Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Projektowanie stron » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe

Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe

55.65zł
41.74zł
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach 49.00zł
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Tytuł: 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Autor: Susan Weinschenk
ISBN: 978-83-246-6283-8
Ilość stron: 224
Data wydania: 06/2013
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł


Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!

Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.

  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów.

Spis treści:
Psychologia projektowania XI

JAK LUDZIE WIDZĄ
1. To, co widzisz, to nie to samo, co widzi Twój mózg (2)
2. Widzenie peryferyjne ma większe znaczenie dla oDbioru tego, co się widzi, niż widzenie centralne (5)
3. Ludzie identyfikują obiekty, rozpoznając wzorce (7)
4. W mózgu znajduje się specjalny ośrodek, który rozpoznaje twarze (9)
5. Ludzie wyobrażają sobie obiekt tak, jakby patrzyli na niego nieco z góry i pod kątem (11)
6. Ludzie przeglądają zawartość ekranów na podstawie wcześniejszych doświadczeń oraz oczekiwań (13)
7. Ludzie dostrzegają wskazówki, które mówią im, co zrobić z danym obiektem (15)
8. Ludzie mogą nie zauważać zmian, które zachodzą w ich polu widzenia (19)
9. Ludzie sądzą, że obiekty, które są blisko siebie, są ze sobą powiązane (21)
10. Połączenie koloru czerwonego i niebieskiego jest nieprzyjemne dla oczu (22)
11. Co jedenasty mężczyzna i co dwusetna kobieta cierpią na ślepotę na kolory (23)
12. Znaczenie kolorów jest różne w różnych kulturach (27)

JAK LUDZIE CZYTAJĄ
13. To mit, że duże litery utrudniają czytanie (30)
14. Czytanie i rozumienie to dwie różne sprawy (33)
15. Umiejętność identyfikowania wzorców pozwala ludziom rozpoznawać litery w różnych krojach (37)
16. Rozmiar czcionki ma znaczenie (40)
17. Tekst na ekranie komputera czyta się trudniej niż na papierze (42)
18. Ludzie czytają szybciej dłuższe wiersze, lecz wolą czytać krótsze (43)

JAK LUDZIE ZAPAMIĘTUJĄ
19. Pamięć krótkoterminowa ma ograniczoną pojemność (46)
20. Ludzie zapamiętują tylko cztery rzeczy naraz (48)
21. Ludzie muszą używać informacji, aby je sobie utrwalić (51)
22. Informacje łatwiej się rozpoznaje, niż przypomina (53)
23. Pamięć zużywa wiele zasobów umysłu (54)
24. Ludzie rekonstruują wspomnienia za każdym razem, gdy je sobie przypominają (56)
25. To dobrze, że ludzie zapominają (58)
26. Wspomnienia najbardziej żywe są mylne (60)

JAK LUDZIE MYŚLĄ
27. Ludzie lepiej przetwarzają informacje o niewielkich rozmiarach (62)
28. Niektóre sposoby przetwarzania myślowego są bardziej wymagające od innych (65)
29. Umysł błądzi przez 30 procent czasu (68)
30. Im bardziej człowiek jest niepewny, tym bardziej broni swoich poglądów (70)
31. Ludzie tworzą modele myślowe (72)
32. Ludzie stykają się z modelami pojęciowymi (74)
33. Ludzie najlepiej przetwarzają informacje podane w postaci opowieści (76)
34. Ludzie najłatwiej uczą się na przykładach (79)
35. Ludzie mają tendencje do tworzenia kategorii (82)
36. Czas jest względny (84)
37. Kreatywnym można być na cztery sposoby (86)
38. Ludzie potrafią odpłynąć (91)
39. Kultura wpływa na sposób myślenia (93)

JAK LUDZIE SKUPIAJĄ UWAGĘ
40. Uwaga ma charakter selektywny (96)
41. Ludzie filtrują informacje (98)
42. Wyćwiczone umiejętności nie wymagają świadomego skupienia uwagi (99)
43. Spodziewana częstotliwość wpływa na skupienie uwagi (101)
44. Nasza uwaga pozostaje skupiona przez około dziesięć minut (103)
45. Ludzie zwracają uwagę tylko na wyraziste cechy (104)
46. Ludzie nie potrafią wykonywać kilku zadań naraz (105)
47. Niebezpieczeństwo, jedzenie, seks, ruch, twarze i opowieści najbardziej przyciągają uwagę (108)
48. Głośne dźwięki zaskakują i przyciągają uwagę (110)
49. Aby ludzie zwrócili na coś uwagę, muszą najpierw to coś sobie uświadomić (112)

CO MOTYWUJE LUDZI
50. Motywacja ludzi wzrasta wraz ze zbliżaniem się do celu (116)
51. Zmienność nagród motywuje bardziej (118)
52. Dopamina uzależnia ludzi od poszukiwania informacji (121)
53. Nieprzewidywalność każe ludziom szukać dalej (123)
54. Ludzi bardziej motywują nagrody ukryte niż jawne (125)
55. Ludzi motywuje postęp, doskonałość i kontrola (127)
56. Umiejętność opóźniania (lub nie) momentu otrzymania nagrody wykształca się już w dzieciństwie (131)
57. Ludzie z natury są leniwi (132)
58. Ludzie poszukają drogi na skróty tylko wtedy, gdy będzie ona łatwiejsza do przejścia (136)
59. Ludzie szukają przyczyn w cechach ludzi, a nie W okolicznościach (137)
60. Przyzwyczajenia kształtują się długo i stopniowo (139)
61. Ludzie mają większą motywację do współzawodnictwa, gdy konkurentów jest niewielu (141)
62. Ludzi motywuje niezależność (142)

LUDZIE SĄ ZWIERZĘTAMI SPOŁECZNYMI
63. Grupa najbliższych znajomych zwykle liczy nie więcej niż 150 osób (144)
64. Ludzie są zaprogramowani na naśladowanie i empatię (147)
65. Wspólne działanie pogłębia związki między ludźmi (149)
66. Ludzie oczekują, że interakcje w sieci będą zgodne z normami społecznościowymi (151)
67. Ludzie kłamią z różnym natężeniem, zależnie od medium (154)
68. Mózgi mówców i słuchaczy synchronizują się w trakcie prowadzenia komunikacji (156)
69. Mózg reaguje w sposób szczególny na ludzi, których zna się osobiście (157)
70. Śmiech łączy ludzi (159)
71. Na filmie ludzie potrafią lepiej ocenić, czy śmiech jest prawdziwy, czy udawany (161)

JAK LUDZIE CZUJĄ
72. Siedem podstawowych emocji ma charakter uniwersalny (164)
73. Emocje są nierozerwalnie związane z ruchem mięśni i odwrotnie (166)
74. Anegdoty są bardziej skutecznym środkiem przekazu niż dane (168)
75. Zapachy przywołują emocje i wspomnienia (169)
76. Niespodzianki zawsze sprawiają ludziom przyjemność (171)
77. Ludzie są szczęśliwsi, gdy są zajęci (173)
78. Sielankowe obrazy czynią ludzi szczęśliwymi (175)
79. Pierwszym powodem zaufania jest dla ludzi wygląd i układ (177)
80. Słuchanie muzyki uwalnia dopaminę w mózgu (179)
81. Im trudniej coś osiągnąć, tym bardziej ludzie to lubią (180)
82. Ludzie przeszacowują reakcje na wydarzenia w przyszłości (181)
83. Ludzie mają bardziej pozytywne nastawienie przed zdarzeniem i po nim niż w jego trakcie (182)
84. Gdy ludzie są smutni lub przestraszeni, wówczas najbardziej liczą na coś, co już znają (184)

LUDZIE POPEŁNIAJĄ BŁĘDY
85. Ludzie zawsze będą popełniać błędy; nie istnieje produkt, który będzie na nie odporny (188)
86. Ludzie popełniają błędy, gdy są zestresowani (190)
87. Nie wszystkie błędy są złe (194)
88. Ludzie popełniają błędy, których rodzaje można przewidzieć (195)
89. Ludzie stosują różne strategie poprawiania błędów (198)

JAK LUDZIE PODEJMUJĄ DECYZJE
90. Ludzie podejmują większość decyzji podświadomie (202)
91. Podświadomość wie pierwsza (204)
92. Ludzie oczekują większego wyboru i więcej informacji, niż są w stanie przeanalizować (206)
93. Dla ludzi wybór jest równoznaczny z kontrolą (208)
94. Ludzie mogą troszczyć się o czas bardziej niż o pieniądze (210)
95. Nastrój wpływa na proces podejmowania decyzji (212)
96. Decyzje podejmowane grupowo mogą być błędne (214)
97. Ludzie ulegają wpływom osobowości dominujących (216)
98. Gdy ludzie są niepewni, pozwalają innym decydować, co robić (217)
99. Ludzie uważają, że inni są bardziej podatni na wpływy niż oni sami (219)
100. Ludzie wyżej oceniają produkty, które fizycznie znajdują się przed ich oczami (221)

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach”, kupili także:
<b>Projektowanie WWW Księga pomysłów #2</b>, <font color="navy">Patrick McNeil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie WWW Księga pomysłów #2, Patrick McNeil, Wydawnictwo HELION
<b>Web development Receptury nowej generacji</b>, <font color="navy">Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Web development Receptury nowej generacji, Brian P. Hogan, Chris Warren, Mike Weber, Chris Johnson, Aaron Godin, Wydawnictwo HELION
<b>Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone</b>, <font color="navy">Joanna Wrycza-Bekier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo HELION
<b>Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III</b>, <font color="navy">Jason Beaird, James George</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie III, Jason Beaird, James George, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie interfejsów Sprawdzone wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Jenifer Tidwell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie interfejsów Sprawdzone wzorce projektowe, Jenifer Tidwell, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka SEO Optymalizacja witryn internetowych</b>, <font color="navy">Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka SEO Optymalizacja witryn internetowych, Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Naturalne związki organiczne Wydanie 3

Naturalne związki organiczne Wydanie 3

79.90zł
59.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION

środa, 26 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami