Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Rachunkowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

69.00zł
111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2 57.75zł 49.09zł
111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2

Tytuł: 111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2
Autor: Paszkiewicz Aleksandra, Silska-Gembka Sylwia
ISBN: 978-83-7804-319-5
Ilość stron: 324
Data wydania: 09/2016 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 21.0 x 29.5 cm
Wydawnictwo: ODDK
Cena: 57.75zł 49.09zł


Zbiór zadań z podstaw rachunkowości finansowej. Zawiera szereg zróżnicowanych zadań - od krótkich, fragmentarycznie opisujących dany problem, po bardziej rozbudowane i szczegółowe, w tym o charakterze powtórzeniowym.

Zagadnienia przedstawione w zbiorze obejmują:
• majątek gospodarczy i źródła jego finansowania,
• ujmowanie operacji bilansowych i wynikowych w ewidencji syntetycznej i analitycznej,
• poprawianie błędów i dokumentacji księgowej,
• sporządzanie bilansu oraz rachunku zysków i strat w wariancie kalkulacyjnym.

Zadania wyróżnia różnorodna konstrukcja oraz prezentacja poszczególnych zagadnień w odmiennych ujęciach, co zmusza do odejścia od schematycznego rozwiązywania zadań i mobilizuje do bardziej kreatywnego podejścia do rachunkowości.

Do zadań dołączono schematy kont, wzory zestawienia obrotów i sald, bilansu, rachunku zysków i strat, a także inne pomocnicze tabele, przeznaczone do wykorzystania przy rozwiązywaniu ćwiczeń. Dodatkowo w opracowaniu znajduje się wzorcowy plan kont oraz sumy kontrolne, pozwalające na samodzielne sprawdzenie poprawności obliczeń.

Proponowany zestaw ćwiczeń dostosowany jest do programów nauczania podstaw rachunkowości w ramach różnych specjalizacji. Ze względu na dużą różnorodność zawartych zadań oraz stopień ich trudności, może zostać wykorzystany zarówno w trakcie krótkich, jak i bardziej intensywnych kursów z podstaw rachunkowości.

Zbiór przeznaczony jest dla szerokiego grona odbiorców: uczniów liceów ekonomicznych, słuchaczy policealnych szkół zawodowych o profilu ekonomicznym, studentów studiów licencjackich i magisterskich. Stanowi również rzetelną podstawę dla słuchaczy kursów księgowych i studiów podyplomowych z zakresu finansów i rachunkowości.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 49,09zł

111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2
Tytuł książki: "111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2"
Autor: Paszkiewicz Aleksandra, Silska-Gembka Sylwia
Wydawnictwo: ODDK
Cena: 57.75zł 49.09zł
Klienci, którzy kupili „111 zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 2”, kupili także:

Getting Things Done w praktyce. 10 kroków do efektywności bez stresu, David Allen, Brandon Hall, Wydawnictwo Onepress

Łamigłówki Podróże w krainę matematyki rekreacyjnej, Marek Penszko, Wydawnictwo Prószyński

Fundamenty kariery Strategiczne poszukiwanie i zdobywanie pracy, Wacław Kisiel-Dorohinicki, Wydawnictwo Onepress

Sama prawda o życiu seksualnym nastolatków Od spontanicznego podrywu do świadomych wyborów, Sabrina Weill, Wydawnictwo Sensus

Jak zapanować nad zmianą. Udane przedsięwzięcia w życiu zawodowym i osobistym, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

Siła małych celów Zasada 1%, czyli jak osiągnąć sukces dzięki drobnym zmianom, Tom O'Neil, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bieganie i odchudzanie dla kobiet Zdrowa i piękna każdego dnia, Jeff Galloway, Barbara Galloway, Wydawnictwo Septem

Myślenie systemowe. Wprowadzenie, Donella H. Meadows, Wydawnictwo Helion
<b>100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II</b>, <font color="navy">Susan Weinschenk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II, Susan Weinschenk, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami