Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Multimedia » Cyfrowe filmy wideo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
  Adobe After Effects
  Adobe Premiere
  Cubase Dźwięk MP3
  Cyfrowe filmy wideo
  Fotografia cyfrowa
  Nagrywanie płyt CD/DVD
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Nowe praktyki kulturowe Polaków

Nowe praktyki kulturowe Polaków

59.00zł
44.25zł
100 sposobów na cyfrowe wideo 49.00zł
100 sposobów na cyfrowe wideo

Autor: Joshua Paul

ISBN: 978-83-246-0030-4

Ilość stron: 396

Data wydania: 03/2007

Twórcy filmów na wiele sposobów prezentują widzom wizje przedstawianego świata. Przez długie lata ograniczeniem dla ich wyobraźni były możliwości techniczne. Dziś z uśmiechem patrzymy na efekty specjalne wykorzystywane w starych filmach. Jednak to już przeszłość. Technologia cyfrowa otworzyła przed kinem zupełnie nowe możliwości. Teraz ograniczeniem jest już tylko... Twoja wyobraźnia.

Książka "100 sposobów na cyfrowe wideo" zainspiruje zarówno profesjonalistów, jak i początkujących. Twórcy znajdą tu mnóstwo pomysłów, porad i rozwiązań, które otwierają przed nimi pełnię możliwości cyfrowego kina. Autor przeprowadzi Cię przez wszystkie etapy realizacji filmu, począwszy od wskazówek dotyczących pisania scenariusza aż do końcowych technik związanych z postprodukcją. To książka, którą powinien przeczytać każdy twórca nowoczesnego, dużego i małego kina.

3... 2... 1... akcja!

  • Jak tworzyć zapierające dech w piersiach efekty specjalne?
  • Jak wykorzystywać filtry i techniki stop-motion i time-lapse?
  • Jak pomysłowo używać przedmiotów codziennego użytku, aby zadziwić Twojego widza?
  • Jak zamontować kamerę na samochodzie?

Rozdziały:

Rozdział 1. Przygotowania (17)

    1. Pomyślne ukończenie projektu (17)
    2. Porządek w projekcie (21)
    3. Numerowanie kaset (26)
    4. Nagrywanie kodu czasowego (Proces Black and Code) (30)
    5. Opisywanie materiału w arkuszach (33)
    6. Tworzenie cyfrowego scenopisu obrazkowego (38)
    7. Tworzenie scenariusza dwukolumnowego (41)
    8. Konstruowanie skrzynki używanej na planie filmowym (43)
    9. Własnoręcznie przygotowany klaps (46)
    10. Kamera zdalnie sterowana (49)
    11. Monitorowanie kamery (51)
    12. Ochrona kamer pracujących na świeżym powietrzu (56)
    13. Szybka konwersja dużej ilości materiału filmowego na format cyfrowy (59)
    14. Własnoręczna konstrukcja niebieskiego ekranu (62)
    15. Stabilizacja ujęć (67)
    16. Własna ruchoma podstawa kamery (69)

Rozdział 2. Oświetlenie (73)

    17. Tani zestaw oświetleniowy (73)
    18. Oświetlenie z wykorzystaniem bardzo jasnych lamp (76)
    19. Wykorzystanie lamp z papierową osłoną do oświetlenia sceny (79)
    20. Filtr rozpraszający dla lamp montowanych na kamerach (80)
    21. Nagrywanie w zupełnej ciemności (81)
    22. Nagrywanie na tle zielonego ekranu (85)
    23. Robienie ostrych zdjęć przez okna (87)
    24. Odbijanie światła od zasłony (88)
    25. Profesjonalne wykorzystanie spinaczy do prania (89)

Rozdział 3. Pozyskiwanie materiału (91)

    26. Nagrywanie zachodu słońca techniką Time-Lapse (91)
    27. Mocowanie kamery do samochodu (94)
    28. Oznaczanie ujęć (98)
    29. Zmiana kodeków (99)
    30. Tani filtr rozpraszający z rajstop (103)
    31. Konwersja z pomiędzy formatami (105)
    32. Filmowanie ekranu telewizora bez efektu migotania (110)
    33. Importowanie materiału filmowego z DVD (113)
    34. Wykorzystanie formatu HDV do ulepszenia jakości DV (117)
    35. Kręcenie filmów bez kamery wideo (119)
    36. Zatrzymanie czasu (122)
    37. Konwersja materiału analogowego na cyfrowy (125)
    38. Nagrywanie filmów trójwymiarowych (128)

Rozdział 4. Edycja (133)

    39. Łatwa edycja filmów nagranych za pomocą aparatu cyfrowego (133)
    40. Tworzenie filmów w programie Windows Movie Maker (136)
    41. Tworzenie filmów w programie iMovie (142)
    42. Zmiana orientacji kadru z poziomej na pionową (147)
    43. Tworzenie kasety "submaster" przeznaczonej do edycji (151)
    44. Wykorzystanie telewizora w celu uniknięcia przykrych niespodzianek (154)
    45. Przekształcenie pliku z podpisami nałożonymi na obraz w scenariusz (156)
    46. Tworzenie łagodnych przejść między ujęciami (159)
    47. Tworzenie interaktywnych katalogów wideo (162)
    48. Rozwiązywanie problemów z kodem czasowym na nagranej kasecie (165)
    49. Dodawanie zakładek do filmu (168)
    50. Szybsza nawigacja w menu płyt DVD (177)

Rozdział 5. Dźwięk (181)

    51. Ruchoma kabina do nagrywania dźwięku (181)
    52. Redukcja szumu powodowanego przez wiatr (183)
    53. Własnoręczne przygotowanie tyczki dla mikrofonu (185)
    54. Eksportowanie dźwięku do programu miksującego (187)
    55. Zastępowanie brakującego dźwięku (189)
    56. Ulepszanie jakości dźwięku (191)
    57. Jak oszukać zmysły widowni (194)
    58. Darmowa muzyka (198)
    59. Tworzenie biblioteki plików muzycznych i dźwiękowych (202)
    60. Ujęcia zgodne z rytmem muzyki (207)

Rozdział 6. Efekty (211)

    61. Nadawanie materiałowi filmowej jakości (211)
    62. Tworzenie własnej prognozy pogody (218)
    63. Przybliżenie obrazu za pomocą satelity (222)
    64. Usuwanie niepożądanych obiektów (225)
    65. Uzyskiwanie efektu negatywu w programie Movie Maker (231)
    66. Zmiana materiału filmowego w symbole w stylu Matriksa (233)
    67. Tworzenie surrealistycznej sceny (236)
    68. Zmiana sceny dziennej w nocną (239)
    69. Tworzenie flagi z napisami (244)
    70. Kompozycja z wykorzystaniem obrazu nagranego na tle zielonego ekranu (248)
    71. Uzyskiwanie cieni na obrazie nagrywanym na tle zielonego ekranu (251)
    72. Alternatywne zakończenia zależne od pory dnia (254)
    73. Zmiana wyglądu filmu po edycji (258)
    74. Ekspozycja tylko jednego koloru (262)

Rozdział 7. Dystrybucja (265)

    75. Tworzenie kopii window burn (265)
    76. Dodawanie "skórek" do filmu (268)
    77. Wybór kodeków (273)
    78. Odtwarzanie płyty CD z filmem w odtwarzaczu DVD (279)
    79. Dystrybucja na DVD (281)
    80. Transfer strumieniowy DVD (291)
    81. Pamiętnik vlog (296)
    82. Publikowanie filmów na stronach internetowych (299)
    83. Kodowanie filmu do przesyłu strumieniowego (301)
    84. Przyjmowanie dotacji za pośrednictwem usługi PayPal (306)
    85. Zakładanie internetowej stacji telewizyjnej (309)
    86. Dystrybucja filmów za pomocą sieci BitTorrent (316)
    87. Zdalne uczestnictwo w konferencji (322)
    88. Odtwarzanie filmów za pomocą komputerów Pocket PC (329)
    89. Odtwarzanie filmów za pomocą telefonu komórkowego (332)

Rozdział 8. Trochę zabawy (337)

    90. Nagrywanie filmów przesyłanych techniką strumieniową (337)
    91. Nagrywanie filmów z udziałem klocków LEGO (340)
    92. Patrzenie przez ściany (343)
    93. Wypożyczanie samochodów i inne wskazówki (344)
    94. Zapisywanie prezentacji na DVD (346)
    95. Oglądanie telewizji na ekranie urządzenia Palm Pilot (350)
    96. Kopia zapasowa danych na kasecie DV (354)
    97. Odtwarzanie "filmów" za pomocą iPod photo (357)
    98. Spis posiadanych w domu rzeczy (365)
    99. Nagrywanie ważnych chwil za pomocą telefonu komórkowego (366)
    100. Projekt na weekend: nagrywanie filmu dokumentalnego (368)
100 sposobów na cyfrowe wideo
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „100 sposobów na cyfrowe wideo”, kupili także:
<b>Miecze japońskie</b>, <font color="navy">Henryk Soch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Miecze japońskie, Henryk Soch, Wydawnictwo Bellona
<b>Ontogeniczne sieci neuronowe O sieciach zmieniających swoją strukturę</b>, <font color="navy">Norbert Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Ontogeniczne sieci neuronowe O sieciach zmieniających swoją strukturę, Norbert Jankowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Pokrętne ścieżki długodystansowca. Lepsze i gorsze powody, dla których warto biegać</b>, <font color="navy">The Oatmeal, Matthew Inman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Pokrętne ścieżki długodystansowca. Lepsze i gorsze powody, dla których warto biegać, The Oatmeal, Matthew Inman, Wydawnictwo Septem
<b>Informatyka dla potrzeb logistyka(i)</b>, <font color="navy">Andrzej Szymonik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Informatyka dla potrzeb logistyka(i), Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin
<b>Microsoft SQL Server 2014. Podręcznik administratora</b>, <font color="navy">Adam Jorgensen, Bradley Ball, Steven Wort, Ross LoForte, Brian Knight</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft SQL Server 2014. Podręcznik administratora, Adam Jorgensen, Bradley Ball, Steven Wort, Ross LoForte, Brian Knight, Wydawnictwo HELION
<b>Nowa era innowacji</b>, <font color="navy">C.K. Prahalad, M.S. Krishnan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowa era innowacji, C.K. Prahalad, M.S. Krishnan, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czym jest branding Podręcznik projektowania</b>, <font color="navy">Matthew Healey</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ABE Dom Wydawn</font>
Czym jest branding Podręcznik projektowania, Matthew Healey, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn
<b>Samochody z Lublina 1951 - 2014</b>, <font color="navy">Marek Kuc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochody z Lublina 1951 - 2014, Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Podstawy zarządzania projektami Zdobywanie kwalifikacji pozwalających wyprzedzić konkurencję</b>, <font color="navy">James P. Lewis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Podstawy zarządzania projektami Zdobywanie kwalifikacji pozwalających wyprzedzić konkurencję, James P. Lewis, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION

niedziela, 20 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami