Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Kryptografia stosowana

Kryptografia stosowana

299.25zł
227.43zł
3ds Max 2012 Biblia 199.00zł
3ds Max 2012 Biblia

Tytuł: 3ds Max 2012 Biblia
Autor: Kelly L. Murdock
ISBN: 978-83-246-3848-2
Ilość stron: 1576
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Zawiera DVD
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION
Cena: 199.00zł


Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds Max®. Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design.
  • Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych oraz gier
  • Naucz się modelować, animować i renderować
  • Ćwicz i perfekcyjnie wykorzystuj narzędzia 3ds Max

Ciężko w to uwierzyć, ale minęło już ponad dwadzieścia lat od wydania pierwszej wersji 3ds Max®. To, co potrafi najnowsza wersja programu, jeszcze niedawno było nie do pomyślenia i pozostawało w sferze marzeń. Niezależnie od tego, czy jesteś użytkownikiem początkującym, który chciałby poznać podstawy grafiki trójwymiarowej, czy też doświadczonym animatorem poszukującym nowych technik tworzenia olśniewających efektów, tutaj znajdziesz wszystko!

Ta książka to najlepsze źródło informacji o 3ds Max® na rynku. Znajdziesz w niej komplet informacji o tym, jak rozpocząć przygodę z tym narzędziem, jak dostosować je do własnych potrzeb oraz jak wykonać najbardziej wymyślne operacje. Twoją szczególną uwagę powinny zwrócić dokładne instrukcje wykorzystania narzędzia CAT, które pozwala tworzyć szkielety postaci.

Poznasz też nowy system do symulacji zjawisk fizycznych MassFx oraz narzędzia rzeźbiarskie z zestawu Graphite. Znajdziesz tu mnóstwo profesjonalnych porad i wskazówek oraz ponad 150 ćwiczeń, które gwarantują szybki postęp w nauce! Na dołączonej płycie umieszczono materiały konieczne do wykonania wszystkich zadań zawartych w książce, a ponadto tekstury i modele, które będziesz mógł wykorzystać w swoich projektach. Jeżeli szukasz idealnego podręcznika do 3ds Max®, nie znajdziesz lepszej pozycji!

  • Poznaj zasady pracy w środowisku 3ds Max®
  • Zbuduj szkielet postaci przy użyciu narzędzia CAT
  • Odkryj narzędzia rzeźbiarskie z zestawu Graphite
  • Symuluj zjawiska fizyczne dzięki nowemu systemowi MassFX
  • Twórz zapierające dech w piersiach animacje
  • Zostań specjalistą od 3ds Max®

Stwórz fotorealistyczną animację jeszcze dziś.

Rozdziały:

Część I: Rozpoczynanie pracy z programem 3ds Max (51)
Rozdział 1. Poznawanie interfejsu Maksa (67)
Rozdział 2. Sterowanie oknami widokowymi oraz ich konfigurowanie (93)
Rozdział 3. Praca z plikami, importowanie i eksportowanie (133)
Rozdział 4. Modyfikowanie interfejsu i ustawianie jednostek (167)

Część II: Praca z obiektami (183)
Rozdział 5. Tworzenie i edycja obiektów podstawowych (185)
Rozdział 6. Zaznaczanie obiektów i ustawianie ich właściwości (219)
Rozdział 7. Przekształcanie obiektów, obracanie, wyrównywanie i przyciąganie (251)
Rozdział 8. Klonowanie i ustawianie obiektów w szyku (287)
Rozdział 9. Grupowanie, łączenie i hierarchizowanie obiektów (311)

Część III: Podstawy modelowania (323)
Rozdział 10. Praca z podobiektami oraz obiektami pomocniczymi (325)
Rozdział 11. Wprowadzanie modyfikatorów i korzystanie ze stosu modyfikacji (341)
Rozdział 12. Rysowanie i edycja dwuwymiarowych splajnów i kształtów (377)
Rozdział 13. Modelowanie na poziomie wielokątów (425)
Rozdział 14. Korzystanie z narzędzi Graphite i malowanie obiektami (461)

Część IV: Materiały, kamery i oświetlenie (505)
Rozdział 15. Rozszerzony edytor materiałów (507)
Rozdział 16. Tworzenie i stosowanie materiałów standardowych (525)
Rozdział 17. Określanie właściwości materiałów przy użyciu map (539)
Rozdział 18. Materiały złożone i modyfikatory materiałów (581)
Rozdział 19. Operowanie kamerami (597)
Rozdział 20. Podstawowe techniki oświetlania sceny (615)

Część V: Podstawy animacji i renderingu (647)
Rozdział 21. Animacja i klatki kluczowe (649)
Rozdział 22. Animowanie przy użyciu ograniczników i prostych kontrolerów (675)
Rozdział 23. Renderowanie sceny i korzystanie z renderera Quicksilver (697)
Rozdział 24. Stylizowanie sceny (721)

Część VI: Modelowanie zaawansowane (725)
Rozdział 25. Budowanie złożonych scen przy użyciu kontenerów, odnośników i widoku schematycznego (727)
Rozdział 26. Stosowanie modyfikatorów siatkowych i deformowanie powierzchni (763)
Rozdział 27. Obiekty złożone (787)
Rozdział 28. Praca z bryłami, czyli obiektami pełnymi (829)
Rozdział 29. Tworzenie i układanie włosów, futer oraz tkanin (837)

Część VII: Materiały w ujęciu zaawansowanym (857)
Rozdział 30. Stosowanie materiałów specjalnych (859)
Rozdział 31. Proceduralne tekstury substancyjne (873)
Rozdział 32. Malowanie w oknach widokowych i renderowanie map powierzchni (879)
Rozdział 33. Rozwijanie współrzędnych UV i mapowanie tekstur (897)
Rozdział 34. Tworzenie wypiekanych tekstur i map normalnych (933)

Część VIII: Zaawansowane techniki animowania (945)
Rozdział 35. Korzystanie z warstw animacji, modyfikatorów i złożonych kontrolerów (947)
Rozdział 36. Animowanie przy użyciu kontrolera Expression i wiązania parametrów (985)
Rozdział 37. Praca z krzywymi funkcyjnymi w oknie Track View (1003)

Część IX: Praca z postaciami (1043)
Rozdział 38. Systemy szkieletowe, riggowanie i kinematyka (1045)
Rozdział 39. Animowanie postaci przy użyciu modułu CAT (1075)
Rozdział 40. Nakładanie skóry (1099)

Część X: Animacja dynamiczna (1119)
Rozdział 41. Cząsteczki i system Particle Flow (1121)
Rozdział 42. Stosowanie pól sił (1153)
Rozdział 43. Wykorzystanie systemu MassFX do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1177)
Rozdział 44. Animowanie włosów i tkanin (1195)

Część XI: Zaawansowane techniki oświetlania i renderingu (1205)
Rozdział 45. Zaawansowane oświetlenie, śledzenie światła i metoda energetyczna (1207)
Rozdział 46. Stosowanie efektów renderowanych i atmosferycznych (1227)
Rozdział 47. Renderery mental ray i iray (1259)
Rozdział 48. Rendering wsadowy i sieciowy (1275)
Rozdział 49. Komponowanie przy użyciu interfejsu Video Post i elementów renderingu (1291)

Dodatki (1321)
Dodatek A: Co nowego w 3ds Max 2012? (1323)
Dodatek B: Zawartość płyty CD (1327)
Dodatek C: Instalacja i konfigurowanie programu 3ds Max 2012 (1331)
Dodatek D: Skróty klawiszowe w 3ds Max 2012 (1341)
Dodatek E: Interfejs Asset Tracking (1359)
Dodatek F: Modelowanie przy użyciu łat (1365)
Dodatek G: Praca z obiektami NURBS (1387)
Dodatek H: Kompaktowy edytor materiałów (1399)
Dodatek I: Tworzenie i animowanie dwunogów (1413)
Dodatek J: Tworzenie tłumu (1437)
Dodatek K: Wykorzystanie reactora do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1443)
Dodatek L: Używanie miksera ruchu (1469)
Dodatek M: Automatyzacja pracy za pomocą MAXScriptu (1475)
Dodatek N: Dostosowywanie interfejsu Maksa do własnych potrzeb i upodobań (1515)
Dodatek O: Rozszerzanie możliwości Maksa przez zewnętrzne moduły dodatkowe (1533)

3ds Max 2012 Biblia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2012 Biblia”, kupili także:
<b>Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski + CD</b>, <font color="navy">Jan Wawrzyńczyk, Halina Bartwicka, Valentina Kulpina, Eliza Małek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski + CD, Jan Wawrzyńczyk, Halina Bartwicka, Valentina Kulpina, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką</b>, <font color="navy">Leonard Susskind, Art Friedman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Mechanika kwantowa Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką, Leonard Susskind, Art Friedman, Wydawnictwo Prószyński
<b>Kuchnia bez cholesterolu dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Molly Siple</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Kuchnia bez cholesterolu dla bystrzaków, Molly Siple, Wydawnictwo Onepress
<b>Elastyczna automatyzacja wytwarzania Obrabiarki i systemy obróbkowe</b>, <font color="navy">Jerzy Honczarenko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elastyczna automatyzacja wytwarzania Obrabiarki i systemy obróbkowe, Jerzy Honczarenko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zrozum mnie, proszę Charaktery i typy temperamentów</b>, <font color="navy">David Keirsey, Marilyn Bates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozum mnie, proszę Charaktery i typy temperamentów, David Keirsey, Marilyn Bates, Wydawnictwo Onepress
<b>Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych</b>, <font color="navy">red. J.Baranowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych, red. J.Baranowski, Wydawnictwo WNT
<b>Head First Design Patterns edycja polska (Rusz głową)</b>, <font color="navy">Eric Freeman, Elisabeth Freeman, Kathy Sierra, Bert Bates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First Design Patterns edycja polska (Rusz głową), Eric Freeman, Elisabeth Freeman, Kathy Sierra, Bert Bates, Wydawnictwo HELION
<b>LATEX Podręcznik i przewodnik użytkownika</b>, <font color="navy">Leslie Lamport</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
LATEX Podręcznik i przewodnik użytkownika, Leslie Lamport, Wydawnictwo WNT
<b>Podstawy nauki o organizacji Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza Wydanie 2</b>, <font color="navy">Stanisław Marek, Maria Białasiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Podstawy nauki o organizacji Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza Wydanie 2, Stanisław Marek, Maria Białasiewicz, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy

Informatyka kwantowa Wybrane obwody i algorytmy

59.90zł
44.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION

środa, 21 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami