Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku

Microsoft PowerPoint 2016 Krok po kroku

58.80zł
44.10zł
3ds Max 2012 Biblia 199.00zł
3ds Max 2012 Biblia

Tytuł: 3ds Max 2012 Biblia
Autor: Kelly L. Murdock
ISBN: 978-83-246-3848-2
Ilość stron: 1576
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Zawiera DVD
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION
Cena: 199.00zł


Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds Max®. Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design.
  • Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych oraz gier
  • Naucz się modelować, animować i renderować
  • Ćwicz i perfekcyjnie wykorzystuj narzędzia 3ds Max

Ciężko w to uwierzyć, ale minęło już ponad dwadzieścia lat od wydania pierwszej wersji 3ds Max®. To, co potrafi najnowsza wersja programu, jeszcze niedawno było nie do pomyślenia i pozostawało w sferze marzeń. Niezależnie od tego, czy jesteś użytkownikiem początkującym, który chciałby poznać podstawy grafiki trójwymiarowej, czy też doświadczonym animatorem poszukującym nowych technik tworzenia olśniewających efektów, tutaj znajdziesz wszystko!

Ta książka to najlepsze źródło informacji o 3ds Max® na rynku. Znajdziesz w niej komplet informacji o tym, jak rozpocząć przygodę z tym narzędziem, jak dostosować je do własnych potrzeb oraz jak wykonać najbardziej wymyślne operacje. Twoją szczególną uwagę powinny zwrócić dokładne instrukcje wykorzystania narzędzia CAT, które pozwala tworzyć szkielety postaci.

Poznasz też nowy system do symulacji zjawisk fizycznych MassFx oraz narzędzia rzeźbiarskie z zestawu Graphite. Znajdziesz tu mnóstwo profesjonalnych porad i wskazówek oraz ponad 150 ćwiczeń, które gwarantują szybki postęp w nauce! Na dołączonej płycie umieszczono materiały konieczne do wykonania wszystkich zadań zawartych w książce, a ponadto tekstury i modele, które będziesz mógł wykorzystać w swoich projektach. Jeżeli szukasz idealnego podręcznika do 3ds Max®, nie znajdziesz lepszej pozycji!

  • Poznaj zasady pracy w środowisku 3ds Max®
  • Zbuduj szkielet postaci przy użyciu narzędzia CAT
  • Odkryj narzędzia rzeźbiarskie z zestawu Graphite
  • Symuluj zjawiska fizyczne dzięki nowemu systemowi MassFX
  • Twórz zapierające dech w piersiach animacje
  • Zostań specjalistą od 3ds Max®

Stwórz fotorealistyczną animację jeszcze dziś.

Rozdziały:

Część I: Rozpoczynanie pracy z programem 3ds Max (51)
Rozdział 1. Poznawanie interfejsu Maksa (67)
Rozdział 2. Sterowanie oknami widokowymi oraz ich konfigurowanie (93)
Rozdział 3. Praca z plikami, importowanie i eksportowanie (133)
Rozdział 4. Modyfikowanie interfejsu i ustawianie jednostek (167)

Część II: Praca z obiektami (183)
Rozdział 5. Tworzenie i edycja obiektów podstawowych (185)
Rozdział 6. Zaznaczanie obiektów i ustawianie ich właściwości (219)
Rozdział 7. Przekształcanie obiektów, obracanie, wyrównywanie i przyciąganie (251)
Rozdział 8. Klonowanie i ustawianie obiektów w szyku (287)
Rozdział 9. Grupowanie, łączenie i hierarchizowanie obiektów (311)

Część III: Podstawy modelowania (323)
Rozdział 10. Praca z podobiektami oraz obiektami pomocniczymi (325)
Rozdział 11. Wprowadzanie modyfikatorów i korzystanie ze stosu modyfikacji (341)
Rozdział 12. Rysowanie i edycja dwuwymiarowych splajnów i kształtów (377)
Rozdział 13. Modelowanie na poziomie wielokątów (425)
Rozdział 14. Korzystanie z narzędzi Graphite i malowanie obiektami (461)

Część IV: Materiały, kamery i oświetlenie (505)
Rozdział 15. Rozszerzony edytor materiałów (507)
Rozdział 16. Tworzenie i stosowanie materiałów standardowych (525)
Rozdział 17. Określanie właściwości materiałów przy użyciu map (539)
Rozdział 18. Materiały złożone i modyfikatory materiałów (581)
Rozdział 19. Operowanie kamerami (597)
Rozdział 20. Podstawowe techniki oświetlania sceny (615)

Część V: Podstawy animacji i renderingu (647)
Rozdział 21. Animacja i klatki kluczowe (649)
Rozdział 22. Animowanie przy użyciu ograniczników i prostych kontrolerów (675)
Rozdział 23. Renderowanie sceny i korzystanie z renderera Quicksilver (697)
Rozdział 24. Stylizowanie sceny (721)

Część VI: Modelowanie zaawansowane (725)
Rozdział 25. Budowanie złożonych scen przy użyciu kontenerów, odnośników i widoku schematycznego (727)
Rozdział 26. Stosowanie modyfikatorów siatkowych i deformowanie powierzchni (763)
Rozdział 27. Obiekty złożone (787)
Rozdział 28. Praca z bryłami, czyli obiektami pełnymi (829)
Rozdział 29. Tworzenie i układanie włosów, futer oraz tkanin (837)

Część VII: Materiały w ujęciu zaawansowanym (857)
Rozdział 30. Stosowanie materiałów specjalnych (859)
Rozdział 31. Proceduralne tekstury substancyjne (873)
Rozdział 32. Malowanie w oknach widokowych i renderowanie map powierzchni (879)
Rozdział 33. Rozwijanie współrzędnych UV i mapowanie tekstur (897)
Rozdział 34. Tworzenie wypiekanych tekstur i map normalnych (933)

Część VIII: Zaawansowane techniki animowania (945)
Rozdział 35. Korzystanie z warstw animacji, modyfikatorów i złożonych kontrolerów (947)
Rozdział 36. Animowanie przy użyciu kontrolera Expression i wiązania parametrów (985)
Rozdział 37. Praca z krzywymi funkcyjnymi w oknie Track View (1003)

Część IX: Praca z postaciami (1043)
Rozdział 38. Systemy szkieletowe, riggowanie i kinematyka (1045)
Rozdział 39. Animowanie postaci przy użyciu modułu CAT (1075)
Rozdział 40. Nakładanie skóry (1099)

Część X: Animacja dynamiczna (1119)
Rozdział 41. Cząsteczki i system Particle Flow (1121)
Rozdział 42. Stosowanie pól sił (1153)
Rozdział 43. Wykorzystanie systemu MassFX do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1177)
Rozdział 44. Animowanie włosów i tkanin (1195)

Część XI: Zaawansowane techniki oświetlania i renderingu (1205)
Rozdział 45. Zaawansowane oświetlenie, śledzenie światła i metoda energetyczna (1207)
Rozdział 46. Stosowanie efektów renderowanych i atmosferycznych (1227)
Rozdział 47. Renderery mental ray i iray (1259)
Rozdział 48. Rendering wsadowy i sieciowy (1275)
Rozdział 49. Komponowanie przy użyciu interfejsu Video Post i elementów renderingu (1291)

Dodatki (1321)
Dodatek A: Co nowego w 3ds Max 2012? (1323)
Dodatek B: Zawartość płyty CD (1327)
Dodatek C: Instalacja i konfigurowanie programu 3ds Max 2012 (1331)
Dodatek D: Skróty klawiszowe w 3ds Max 2012 (1341)
Dodatek E: Interfejs Asset Tracking (1359)
Dodatek F: Modelowanie przy użyciu łat (1365)
Dodatek G: Praca z obiektami NURBS (1387)
Dodatek H: Kompaktowy edytor materiałów (1399)
Dodatek I: Tworzenie i animowanie dwunogów (1413)
Dodatek J: Tworzenie tłumu (1437)
Dodatek K: Wykorzystanie reactora do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1443)
Dodatek L: Używanie miksera ruchu (1469)
Dodatek M: Automatyzacja pracy za pomocą MAXScriptu (1475)
Dodatek N: Dostosowywanie interfejsu Maksa do własnych potrzeb i upodobań (1515)
Dodatek O: Rozszerzanie możliwości Maksa przez zewnętrzne moduły dodatkowe (1533)

3ds Max 2012 Biblia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2012 Biblia”, kupili także:
<b>Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2012</b>, <font color="navy">Fabian Stasiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ExpertBooks</font>
Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2012, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks
<b>Autodesk Inventor Professional / Fusion 2013PL/2013+ Metodyka projektowania</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional / Fusion 2013PL/2013+ Metodyka projektowania, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Biblia</b>, <font color="navy">Todd Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional Biblia, Todd Perkins, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe After Effects CS5 Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe After Effects CS5 Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe Illustrator Projekty z klasą</b>, <font color="navy">Robin Williams, John Tollett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Illustrator Projekty z klasą, Robin Williams, John Tollett, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe InDesign CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe InDesign CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Domowe laboratorium naukowe. Zrób to sam

Domowe laboratorium naukowe. Zrób to sam

44.90zł
13.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION

poniedziałek, 24 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami