Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Podstawy języka T-SQL Microsoft SQL Server 2016 i Azure SQL Database

Podstawy języka T-SQL Microsoft SQL Server 2016 i Azure SQL Database

98.70zł
78.96zł
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II 59.00zł
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II

Tytuł: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
Tytuł oryginalny 100 Things Every Designer Needs to Know About People (2nd Edition)
Autor: Susan Weinschenk
ISBN: 9788328373297
Ilość stron: 238
Data wydania: 04/2021
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł


Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza.

W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników.

Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii.

Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje.

Z książki dowiesz się:
• w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy
• jak kształtować przyzwyczajenia człowieka
• jak przebiega proces podejmowania decyzji
• kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje
• jakie czynniki budzą zaufanie

Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz.

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach. Wydanie II”, kupili także:

Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET, Jerzy Massalski, Michalina Massalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wzorce Cloud Native Projektowanie oprogramowania odpornego na zmiany, Cornelia Davies, Wydawnictwo Naukowe PWN

Gleboznawstwo, Andrzej Mocek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inwestycje finansowe Wydanie 2, Katarzyna Perez, Urszula Ziarko - Siwek, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua</b>, <font color="navy">Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Sebastian Langa, Radosław Kulesza, P</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Młodzi giganci programowania. Roblox z Lua, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Sebastian Langa, Radosław Kulesza, P, Wydawnictwo Helion

Modelowanie ryzyka inwestycyjnego Zastosowania praktyczne z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel i programu GRETL, Tomasz Krawczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego, Tom Boellstorff, Wydawnictwo UJ

Końca świata nie było, Anita Demianowicz, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Chemia ogólna Wydanie II</b>, <font color="navy">Peter Atkins , Loretta Jones , Leroy Laverman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia ogólna Wydanie II, Peter Atkins , Loretta Jones , Leroy Laverman, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami