Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki

Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki

42.00zł
33.60zł
3ds Max 2010 Biblia 199.00zł
3ds Max 2010 Biblia

Autor: Kelly L. Murdock

ISBN: 978-83-246-2582-6

Ilość stron: 1496

Data wydania: 05/2010

Twarda oprawa

Zawiera DVD

3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki!

W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje?

Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autorka przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych.

W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu - samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D.

Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. "3ds Max 2010. Biblia" to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

Rozdziały:

Część I: Rozpoczynanie pracy z programem 3ds Max (51)
1. Poznawanie interfejsu Maksa (63)
2. Sterowanie oknami widokowymi oraz ich konfigurowanie (87)
3. Praca z plikami, importowanie i eksportowanie (129)
4. Dostosowywanie interfejsu Maksa do własnych potrzeb i upodobań (157)

Część II: Praca z obiektami (189)
5. Tworzenie i edycja obiektów podstawowych (191)
6. Zaznaczanie obiektów i ustawianie ich właściwości (225)
7. Przekształcanie obiektów, obracanie, wyrównywanie i przyciąganie (259)
8. Klonowanie i ustawianie obiektów w szyku (295)
9. Grupowanie, łączenie i stosowanie kontenerów (319)

Część III: Podstawy modelowania (335)
10. Praca z podobiektami oraz obiektami pomocniczymi (337)
11. Wprowadzanie modyfikatorów i korzystanie ze stosu modyfikacji (353)
12. Rysowanie i edycja dwuwymiarowych splajnów i kształtów (389)
13. Modelowanie na poziomie wielokątów i korzystanie z narzędzi Graphite (437)

Część IV: Materiały, kamery i oświetlenie (485)
14. Poznawanie edytora i eksploratora materiałów (487)
15. Tworzenie i stosowanie materiałów standardowych (511)
16. Określanie właściwości materiałów przy użyciu map (525)
17. Materiały złożone i modyfikatory materiałów (565)
18. Operowanie kamerami (581)
19. Podstawowe techniki oświetlania sceny (599)

Część V: Podstawy animacji i renderingu (631)
20. Animacja i klatki kluczowe (633)
21. Animowanie przy użyciu ograniczników i prostych kontrolerów (659)
22. Renderowanie sceny (683)

Część VI: Modelowanie zaawansowane (707)
23. Budowanie złożonych scen przy użyciu odnośników i korzystanie z interfejsu Asset Tracking (709)
24. Praca z widokami schematycznymi (725)
25. Stosowanie modyfikatorów siatkowych i deformowanie powierzchni (747)
26. Obiekty złożone (771)
27. Modelowanie przy użyciu łat i powierzchni NURBS (813)
28. Tworzenie i układanie włosów, futer oraz tkanin (841)

Część VII: Materiały w ujęciu zaawansowanym (861)
29. Stosowanie materiałów specjalnych (863)
30. Malowanie w oknach widokowych i renderowanie map powierzchni (877)
31. Rozwijanie współrzędnych UV i mapowanie tekstur (891)
32. Tworzenie wypiekanych tekstur i map normalnych (917)

Część VIII: Zaawansowane techniki animowania (929)
33. Stosowanie modyfikatorów animacji i złożonych kontrolerów (931)
34. Animowanie przy użyciu kontrolera Expression i wiązania parametrów (961)
35. Praca z krzywymi funkcyjnymi w oknie Track View (979)
36. Korzystanie z warstw animacji i miksera ruchu (1019)

Część IX: Animacja dynamiczna (1035)
37. Cząsteczki i system Particle Flow (1037)
38. Stosowanie pól sił (1069)
39. Wykorzystanie reactora do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1093)
40. Animowanie włosów i tkanin (1119)

Część X: Praca z postaciami (1129)
41. Systemy szkieletowe i ich riggowanie (1131)
42. Praca z kinematyką odwrotną (1141)
43. Tworzenie i animowanie pojedynczych postaci oraz tłumów (1163)
44. Nakładanie skóry (1193)

Część XI: Zaawansowane techniki oświetlania i renderingu (1213)
45. Zaawansowane oświetlenie, śledzenie światła i metoda energetyczna (1215)
46. Stosowanie efektów renderowanych i atmosferycznych (1235)
47. Renderowanie przy użyciu renderera mental ray (1267)
48. Rendering wsadowy i sieciowy (1281)
49. Komponowanie przy użyciu interfejsu Video Post i elementów renderingu (1297)

Część XII: MAXScript i moduły dodatkowe (1329)
50. Automatyzacja pracy za pomocą MAXScriptu (1331)
51. Rozszerzanie możliwości Maksa przez zewnętrzne moduły dodatkowe (1371)

Dodatki (1379)
A: Co nowego w 3ds Max 2010? (1381)
B: Zawartość płyty DVD (1385)
C: Instalacja i konfigurowanie programu 3ds Max 2010 (1389)
D: Skróty klawiszowe w 3ds Max 2010 (1397)
E: Praca z obiektami NURBS (1415)

3ds Max 2010 Biblia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2010 Biblia”, kupili także:
<b>Trening siły eksplozywnej w sportach walki</b>, <font color="navy">Szeligowski Piotr</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Trening siły eksplozywnej w sportach walki, Szeligowski Piotr, Wydawnictwo AHA
<b>Siła szybkość i kondycja w sztukach walki</b>, <font color="navy">Sean Cochran</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Inne Spacery</font>
Siła szybkość i kondycja w sztukach walki, Sean Cochran, Wydawnictwo Inne Spacery
<b>Praktyczny kurs asemblera Wydanie II</b>, <font color="navy">Eugeniusz Wróbel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Praktyczny kurs asemblera Wydanie II, Eugeniusz Wróbel, Wydawnictwo HELION
<b>Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu</b>, <font color="navy">Jolanta Maćkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu, Jolanta Maćkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Klastry pracy awaryjnej w środowisku Windows Instalacja, konfiguracja i zarządzanie</b>, <font color="navy">Andrzej Szeląg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Klastry pracy awaryjnej w środowisku Windows Instalacja, konfiguracja i zarządzanie, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo HELION
<b>Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Johnson M. Hart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV, Johnson M. Hart, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych

Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych

34.99zł
29.74zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT

sobota, 20 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami