• Pozwól Klientowi się wygadać (212)
• Okazjonalne e-maile, telefony, listy (213)
• Zamów "Tajemniczego Klienta" (216)
• Dawaj więcej, niż Klient mógłby się spodziewać (218)
• Stosuj CRM (220)
• Przeproś, jeśli trzeba. Nawet więcej niż raz (221)
• Zaprzyjaźnij się z Klientem (222)

Podsumowanie (225)

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie
Tytuł książki: "70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie"
Autor: Paweł Krzyworączka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie”, kupili także:
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę</b>, <font color="navy">Chris Brogan, Julien Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress
<b>E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji</b>, <font color="navy">Konrad Pankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem</b>, <font color="navy">Maciej Tesławski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia leksykon ucznia

Chemia leksykon ucznia

6.00zł
4.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION

środa, 23 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami