Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » PHP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wprowadzenie do Arduino Wydanie II

Wprowadzenie do Arduino Wydanie II

35.70zł
26.78zł
100 sposobów na PHP 57.00zł
100 sposobów na PHP

Autor: Jack Herrington

ISBN: 83-246-0426-X

Ilość stron: 440

Data wydania: 05/2006

Język PHP zdobył ogromną popularność jako narzędzie do tworzenia dynamicznych witryn WWW, a grono jego użytkowników stale się powiększa. Programiści i projektanci doceniają jego możliwości, szybkość i wygodę. Standardowe już zastosowania języka PHP - łączenie witryny WWW z bazą danych, przechowywanie treści artykułów w tabelach i obsługa formularzy nie wyczerpują możliwości tej platformy programistycznej. PHP oferuje znacznie więcej. Pozwala między innymi na dynamiczne generowanie grafiki, korzystanie z usług sieciowych i protokołu SOAP oraz przetwarzanie plików XML.

Książka "100 sposobów na PHP" to coś więcej niż kolejny podręcznik tworzenia aplikacji WWW. Znajdziesz w niej mniej znane sposoby wykorzystywania PHP przy budowaniu witryn internetowych. Nauczysz się korzystać z biblioteki PEAR, tworzyć interfejsów użytkownika z wykorzystaniem języka DHTML oraz technologii SVG oraz generować pliki RTF, CSV i XLS. Dowiesz się, jak stosować wzorce projektowe i testować aplikacje wykorzystując testy jednostkowe. Poznasz zasady programowania obiektowego w PHP i tchniesz nowe życie w działające już aplikacje dodając do nich ciekawe "wodotryski", których przykłady znajdziesz w tej książce.

Poznaj nietypowe zastosowania języka PHP.

Rozdziały:

Rozdział 1. Instalacja i podstawy (21)

  • 1. Instalacja PHP (21)
  • 2. Instalacja modułów PEAR (32)

Rozdział 2. Projektowanie aplikacji internetowych (35)

  • 3. Tworzenie interfejsu z wykorzystaniem "skórek" (35)
  • 4. Tworzenie nawigacji typu breadcrumb (39)
  • 5. Tworzenie ramek na stronach WWW (43)
  • 6. Zastosowanie zakładek w interfejsie aplikacji internetowych (47)
  • 7. Zapewnienie użytkownikom możliwości formatowania stron z wykorzystaniem techniki XSL (50)
  • 8. Tworzenie prostych wykresów HTML (53)
  • 9. Prawidłowe ustawianie rozmiaru znaczników graficznych (55)
  • 10. Wysyłanie wiadomości e-mail w formacie HTML (57)

Rozdział 3. DHTML (61)

  • 11. Umieszczenie na stronie interaktywnego arkusza kalkulacyjnego (61)
  • 12. Tworzenie wyskakujących wskazówek (64)
  • 13. Tworzenie list w trybie przeciągnij i upuść (66)
  • 14. Tworzenie dynamicznych wykresów (69)
  • 15. Podział treści na rozwijane sekcje (74)
  • 16. Tworzenie rozwijanych "samoprzylepnych" karteczek (78)
  • 17. Tworzenie dynamicznych menu nawigacyjnych (80)
  • 18. Dynamiczne ukrywanie kodu JavaScript (83)
  • 19. Tworzenie zegara binarnego za pomocą kodu DHTML (85)
  • 20. Ułatwienie implementacji Ajax za pomocą modułu JSON (88)
  • 21. Utworzenie pokazu slajdów za pomocą kodu DHTML (91)
  • 22. Wykorzystanie grafiki wektorowej w PHP (93)
  • 23. Tworzenie narzędzia do wybierania kolorów (96)
  • 24. Tworzenie grafu łączy (98)
  • 25. Utworzenie interaktywnego kalendarza (101)
  • 26. Tworzenie efektu przewijania map Google (105)

Rozdział 4. Grafika (113)

  • 27. Tworzenie miniaturek (113)
  • 28. Tworzenie atrakcyjnej grafiki za pomocą SVG (115)
  • 29. Uproszczenie obsługi grafiki dzięki wykorzystaniu obiektów (118)
  • 30. Podział obrazu na kilka mniejszych (126)
  • 31. Tworzenie wykresów w PHP (130)
  • 32. Nakładanie obrazów (132)
  • 33. Dostęp do zdjęć iPhoto z poziomu PHP (136)

Rozdział 5. Bazy danych i XML (149)

  • 34. Projektowanie lepszego schematu SQL (149)
  • 35. Uniwersalny dostęp do bazy danych (154)
  • 36. Tworzenie dynamicznych obiektów dostępu do bazy danych (156)
  • 37. Generowanie instrukcji CRUD dla baz danych (160)
  • 38. Zastosowanie wyrażeń regularnych do łatwego czytania dokumentów XML (169)
  • 39. Eksportowanie schematu bazy danych w formacie XML (172)
  • 40. Prosty mechanizm obsługi zapytań do bazy danych w formacie XML (174)
  • 41. Generowanie kodu SQL (175)
  • 42. Generowanie kodu PHP dostępu do bazy danych (178)
  • 43. Konwersja CSV na PHP (184)
  • 44. Odczyt danych ze stron WWW (187)
  • 45. Odczytywanie danych z arkuszy Excela wgranych na serwer (192)
  • 46. Ładowanie danych z Excela do bazy danych (196)
  • 47. Przeszukiwanie dokumentów programu Microsoft Word (200)
  • 48. Dynamiczne tworzenie dokumentów RTF (203)
  • 49. Dynamiczne tworzenie arkuszy Excela (208)
  • 50. Tworzenie kolejki wiadomości (213)

Rozdział 6. Projektowanie aplikacji (217)

  • 51. Tworzenie modularnych interfejsów (217)
  • 52. Obsługa tekstu Wiki (221)
  • 53. Przekształcanie dowolnych obiektów na tablice (224)
  • 54. Tworzenie prawidłowego kodu XML (227)
  • 55. Rozwiązanie problemu podwójnego przesyłania (230)
  • 56. Tworzenie spersonalizowanych raportów (234)
  • 57. Tworzenie systemu logowania (236)
  • 58. Zabezpieczenia z wykorzystaniem ról (241)
  • 59. Migracja do haseł MD5 (248)
  • 60. Zastosowanie modułu mod_rewrite do tworzenia użytecznych adresów URL (252)
  • 61. Utworzenie mechanizmu przekierowania reklam (257)
  • 62. Wykorzystanie przycisku Buy Now serwisu PayPal (260)
  • 63. Odczytywanie informacji o lokalizacji użytkowników aplikacji (269)
  • 64. Import informacji z plików vCard (270)
  • 65. Tworzenie plików vCard na podstawie danych aplikacji (273)
  • 66. Tworzenie koszyka na zakupy (274)

Rozdział 7. Wzorce projektowe (283)

  • 67. Obserwacja obiektów (284)
  • 68. Tworzenie obiektów z wykorzystaniem wzorca Fabryka Abstrakcyjna (287)
  • 69. Elastyczne tworzenie obiektów z wykorzystaniem wzorca Metoda Fabrykująca (290)
  • 70. Wyodrębnienie kodu konstrukcyjnego za pomocą wzorca Budowniczy (292)
  • 71. Oddzielenie części "co" od "jak" za pomocą wzorca Strategia (296)
  • 72. Łączenie dwóch modułów z wykorzystaniem wzorca Adapter (299)
  • 73. Pisanie przenośnego kodu z wykorzystaniem wzorca Most (302)
  • 74. Rozszerzalne przetwarzanie z wykorzystaniem wzorca Łańcuch odpowiedzialności (305)
  • 75. Podział rozbudowanych klas na mniejsze z wykorzystaniem wzorca Kompozyt (309)
  • 76. Uproszczenie interfejsu API z wykorzystaniem wzorca Fasada (311)
  • 77. Tworzenie stałych obiektów za pomocą wzorca Singleton (315)
  • 78. Ułatwienie wykonywania operacji z danymi dzięki zastosowaniu wzorca Wizytator (318)

Rozdział 8. Testowanie (323)

  • 79. Testowanie kodu za pomocą testów jednostkowych (323)
  • 80. Generowanie własnych testów jednostkowych (325)
  • 81. Wyszukiwanie niesprawnych łączy (329)
  • 82. Testowanie aplikacji z wykorzystaniem symulowanych użytkowników (331)
  • 83. Testowanie aplikacji z wykorzystaniem robotów (335)
  • 84. Testowanie witryny za pomocą aplikacji typu "pająk" (339)
  • 85. Automatyczne generowanie dokumentacji (343)

Rozdział 9. Alternatywne interfejsy użytkownika (347)

  • 86. Tworzenie map z wykorzystaniem systemu MapServer (347)
  • 87. Tworzenie interfejsów GUI z wykorzystaniem biblioteki GTk (357)
  • 88. Wysyłanie nagłówków RSS do komunikatorów za pomocą protokołu Jabber (360)
  • 89. Komunikacja z aplikacją internetową za pomocą IRC (367)
  • 90. Odczyt źródeł RSS na konsoli PSP (369)
  • 91. Wyszukiwanie w Google według słów kluczowych (372)
  • 92. Utworzenie nowego interfejsu witryny Amazon.com (378)
  • 93. Wysyłanie wiadomości SMS za pomocą komunikatorów (381)
  • 94. Generowanie animacji Flasha (385)

Rozdział 10. Dla zabawy (395)

  • 95. Tworzenie własnych map Google (395)
  • 96. Tworzenie dynamicznych list odtwarzania (400)
  • 97. Utworzenie centrum wymiany plików multimedialnych (403)
  • 98. Sprawdzanie statusu gry sieciowej za pomocą skryptu PHP (408)
  • 99. Wikipedia na konsoli PSP (410)
  • 100. Gdzie jest lepsza pogoda? (417)
100 sposobów na PHP
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „100 sposobów na PHP”, kupili także:
<b>Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java)</b>, <font color="navy">Kathy Sierra, Bert Bates</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java Rusz głową Wydanie 2 (Head First Java), Kathy Sierra, Bert Bates, Wydawnictwo HELION
<b>Head First PHP & MySQL Edycja polska (Rusz głową)</b>, <font color="navy">Lynn Beighley, Michael Morrison</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First PHP & MySQL Edycja polska (Rusz głową), Lynn Beighley, Michael Morrison, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie jakością Podstawy systemy i narzędzia</b>, <font color="navy">Sławomir Wawak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie jakością Podstawy systemy i narzędzia, Sławomir Wawak, Wydawnictwo Onepress
<b>AJAX i PHP tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych Wydanie II</b>, <font color="navy">Bogdan Brinzarea-Iamandi, Cristian Darie, Audra Hendrix</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AJAX i PHP tworzenie interaktywnych aplikacji internetowych Wydanie II, Bogdan Brinzarea-Iamandi, Cristian Darie, Audra Hendrix, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione</b>, <font color="navy">Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Zarządzanie jakością w usługach publicznych Wydanie II zmienione i poprawione, Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Niezbędnik karierowicza czyli jak zrobić błyskotliwą karierę w wielkim mieście</b>, <font color="navy">Agnieszka Wiącek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Niezbędnik karierowicza czyli jak zrobić błyskotliwą karierę w wielkim mieście, Agnieszka Wiącek, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION

piątek, 21 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami