Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Word 2019 Krok po kroku

Microsoft Word 2019 Krok po kroku

69.30zł
55.44zł
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II 59.00zł
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

Tytuł: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Tytuł oryginalny 100 Things Every Designer Needs to Know About People (2nd Edition)
Autor: Susan Weinschenk
ISBN: 9788328373297
Ilość stron: 238
Data wydania: 04/2021
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł


Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza.

W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników.

Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii.

Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

Z książki dowiesz się:
• w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
• jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
• jak przebiega proces podejmowania decyzji
• kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
• jakie czynniki budzą zaufanie

Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz.

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II”, kupili także:
<b>Lutowanie od podstaw. Wydanie II</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Lutowanie od podstaw. Wydanie II, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Siódmy milion Izrael – piętno Zagłady Wydanie II, Tom Segev, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wiersz poleceń Linuksa. Rozwijanie umiejętności efektywnej pracy</b>, <font color="navy">Daniel Barrett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wiersz poleceń Linuksa. Rozwijanie umiejętności efektywnej pracy, Daniel Barrett, Wydawnictwo Helion
<b>Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI</b>, <font color="navy">Soheil Bakhshi, Christian Wade</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Modelowanie danych z Power BI dla ekspertów analityki. Jak w pełni wykorzystać możliwości Power BI, Soheil Bakhshi, Christian Wade, Wydawnictwo Helion

Volkswagen Golf V, Golf Plus, Jetta, Touran Wydanie IV, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Ryszard Czajkowski. Podróżnik od zawsze, Dagmara Bożek-Andryszczak, Wydawnictwo Bezdroża

Sztuka afirmacji. Uwolniona potęga podświadomości, Dr. Joseph Murphy, Wydawnictwo Sensus

Chemia materiałów opakowaniowych, Agnieszka Błaszczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj 8 barier w komunikacji i pokonaj je, Kevin Hogan, Ron Stubbs, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami