Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » 3ds Max Maya » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny

Mierzenie wyników szkoleń Praktyczny przewodnik po sześciu najważniejszych wskaźnikach oceny

79.00zł
62.41zł
3ds Max 2009 Biblia 199.00zł
3ds Max 2009 Biblia

Autor: Kelly L. Murdock

ISBN: 978-83-246-2115-6

Ilość stron: 1456

Data wydania: 09/2009

Zawiera DVD

Twarda oprawa

Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane.

Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować.

Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji.

Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

  • Zapoznanie z interfejsem użytkownika
  • Przygotowanie środowiska pracy
  • Wykorzystanie obiektów podstawowych
  • Stosowanie warstw
  • Sposoby przekształcania obiektów
  • Metody pracy z wieloma obiektami
  • Podstawy modelowania
  • Wykorzystywanie materiałów
  • Techniki oświetlania sceny
  • Podstawy animacji
  • Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
  • Wykorzystanie języka MAXScript

Rozdziały:

Część I: Rozpoczynanie pracy z programem 3ds Max (45)
Rozdział 1. Poznawanie interfejsu Maksa (61)
Rozdział 2. Sterowanie oknami widokowymi oraz ich konfigurowanie (85)
Rozdział 3. Praca z plikami, importowanie i eksportowanie (127)
Rozdział 4. Dostosowywanie interfejsu Maksa do własnych potrzeb i upodobań (155)

Część II: Praca z obiektami (187)
Rozdział 5. Tworzenie i edycja obiektów podstawowych (189)
Rozdział 6. Zaznaczanie obiektów, ustawianie ich właściwości oraz korzystanie z warstw i eksploratora sceny (223)
Rozdział 7. Przekształcanie obiektów, obracanie, wyrównywanie i przyciąganie (257)
Rozdział 8. Klonowanie i ustawianie obiektów w szyku (291)
Rozdział 9. Grupowanie, łączenie i hierarchizowanie obiektów (315)

Część III: Podstawy modelowania (327)
Rozdział 10. Podstawy modelowania i praca z podobiektami oraz obiektami pomocniczymi (329)
Rozdział 11. Wprowadzanie modyfikatorów i korzystanie ze stosu modyfikacji (345)
Rozdział 12. Rysowanie i edycja dwuwymiarowych splajnów i kształtów (381)
Rozdział 13. Modelowanie na poziomie wielokątów (429)

Część IV: Materiały, kamery i oświetlenie (465)
Rozdział 14. Poznawanie edytora materiałów (467)
Rozdział 15. Tworzenie i stosowanie materiałów standardowych (489)
Rozdział 16. Materiały złożone i modyfikatory materiałów (503)
Rozdział 17. Określanie właściwości materiałów przy użyciu map (523)
Rozdział 18. Operowanie kamerami (563)
Rozdział 19. Podstawowe techniki oświetlania sceny (581)

Część V: Podstawy animacji i renderingu (615)
Rozdział 20. Animacja i klatki kluczowe (617)
Rozdział 21. Animowanie przy użyciu ograniczników i kontrolerów (643)
Rozdział 22. Nauka renderowania sceny (683)

Część VI: Modelowanie zaawansowane (707)
Rozdział 23. Budowanie złożonych scen przy użyciu odnośników zewnętrznych i systemu Vault (709)
Rozdział 24. Praca z widokami schematycznymi (727)
Rozdział 25. Stosowanie modyfikatorów siatkowych i deformowanie powierzchni (749)
Rozdział 26. Obiekty złożone (771)
Rozdział 27. Modelowanie przy użyciu łat i powierzchni NURBS (813)
Rozdział 28. Tworzenie i układanie włosów, futer oraz tkanin (857)

Część VII: Materiały w ujęciu zaawansowanym (877)
Rozdział 29. Stosowanie materiałów specjalnych (879)
Rozdział 30. Dopasowywanie współrzędnych UV i mapowanie skóry (893)
Rozdział 31. Tworzenie wypiekanych tekstur i map normalnych (919)

Część VIII: Zaawansowane techniki animowania (931)
Rozdział 32. Stosowanie modyfikatorów animacji (933)
Rozdział 33. Animowanie przy użyciu kontrolera Expression i wiązania parametrów (949)
Rozdział 34. Praca z krzywymi funkcyjnymi w oknie Track View (967)
Rozdział 35. Korzystanie z warstw animacji i miksera ruchu (1007)

Część IX: Animacja dynamiczna (1023)
Rozdział 36. Cząsteczki i system Particle Flow (1025)
Rozdział 37. Stosowanie pól sił (1061)
Rozdział 38. Wykorzystanie reactora do symulacji ruchów zgodnych z zasadami dynamiki (1085)
Rozdział 39. Animowanie włosów i tkanin (1111)

Część X: Praca z postaciami (1121)
Rozdział 40. Systemy szkieletowe i ich riggowanie (1123)
Rozdział 41. Praca z kinematyką odwrotną (1133)
Rozdział 42. Tworzenie i animowanie pojedynczych postaci oraz tłumów (1153)
Rozdział 43. Nakładanie skóry (1183)

Część XI: Zaawansowane techniki oświetlania i renderingu (1203)
Rozdział 44. Zaawansowane oświetlenie, śledzenie światła i metoda energetyczna (1205)
Rozdział 45. Stosowanie efektów renderowanych i atmosferycznych (1225)
Rozdział 46. Raytracing i mental ray (1257)
Rozdział 47. Rendering wsadowy i sieciowy (1279)
Rozdział 48. Komponowanie przy użyciu interfejsu Video Post i elementów renderingu (1295)

Część XII: MAXScript i moduły dodatkowe (1327)
Rozdział 49. Automatyzacja pracy za pomocą MAXScriptu (1329)
Rozdział 50. Rozszerzanie możliwości Maksa przez zewnętrzne moduły dodatkowe (1367)

Dodatki (1375)
Dodatek A: Co nowego w 3ds Max 2009? (1377)
Dodatek B: Zawartość płyty DVD (1381)

3ds Max 2009 Biblia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „3ds Max 2009 Biblia”, kupili także:
<b>Projekty europejskie Praktyczne aspekty pozyskiwania i rozliczania dotacji unijnych</b>, <font color="navy">Jan Wiktor Tkaczyński , Marek Świstak , Elżbieta Sztorc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Projekty europejskie Praktyczne aspekty pozyskiwania i rozliczania dotacji unijnych, Jan Wiktor Tkaczyński , Marek Świstak , Elżbieta Sztorc, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Sztuka wojny Wydanie III</b>, <font color="navy">Sun-Tzu (Author), Ralph D. Sawyer (Translator)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka wojny Wydanie III, Sun-Tzu (Author), Ralph D. Sawyer (Translator), Wydawnictwo Onepress
<b>Krótka historia świata</b>, <font color="navy">Ernst H. Gombrich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Krótka historia świata, Ernst H. Gombrich, Wydawnictwo Rebis
<b>Ogrzewanie biomasą</b>, <font color="navy">Tadeusz Juliszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWRiL</font>
Ogrzewanie biomasą, Tadeusz Juliszewski, Wydawnictwo PWRiL
<b>Neuropsychologia kliniczna dziecka Wybrane zagadnienia</b>, <font color="navy">Aneta R. Borkowska, Łucja Domańska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Neuropsychologia kliniczna dziecka Wybrane zagadnienia, Aneta R. Borkowska, Łucja Domańska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czy piloci ulegają złudzeniom percepcyjnym?</b>, <font color="navy">Hanna Bednarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
Czy piloci ulegają złudzeniom percepcyjnym?, Hanna Bednarek, Wydawnictwo GWP
<b>Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych. Receptury</b>, <font color="navy">Prashant Verma, Akshay Dixit</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bezpieczeństwo urządzeń mobilnych. Receptury, Prashant Verma, Akshay Dixit, Wydawnictwo HELION
<b>Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ</b>, <font color="navy">Cialdini Robert, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GWP</font>
Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ, Cialdini Robert, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin, Wydawnictwo GWP
<b>Samoloty wszech czasów</b>, <font color="navy">Marc Phelps</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buchmann</font>
Samoloty wszech czasów, Marc Phelps, Wydawnictwo Buchmann
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym

43.05zł
32.72zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION

czwartek, 22 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami