Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

Bez osobowości Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki je odzyskują

69.90zł
59.42zł
3ds Max 2009 Biblia 199.00zł
3ds Max 2009 Biblia

Autor: Kelly L. Murdock

ISBN: 978-83-246-2115-6

Ilość stron: 1456

Data wydania: 09/2009

Zawiera DVD

Twarda oprawa

Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane.

Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować.

Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji.

Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

  • Zapoznanie z interfejsem użytkownika
  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Wykorzystanie obiektów podstawowych
  • Stosowanie warstw
  • Sposoby przekształcania obiektów
  • Metody pracy z wieloma obiektami
  • Podstawy modelowania
  • Wykorzystywanie materiałów
  • Techniki oświetlania sceny
  • Podstawy animacji
  • Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
  • Wykorzystanie języka MAXScript

Rozdziały:

Część I: Rozpoczynanie pracy z programem 3ds Max (45)
Rozdział 1. Poznawanie interfejsu Maksa (61)
Rozdział 2. Sterowanie oknami widokowymi oraz ich konfigurowanie (85)
Rozdział 3. Praca z plikami, importowanie i eksportowanie (127)
Rozdział 4. Dostosowywanie interfejsu Maksa do własnych potrzeb i upodobań (155)

Część II: Praca z obiektami (187)
Rozdział 5. Tworzenie i edycja obiektów podstawowych (189)
Rozdział 6. Zaznaczanie obiektów, ustawianie ich właściwości oraz korzystanie z warstw i eksploratora sceny (223)
Rozdział 7. Przekształcanie obiektów, obracanie, wyrównywanie i przyciąganie (257)
Rozdział 8. Klonowanie i ustawianie obiektów w szyku (291)
Rozdział 9. Grupowanie, łączenie i hierarchizowanie obiektów (315)

Część III: Podstawy modelowania (327)
Rozdział 10. Podstawy modelowania i praca z podobiektami oraz obiektami pomocniczymi (329)
Rozdział 11. Wprowadzanie modyfikatorów i korzystanie ze stosu modyfikacji (345)
Rozdział 12. Rysowanie i edycja dwuwymiarowych splajnów i kształtów (381)
Rozdział 13. Modelowanie na poziomie wielokątów (429)

Część IV: Materiały, kamery i oświetlenie (465)
Rozdział 14. Poznawanie edytora materiałów (467)
Rozdział 15. Tworzenie i stosowanie materiałów standardowych (489)
Rozdział 16. Materiały złożone i modyfikatory materiałów (503)
Rozdział 17. Określanie właściwości materiałów przy użyciu map (523)
Rozdział 18. Operowanie kamerami (563)
Rozdział 19. Podstawowe techniki oświetlania sceny (581)

Część V: Podstawy animacji i renderingu (615)
Rozdział 20. Animacja i klatki kluczowe (617)
Rozdział 21. Animowanie przy użyciu ograniczników i kontrolerów (643)
Rozdział 22. Nauka renderowania sceny (683)

Część VI: Modelowanie zaawansowane (707)
Rozdział 23. Budowanie złożonych scen przy użyciu odnośników zewnętrznych i systemu Vault (709)
Rozdział 24. Praca z widokami schematycznymi (727)
Rozdział 25. Stosowanie modyfikatorów siatkowych i deformowanie powierzchni (749)
Rozdział 26. Obiekty złożone (771)
Rozdział 27. Modelowanie przy użyciu łat i powierzchni NURBS (813)
Rozdział 28. Tworzenie i układanie włosów, futer oraz tkanin (857)

Część VII: Materiały w ujęciu zaawansowanym (877)
Rozdział 29. Stosowanie materiałów specjalnych (879)
Rozdział 30. Dopasowywanie współrzędnych UV i mapowanie skóry (893)
Rozdział 31. Tworzenie wypiekanych tekstur i map normalnych (919)

Część VIII: Zaawansowane techniki animowania (931)
Rozdział 32. Stosowanie modyfikatorów animacji (933)
Rozdział 33. Animowanie przy użyciu kontrolera Expression i wiązania parametrów (949)
Rozdział 34. Praca z krzywymi funkcyjnymi w oknie Track View (967)
Rozdział 35. Korzystanie z warstw animacji i miksera ruchu (1007)

Część IX: Animacja dynamiczna (1023)
Rozdział 36. Cząsteczki i system Particle Flow (1025)
Rozdział 37. Stosowanie pól sił (1061)
Rozdział 38. Wykorzystanie reactora do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1085)
Rozdział 39. Animowanie włosów i tkanin (1111)

Część X: Praca z postaciami (1121)
Rozdział 40. Systemy szkieletowe i ich riggowanie (1123)
Rozdział 41. Praca z kinematyką odwrotną (1133)
Rozdział 42. Tworzenie i animowanie pojedynczych postaci oraz tłumów (1153)
Rozdział 43. Nakładanie skóry (1183)

Część XI: Zaawansowane techniki oświetlania i renderingu (1203)
Rozdział 44. Zaawansowane oświetlenie, śledzenie światła i metoda energetyczna (1205)
Rozdział 45. Stosowanie efektów renderowanych i atmosferycznych (1225)
Rozdział 46. Raytracing i mental ray (1257)
Rozdział 47. Rendering wsadowy i sieciowy (1279)
Rozdział 48. Komponowanie przy użyciu interfejsu Video Post i elementów renderingu (1295)

Część XII: MAXScript i moduły dodatkowe (1327)
Rozdział 49. Automatyzacja pracy za pomocą MAXScriptu (1329)
Rozdział 50. Rozszerzanie możliwości Maksa przez zewnętrzne moduły dodatkowe (1367)

Dodatki (1375)
Dodatek A: Co nowego w 3ds Max 2009? (1377)
Dodatek B: Zawartość płyty DVD (1381)

3ds Max 2009 Biblia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2009 Biblia”, kupili także:
<b>Bankowość elektroniczna Istota stan perspektywy</b>, <font color="navy">Michał Polasik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Bankowość elektroniczna Istota stan perspektywy, Michał Polasik, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych</b>, <font color="navy">Colin Beveridge</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Olesiejuk</font>
Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych, Colin Beveridge, Wydawnictwo Olesiejuk
<b>Ochrona środowiska w gazownictwie i wykorzystaniu gazu</b>, <font color="navy">Molenda Jacek, Steczko Katarzyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Ochrona środowiska w gazownictwie i wykorzystaniu gazu, Molenda Jacek, Steczko Katarzyna, Wydawnictwo WNT
<b>Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo</b>, <font color="navy">Alexander Halavais</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo, Alexander Halavais, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Schudnij metodą małych kroków. Wolno, bezpiecznie i na stałe! Zdrowe nawyki krok po kroku</b>, <font color="navy">Anna Kuraszyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Schudnij metodą małych kroków. Wolno, bezpiecznie i na stałe! Zdrowe nawyki krok po kroku, Anna Kuraszyńska, Wydawnictwo Sensus
<b>Zintegrowane łańcuchy transportowe</b>, <font color="navy">Iouri N. Semenov, Lyudmyla Filina, Izabela Kotowska, Michał Pluciński,</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zintegrowane łańcuchy transportowe, Iouri N. Semenov, Lyudmyla Filina, Izabela Kotowska, Michał Pluciński,, Wydawnictwo Difin
<b>ECDL S6 Web editing Syllabus v. 2.0</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
ECDL S6 Web editing Syllabus v. 2.0, Alicja Żarowska-Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi Poradnik dla menedźerów</b>, <font color="navy">Kazimierz Waćkowski, Jacek M. Chmielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi Poradnik dla menedźerów, Kazimierz Waćkowski, Jacek M. Chmielewski, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Strony mobilne</b>, <font color="navy">Estelle Weyl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Strony mobilne, Estelle Weyl, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

39.00zł
28.47zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION

wtorek, 21 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami