Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
3ds Max 2010 ćwiczenia praktyczne 39.00zł
3ds Max 2010 ćwiczenia praktyczne

Autor: Joanna Pasek

ISBN: 978-83-246-2473-7

Ilość stron: 232

Data wydania: 12/2009

3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów.

W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne - przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.

Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka – znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu - krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika.

Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie - jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie.

W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.

  • Modelowanie postaci
  • Modelowanie wnętrza
  • Materiały
  • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny
  • Realistyczne oświetlenie
  • Przygotowanie postaci do animacji
  • Klucze animacji
  • Kontrolery animacji
  • Animowane światła, materiały i efekty
  • Swobodna animacja
  • Animowanie za pomocą śladów stóp
  • Łączenie sekwencji ruchu
  • Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu
3ds Max 2010 ćwiczenia praktyczne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2010 ćwiczenia praktyczne”, kupili także:
<b>Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał</b>, <font color="navy">Alicja Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

Podstawy makroekonomii w przykładach i zadaniach Wydanie II, Olczyk Magdalena, Kordalska Aleksandra, Lechman Ewa, Wydawnictwo CEDEWU

Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja Programista rzemieślnik, Sandro Mancuso, Wydawnictwo Helion

Podstawy elektroniki półprzewodnikowej, Jan Hennel, Wydawnictwo WNT

PHP MySQL i MVC Tworzenie witryn WWW opartych na bazie danych, Włodzimierz Gajda, Wydawnictwo Helion
<b>Smart City Kto rządzi w inteligentnych miastach?</b>, <font color="navy">Sabina Baraniewicz-Kotasińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Smart City Kto rządzi w inteligentnych miastach?, Sabina Baraniewicz-Kotasińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jeremy Blum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Odkrywanie Arduino. Narzędzia i techniki inżynierii pełnej czaru. Wydanie II, Jeremy Blum, Wydawnictwo Helion

Biologicznie aktywne peptydy i białka żywności, Jerzy Dziuba, Łucja Fornal, Wydawnictwo WNT

Broń jądrowa w kształtowaniu bezpieczeństwa, Zarychta Stanisław, Wydawnictwo Bellona

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami