Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi

99.00zł
79.20zł
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu 99.00zł 72.27zł
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu

Autor: Joanna Pasek

ISBN: 978-83-246-2589-5

Ilość stron: 560

Data wydania: 07/2010

Twarda oprawa

Zawiera DVD

Trójwymiarowy model świata.
  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych.

Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

Dowiesz się, jak:

  • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
  • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
  • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
  • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
  • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
  • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
  • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
  • stosować klucze oraz kontrolery animacji;
  • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
  • przekształcać animację 3D w kreskówkę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Co oznacza 3D (11)
Pierwsze spotkanie (13)

Rozdział 2. Podstawy (29)
Animujemy przelot UFO (30)
Sprzężenie między obiektami (83)

Rozdział 3. Modelowanie ze splajnów (89)
Robot (90)
Obiekty złożone (157)

Rozdział 4. Modelowanie siatkowe (173)
Oczy (174)
Modelowanie głowy (186)
NURBS. Inne podejście do modelowania (224)

Rozdział 5. Przygotowanie postaci do animacji (233)
Morfing (234)
Szkielet (243)
Ubranie i włosy (261)
Kości, łącza i odwrotna kinematyka (287)

Rozdział 6. Modelowanie wnętrz (301)
Wnętrze latającego talerza (302)
Pokój z balkonem (360)
Szkła, lustra, witraże (386)

Rozdział 7. Animacja (401)
Latający talerz (402)
Pokój z balkonem (448)
Stan nieważkości - reactor i inne przydatne narzędzia (479)

Rozdział 8. Rendering filmu (507)
Animacja kamer (508)
Rendering i montaż (516)
Jak zrobić kreskówkę (538)

3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu
Tytuł książki: "3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu"
Autor: Joanna Pasek
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 72.27zł
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu”, kupili także:
<b>Cinema 4D</b>, <font color="navy">Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cinema 4D, Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj, Wydawnictwo HELION
<b>Wychowawcze czary-mary. Odzyskaj spokój w domu i ciesz się z posiadania dziecka. Zestaw ćwiczeń</b>, <font color="navy">Thomas W. Phelan PhD, Tracy M. Lewis BA</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Wychowawcze czary-mary. Odzyskaj spokój w domu i ciesz się z posiadania dziecka. Zestaw ćwiczeń, Thomas W. Phelan PhD, Tracy M. Lewis BA, Wydawnictwo Sensus
<b>Fotografia kulinarna dla blogerów</b>, <font color="navy">Matt Armendariz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia kulinarna dla blogerów, Matt Armendariz, Wydawnictwo HELION
<b>Zaklęcia Photoshopa. Edycja zdjęć. Wydanie II</b>, <font color="navy">Anna Owczarz-Dadan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zaklęcia Photoshopa. Edycja zdjęć. Wydanie II, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo HELION
<b>Android Programowanie gier na tablety</b>, <font color="navy">Jeremy Kerfs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Programowanie gier na tablety, Jeremy Kerfs, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografowanie par 500 kreatywnych ujęć</b>, <font color="navy">Michelle Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie par 500 kreatywnych ujęć, Michelle Perkins, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Pan raczy żartować Panie Feynman Przypadki cciekawego człowieka Wydanie III

Pan raczy żartować Panie Feynman Przypadki cciekawego człowieka Wydanie III

44.90zł
35.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise

środa, 21 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami