Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2

Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2

49.00zł
41.65zł
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu 99.00zł 72.27zł
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu

Autor: Joanna Pasek

ISBN: 978-83-246-2589-5

Ilość stron: 560

Data wydania: 07/2010

Twarda oprawa

Zawiera DVD

Trójwymiarowy model świata.
  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych.

Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

Dowiesz się, jak:

  • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
  • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
  • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
  • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
  • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
  • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
  • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
  • stosować klucze oraz kontrolery animacji;
  • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
  • przekształcać animację 3D w kreskówkę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Co oznacza 3D (11)
Pierwsze spotkanie (13)

Rozdział 2. Podstawy (29)
Animujemy przelot UFO (30)
Sprzężenie między obiektami (83)

Rozdział 3. Modelowanie ze splajnów (89)
Robot (90)
Obiekty złożone (157)

Rozdział 4. Modelowanie siatkowe (173)
Oczy (174)
Modelowanie głowy (186)
NURBS. Inne podejście do modelowania (224)

Rozdział 5. Przygotowanie postaci do animacji (233)
Morfing (234)
Szkielet (243)
Ubranie i włosy (261)
Kości, łącza i odwrotna kinematyka (287)

Rozdział 6. Modelowanie wnętrz (301)
Wnętrze latającego talerza (302)
Pokój z balkonem (360)
Szkła, lustra, witraże (386)

Rozdział 7. Animacja (401)
Latający talerz (402)
Pokój z balkonem (448)
Stan nieważkości - reactor i inne przydatne narzędzia (479)

Rozdział 8. Rendering filmu (507)
Animacja kamer (508)
Rendering i montaż (516)
Jak zrobić kreskówkę (538)

3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu
Tytuł książki: "3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu"
Autor: Joanna Pasek
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 72.27zł
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu”, kupili także:
<b>Cinema 4D</b>, <font color="navy">Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cinema 4D, Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj, Wydawnictwo HELION
<b>Wychowawcze czary-mary. Odzyskaj spokój w domu i ciesz się z posiadania dziecka. Zestaw ćwiczeń</b>, <font color="navy">Thomas W. Phelan PhD, Tracy M. Lewis BA</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Wychowawcze czary-mary. Odzyskaj spokój w domu i ciesz się z posiadania dziecka. Zestaw ćwiczeń, Thomas W. Phelan PhD, Tracy M. Lewis BA, Wydawnictwo Sensus
<b>Fotografia kulinarna dla blogerów</b>, <font color="navy">Matt Armendariz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia kulinarna dla blogerów, Matt Armendariz, Wydawnictwo HELION
<b>Zaklęcia Photoshopa. Edycja zdjęć. Wydanie II</b>, <font color="navy">Anna Owczarz-Dadan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zaklęcia Photoshopa. Edycja zdjęć. Wydanie II, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo HELION
<b>Android Programowanie gier na tablety</b>, <font color="navy">Jeremy Kerfs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Programowanie gier na tablety, Jeremy Kerfs, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografowanie par 500 kreatywnych ujęć</b>, <font color="navy">Michelle Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie par 500 kreatywnych ujęć, Michelle Perkins, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Sieci przemysłowe Profibus DP, ProfiNet, AS-i i EGD. Przykłady zastosowań

Sieci przemysłowe Profibus DP, ProfiNet, AS-i i EGD. Przykłady zastosowań

99.00zł
84.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Sass. Nowoczesne arkusze stylów Bartosz Chucherko HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION

czwartek, 27 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami