Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
12 kroków uczciwej* sprzedaży 49.00zł 36.75zł
12 kroków uczciwej* sprzedaży

Tytuł: 12 kroków uczciwej* sprzedaży
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
ISBN: 978-83-246-4774-3
Ilość stron: 336
Data wydania: 04/2012
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


* uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie

Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub… wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.

W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:

  • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
  • Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
  • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
  • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
  • Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?

Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!

Uwaga:

1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.

2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat pracy, oraz to, że… odniesiesz sukces jako handlowiec.

3. Każda decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej książki pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze należy do klienta — a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk — no fun!".

Rozdziały:

Test 1 - część pierwsza (15)

Rozdział 1. DEFINICJA SPRZEDAŻY (17)

  • Czym jest sprzedaż i jak zrozumienie jej definicji wpływa na Twój sukces? (19)
  • Sprzedaż (19)
  • Sprzedaż jako proces zaspokajania potrzeb (27)
  • Proces wymiany wartości (28)
  • Rezultat sprzedaży (29)
  • Wnioski z rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (30)
  • Korzyści z akceptacji definicji sprzedaży (30)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DEFINICJA SPRZEDAŻY" (32)

Rozdział 2. WIEDZA (35)

  • Jaką wiedzę powinieneś posiadać, aby nie tylko "uwieść" klienta swoją osobowością, ale również zaimponować mu swoim profesjonalizmem? (37)
  • Proces sprzedaży (43)
  • "12 kroków uczciwej sprzedaży" Agreement(r) (44)
  • Koło zamachowe sprzedaży (47)
  • Warunki rynkowe (48)
  • Zasady procesu 12 kroków uczciwej sprzedaży (51)
  • Rynek (52)
  • Produkt (53)
  • Wnioski z rozdziału "WIEDZA" (54)
  • Korzyści ze zdobywania wiedzy (55)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WIEDZA" (56)

Rozdział 3. AKTYWNY HANDLOWIEC (59)

  • Co oznacza aktywność w odniesieniu do działań handlowca i w jakim stopniu ta aktywność wpływa na wyniki w sprzedaży? (61)
  • Model Aktywnego Handlowca (61)
  • System wartości (64)
  • Paradygmat handlowca (64)
  • Test 2 "Aktywny Handlowiec" (69)
  • Wnioski z testu 2 (70)
  • Strategia działania handlowca (70)
  • Dźwignia rezultatów handlowca (72)
  • Jak długo można być aktywnym handlowcem, którego działanie ciągle jest na wysokim poziomie? (74)
  • Planowanie (76)
  • Priorytety (79)
  • Wnioski z rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (84)
  • Korzyści ze zgodności Twojego Modelu Aktywnego Handlowca (85)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "AKTYWNY HANDLOWIEC" (86)

Rozdział 4. DECYZJA (89)

  • Co oznacza podjęcie świadomej decyzji o byciu handlowcem i jakie są tego konsekwencje dla Ciebie? (91)
  • Siła decyzji (91)
  • Motywacja (94)
  • Autosugestia (94)
  • Umiejętności (98)
  • Twoja decyzja (101)
  • Nawyki (105)
  • Wnioski z rozdziału "DECYZJA" (107)
  • Korzyści z podjęcia decyzji o byciu handlowcem (107)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "DECYZJA" (108)

Rozdział 5. PIERWSZY KONTAKT (111)

  • Gdy już staniesz po raz pierwszy przed klientem, zrób wszystko, aby była to "miłość od pierwszego wejrzenia" (113)
  • Pierwszy kontakt (113)
  • Pierwsze wrażenie (114)
  • "Z jego ust i moich oczu do mojego umysłu" (120)
  • Dostosuj się do atmosfery i warunków spotkania (121)
  • Skup się na kliencie, jego zachowaniu i otoczeniu (121)
  • Słuchaj uważnie odpowiedzi klienta i pokaż, jakie są ważne (124)
  • Utrzymuj kontakt wzrokowy, kontroluj swój język ciała (126)
  • Etykieta biznesu (127)
  • Zasady etykiety biznesu w pierwszym kontakcie (129)
  • Ubiór handlowca (130)
  • Wnioski z rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (131)
  • Korzyści z pozytywnego pierwszego kontaktu z klientem (132)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PIERWSZY KONTAKT" (133)

Rozdział 6. STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW (135)

  • Posiadanie wiedzy na temat zachowań ludzkich, umiejętność rozpoznawania tych zachowań oraz zdolność ich akceptacji to warunek dobrych relacji z klientem (137)
  • Style Zachowań (137)
  • Podstawowe cechy Stylów Zachowań (144)
  • Połączenia Stylów Zachowań (147)
  • Postępowanie z klientami o poszczególnych Stylach Zachowań (148)
  • Wnioski z rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (151)
  • Korzyści z rozpoznawania stylów zachowań (152)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "STYLE ZACHOWAŃ KLIENTÓW" (153)

Rozdział 7. WYWIAD (155)

  • Skoro nawet sam klient nie zawsze zdaje sobie sprawę ze swoich potrzeb, to w jaki sposób ma do nich dotrzeć handlowiec? (157)
  • Potrzeby klienta (158)
  • Zakupy a uczucia (167)
  • Właściwe pytania we właściwym czasie (168)
  • Wywiad a Style Zachowań (173)
  • Wnioski z rozdziału "WYWIAD" (175)
  • Korzyści z dotarcia podczas wywiadu do prawdziwych potrzeb klienta (176)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WYWIAD" (177)

Rozdział 8. PREZENTACJA (179)

  • Slajdy, katalogi, ulotki, certyfikaty, a nawet sam produkt to tylko pomoc w prezentacji i nie zastąpią one Ciebie, a zwłaszcza Twoich emocji (181)
  • Zasady prezentacji (181)
  • Struktura prezentacji (183)
  • Cechy dobrej prezentacji (185)
  • Wstęp do prezentacji (187)
  • Treść prezentacji (189)
  • Dyskusja (193)
  • Zakończenie prezentacji (194)
  • Kierunki prezentacji (195)
  • Przekaz niewerbalny (198)
  • Siła oddziaływania przekazu niewerbalnego (203)
  • Dominujące motywy zakupów a Style Zachowań (204)
  • Wnioski z rozdziału "PREZENTACJA" (207)
  • Korzyści z efektywnej prezentacji (208)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "PREZENTACJA" (209)

Rozdział 9. CENA (213)

  • Klienci chcą kupować oszczędnie, ale mylą zakup opłacalny z najniższą ceną - tylko najlepsi handlowcy potrafią wyprowadzić ich z tego błędu (215)
  • Prezentacja ceny (216)
  • Prezentacja ceny - kiedy? (217)
  • Prezentacja ceny - jakiej? (221)
  • Formuła prezentacji ceny (223)
  • Wątpliwości klienta (224)
  • Wnioski z rozdziału "CENA" (226)
  • Korzyści z właściwie ustalonej i przekonująco zaprezentowanej ceny (227)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "CENA" (228)

Rozdział 10. WZMOCNIENIE (231)

  • To, co sam mówisz o sobie, to tylko przechwałki. To, co inni mówią o Tobie, to opinie i fakty (233)
  • Zaufanie (233)
  • Weryfikacja potrzeb klienta (237)
  • Formuła wzmocnienia - przełożenie cech produktu na korzyści (239)
  • Wzmocnienie a Style Zachowań (241)
  • Obiekcje i ryzyko zakupu (243)
  • Wzmocnienie czy manipulacja? (245)
  • Formalne potwierdzenie jakości produktu (247)
  • Przedstawienie referencji (249)
  • Perswazja (252)
  • Rezultaty wzmocnienia (254)
  • Wnioski z rozdziału "WZMOCNIENIE" (255)
  • Korzyści z usunięcia wątpliwości klienta i wzmocnienia chęci zakupu (256)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "WZMOCNIENIE" (257)

Rozdział 11. NEGOCJACJE (261)

  • Twoja pozycja podczas negocjacji zależy w równym stopniu od argumentów, jakie posiadasz, jak i od argumentów, których nie masz, ale których posiadanie przypisuje Ci klient (263)
  • Negocjacje (263)
  • Negocjacje a perswazja (266)
  • Zakres negocjacji (267)
  • Rozwiązania alternatywne (271)
  • Wady minimum negocjacyjnego (271)
  • BATNA (273)
  • Podstawowe zasady negocjowania (276)
  • Rozpoczęcie negocjacji (278)
  • Podpuszczanie (279)
  • Magia słów "TAK, JEŚLI" (281)
  • Metoda połówek (284)
  • Na zakończenie negocjacji (285)
  • Eskalacja (286)
  • Zagrożenia w negocjacjach (288)
  • Zaangażowanie (288)
  • Ograniczona wielkość tortu (290)
  • Kotwica negocjacyjna (290)
  • Perspektywa w negocjacjach (292)
  • Poczucie sprawiedliwości (294)
  • Emocje w negocjacjach (295)
  • Zaniechanie negocjacji (299)
  • Model negocjacji (300)
  • Wskazówki dotyczące negocjacji (301)
  • Wnioski z rozdziału "NEGOCJACJE" (302)
  • Korzyści z wygranych negocjacji (303)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "NEGOCJACJE" (304)

Rozdział 12. REALIZACJA (309)

  • Realizacja kontraktu to już ostatni krok w bieżącej sprzedaży lub już pierwszy w następnej. Wybór należy do Ciebie (311)
  • Zamknięcie sprzedaży (312)
  • Pytania zamykające wstępne (313)
  • Pytania zamykające końcowe (314)
  • Realizacja kontraktu (316)
  • Wnioski z rozdziału "REALIZACJA" (320)
  • Korzyści z satysfakcjonującej realizacji kontraktu (320)
  • Pół żartem, pół serio - uwagi do rozdziału "REALIZACJA" (321)

Test 1 - część druga (323)

  • Ocena Twojego zachowania (325)

Słownik podstawowych pojęć handlowych (327)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

12 kroków uczciwej* sprzedaży
Tytuł książki: "12 kroków uczciwej* sprzedaży"
Autor: Grzegorz Pollak, Honorata Stolarzewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „12 kroków uczciwej* sprzedaży”, kupili także:

Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników, Tony Schwartz, Wydawnictwo MT Biznes

Chromatografia i techniki elektromigracyjne. Słownik pięciojęzyczny, Zygfryd Witkiewicz, Ewa Śliwka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak bardzo tego chcesz? Psychobilogiczny model zwyciężania, Matt Fitzgerald, Wydawnictwo Inne Spacery

Silniki PM BLDC właściwości, sterowanie, aplikacje, Krzysztof Krykowski, Wydawnictwo BTC

Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II, Craig Zacker, Wydawnictwo Microsoft Press

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców Wydanie III, Andrzej Niemczyk, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami