Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zasady grupy w systemach Windows Server 2008 i Windows Vista Resource Kit

Zasady grupy w systemach Windows Server 2008 i Windows Vista Resource Kit

71.40zł
57.12zł
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu 99.00zł 70.29zł
3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu

Autor: Joanna Pasek

ISBN: 978-83-246-2589-5

Ilość stron: 560

Data wydania: 07/2010

Twarda oprawa

Zawiera DVD

Trójwymiarowy model świata.
  • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
  • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
  • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych.

Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

Dowiesz się, jak:

  • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
  • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
  • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
  • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
  • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
  • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
  • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
  • stosować klucze oraz kontrolery animacji;
  • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
  • przekształcać animację 3D w kreskówkę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Co oznacza 3D (11)
Pierwsze spotkanie (13)

Rozdział 2. Podstawy (29)
Animujemy przelot UFO (30)
Sprzężenie między obiektami (83)

Rozdział 3. Modelowanie ze splajnów (89)
Robot (90)
Obiekty złożone (157)

Rozdział 4. Modelowanie siatkowe (173)
Oczy (174)
Modelowanie głowy (186)
NURBS. Inne podejście do modelowania (224)

Rozdział 5. Przygotowanie postaci do animacji (233)
Morfing (234)
Szkielet (243)
Ubranie i włosy (261)
Kości, łącza i odwrotna kinematyka (287)

Rozdział 6. Modelowanie wnętrz (301)
Wnętrze latającego talerza (302)
Pokój z balkonem (360)
Szkła, lustra, witraże (386)

Rozdział 7. Animacja (401)
Latający talerz (402)
Pokój z balkonem (448)
Stan nieważkości - reactor i inne przydatne narzędzia (479)

Rozdział 8. Rendering filmu (507)
Animacja kamer (508)
Rendering i montaż (516)
Jak zrobić kreskówkę (538)

3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu
Tytuł książki: "3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu"
Autor: Joanna Pasek
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 70.29zł
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu”, kupili także:
<b>Unity. Przepisy na interfejs gry</b>, <font color="navy">Francesco Sapio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity. Przepisy na interfejs gry, Francesco Sapio, Wydawnictwo HELION
<b>Cinema 4D</b>, <font color="navy">Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cinema 4D, Agnieszka Meller-Kawa, Agnieszka Sikorska-Długaj, Wydawnictwo HELION
<b>Wychowawcze czary-mary. Odzyskaj spokój w domu i ciesz się z posiadania dziecka. Zestaw ćwiczeń</b>, <font color="navy">Thomas W. Phelan PhD, Tracy M. Lewis BA</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Wychowawcze czary-mary. Odzyskaj spokój w domu i ciesz się z posiadania dziecka. Zestaw ćwiczeń, Thomas W. Phelan PhD, Tracy M. Lewis BA, Wydawnictwo Sensus
<b>Fotografia kulinarna dla blogerów</b>, <font color="navy">Matt Armendariz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia kulinarna dla blogerów, Matt Armendariz, Wydawnictwo HELION
<b>Zaklęcia Photoshopa. Edycja zdjęć. Wydanie II</b>, <font color="navy">Anna Owczarz-Dadan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zaklęcia Photoshopa. Edycja zdjęć. Wydanie II, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo HELION
<b>Android Programowanie gier na tablety</b>, <font color="navy">Jeremy Kerfs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Programowanie gier na tablety, Jeremy Kerfs, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Geometria zbiorów wypukłych Zagadnienia wybrane

Geometria zbiorów wypukłych Zagadnienia wybrane

28.35zł
21.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION

wtorek, 19 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami