Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Komercyjne i przemysłowe aplikacje Internetu rzeczy na Raspberry Pi Prototypowanie rozwiązań IoT

Komercyjne i przemysłowe aplikacje Internetu rzeczy na Raspberry Pi Prototypowanie rozwiązań IoT

79.80zł
64.64zł
3ds Max 2010 ćwiczenia praktyczne 39.00zł
3ds Max 2010 ćwiczenia praktyczne

Autor: Joanna Pasek

ISBN: 978-83-246-2473-7

Ilość stron: 232

Data wydania: 12/2009

3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów.

W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne - przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.

Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu - krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika.

Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie - jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie.

W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.

  • Modelowanie postaci
  • Modelowanie wnętrza
  • Materiały
  • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny
  • Realistyczne oświetlenie
  • Przygotowanie postaci do animacji
  • Klucze animacji
  • Kontrolery animacji
  • Animowane światła, materiały i efekty
  • Swobodna animacja
  • Animowanie za pomocą śladów stóp
  • Łączenie sekwencji ruchu
  • Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu
3ds Max 2010 ćwiczenia praktyczne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2010 ćwiczenia praktyczne”, kupili także:

Serwisy społecznościowe Projektowanie, Joshua Porter, Wydawnictwo Helion

Poznaj Swifta, tworząc aplikacje. Profesjonalne projekty dla systemu iOS, Emil Atanasov, Wydawnictwo Helion

Fiat Punto II modele od września 1999 do czerwca 2003, Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ

Cudowne i interesujące łamigłówki matematyczne, David Wells, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Marketing w erze technologii cyfrowych Nowoczesne koncepcje i wyzwania, Bogdan Gregor , Dominika Kaczorowska-Spychalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zbiór gier i zabaw motywacyjnych dla zespołów, Edward E. Scannell, Mary Scannell, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Obsługa komputera z Windows XP PL samouczek dla nieinformatyków, Piotr Gomoliński, Agnieszka Michalska, Wydawnictwo HELP

ArchiCAD 16 PL, Detlef Ridder, Wydawnictwo Helion

Zostań mistrzem Arduino. Projekty dla początkujących i zaawansowanych, Jon Hoffman, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami