Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Naprawa tynków Aspekty budowlane i konserwatorskie

Naprawa tynków Aspekty budowlane i konserwatorskie

59.00zł
33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy 39.00zł
33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy

Autor: Hermann Simon

ISBN: 978-83-7641-085-2

Ilość stron: 196

Data wydania: 06/2009

Działania natychmiastowe to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek.

Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsiębiorstw, jeśli nie działają szybko i zdecydowanie. Znaczenie szybko­ści reagowania trudno jest przecenić.

Duża liczba 33 konkretnych działań na­tychmiastowych potwierdza, że istnieje wiele środków i rozwiązań w walce z kryzysem. Rezygnacja nie jest właściwym wyjściem. Nawet mając niewiele czasu do dyspozycji, można i należy bezwzględnie unikać fatalnych błędów.

W okresie kryzysu nawet taki niewielki „błąd” może oznaczać koniec firmy. Dlatego też szczególnie wskazane jest zrozumienie przyczyn, staranna diagno­za, zdecydowane wdrożenie oraz bieżący monitoring. Niniejsza książka zawie­ra właśnie praktyczne wskazówki dotyczące wszystkich tych aspektów.

Rozdziały:

Rozdział 1. DIAGNOZA KRYZYSU
Kryzys sprzedaży, nie kosztów
Jakie są przyczyny kryzysu?
W jaki sposób zmienia się zachowanie klientów?
Podsumowanie

Rozdział 2. CO JEST SKUTECZNE, A CO NIE W DOBIE KRYZYSU
Relacja podaży i popytu
Dźwignie zysku i ich działanie
Szybkość oddziaływania
Które rady nie są skuteczne w kryzysie?
Podsumowanie

Rozdział 3 . REDUKUJ KOSZTY INTELIGENTNIE
Zrozum czynniki generujące koszty
Wykorzystaj wiele parametrów kosztowych
Wykorzystuj insourcing
Nie oszczędzaj w niewłaściwych miejscach
Podsumowanie

Rozdział 4. NATYCHMIASTOWE DZIAŁANIA DLA ZMIENIONYCH POTRZEB KLIENTA
Działanie natychmiastowe nr 1: Udzielaj nadzwyczajnych gwarancji!
Działanie natychmiastowe nr 2: Uzgodnij „okres próbny” dla maszyn!
Działanie natychmiastowe nr 3: Akceptuj zapłatę uzależnioną od wyniku finansowego!
Działanie natychmiastowe nr 4: Informuj o „twardych”, namacalnych korzyściach!
Działanie natychmiastowe nr 5: Wykorzystaj swoją siłę finansową!
Działanie natychmiastowe nr 6: Zaakceptuj handel wymienny!
Działanie natychmiastowe nr 7: Odbierz klientów słabszym konkurentom!
Działanie natychmiastowe nr 8: Rozwijaj nowe modele biznesowe!
Podsumowanie

Rozdział 5. NATYCHMIASTOWE DZIAŁANIA DLA SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI
Działanie natychmiastowe nr 9: Podnieś efektywność swoich sił sprzedażowych!
Działanie natychmiastowe nr 10: Wydłuż czas poświęcony na właściwą sprzedaż!
Działanie natychmiastowe nr 11: Zarządzaj wizytami u klienta w sposób zróżnicowany!
Działanie natychmiastowe nr 12: Wzmocnij sprzedaż bezpośrednią!
Działanie natychmiastowe nr 13: Wkraczaj do nowych segmentów rynku!
Działanie natychmiastowe nr 14: Stosuj dodatkowe środki motywacyjne!
Działanie natychmiastowe nr 15: Zaangażuj pracowników wewnętrznych do sprzedaży!
Działanie natychmiastowe nr 16: Podkup od konkurencji najlepszych sprzedawców!
Działanie natychmiastowe nr 17: Propaguj kompetencje najlepszych sprzedawców!
Działanie natychmiastowe nr 18: Wzmocnij sprzedaż krzyżową!
Działanie natychmiastowe nr 19: Rozszerz asortyment oferowanych produktów!
Podsumowanie

Rozdział 6. NATYCHMIASTOWE DZIAŁANIA W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA OFERTĄ POLITYKI CENOWEJ

Działanie natychmiastowe nr 20: Zredukuj swoją podaż!
Działanie natychmiastowe nr 21: Obniżaj ceny inteligentnie!
Działanie natychmiastowe nr 22: Udzielaj rabatów rzeczowych, a nie cenowych!
Działanie natychmiastowe nr 23 : Zastosuj nieliniowe modele i pakiety cenowe!
Działanie natychmiastowe nr 24: Broń cen rękoma i nogami!
Działanie natychmiastowe nr 25: Podnieś te ceny, które nie zostaną przez klientów zauważone!
Działanie natychmiastowe nr 26: Uporządkuj swoją politykę rabatową!
Działanie natychmiastowe nr 27: Osobno wyceniaj świadczenia wcześniej oferowane w cenie!
„Działanie” do uniknięcia: Absolutnie unikaj wojen cenowych!
Podsumowanie

Rozdział 7. NATYCHMIASTOWE DZIAŁANIA DOTYCZĄCE SERWISU I USŁUG
Działanie natychmiastowe nr 28: Rozszerz swój łańcuch wartości dodanej poprzez wzbogacenie oferty usług serwisowych!
Działanie natychmiastowe nr 29: Zwiększ liczbę klientów, którzy zawarli umowy serwisowe!
Działanie natychmiastowe nr 30: Z dostawcy produktu stań się dostawcą systemowego rozwiązania!
Działanie natychmiastowe nr 31: Podnieś elastyczność swoich usług!
Działanie natychmiastowe nr 32: Przenieś się z rynku pierwotnego na rynek posprzedażowy!
Działanie natychmiastowe nr 33: Przygotuj innowacyjną ofertę serwisową!
Podsumowanie

Rozdział 8. WDROŻENIE NATYCHMIASTOWYCH ROZWIĄZAŃ
Unikaj fatalnych błędów
Ocena działań natychmiastowych
Proces wdrożenia
Trening i szkolenia
Angażowanie konsultantów
Przywództwo w kryzysie
Podsumowanie

Rozdział 9. CO BĘDZIE PO KRYZYSIE?
Jaki przebieg ma kryzys: V, U, L czy histereza?
Społeczno-polityczne skutki kryzysu
Poziom przedsiębiorstwa: kryzys jako katharsis (oczyszczenie)
Podsumowanie

33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „33 sposoby na kryzys gospodarczy Natychmiastowe rozwiązania dla twojej firmy”, kupili także:

Kreatywni w biznesie Dlaczego twoja firma ich potrzebuje? Jak ich rekrutować i zatrzymać w firmie?, Jan Fazlagić, Wydawnictwo Poltext

Systemy biznesu elektronicznego, Witold Chmielarz, Wydawnictwo Difin
<b>Jak uwolnić psa od lęku Program pozytywnej pracy z psami cierpiącymi z powodu lęku, strachu i fobii</b>, <font color="navy">Marty Becker, Lisa Radosta, Wailani Sung, Mikkel Becker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Jak uwolnić psa od lęku Program pozytywnej pracy z psami cierpiącymi z powodu lęku, strachu i fobii, Marty Becker, Lisa Radosta, Wailani Sung, Mikkel Becker, Wydawnictwo GALAKTYKA

Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu, Buff Pelz Dormeier, Wydawnictwo Onepress

Perl ćwiczenia, Krzysztof Juszkiewicz, Wydawnictwo Helion

Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II, Ian Mclean, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press

Prawo umów budowlanych Wydanie 3, Janusz Strzępka, Wydawnictwo C.H. BECK

Świat matematyki i jej materialnych cieni, Józef Życiński, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Jak zarabiać w Internecie Poradnik dla przedsiębiorczych webmasterów, Paweł Grzesiak, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami