Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Płyty i powłoki w przyrodzie, mechanice i biomechanice

Płyty i powłoki w przyrodzie, mechanice i biomechanice

24.15zł
19.56zł
10 przykazań propagandy 39.00zł 29.25zł
10 przykazań propagandy

Tytuł: 10 przykazań propagandy
Autor: Brian Anse Patrick
ISBN: 978-83-246-9558-4
Ilość stron: 232
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


To jest permanentna agitacja!

Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju „śmieciowego jedzenia” dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym sprzedawcy hamburgerów wykorzystują fakt, że żyjemy w ciągłym pośpiechu, lubimy łatwe rozwiązania i bywamy zwyczajnie leniwi. Z wielką chęcią wyręczają nas w obowiązku myślenia... Zanim się zorientujemy, wyznajemy już pewne — nie do końca własne — poglądy i opinie.

Ta książka to miecz obosieczny. Z jednej strony pomaga zorganizować antypropagandową ochronę w życiu osobistym i zawodowym, a z drugiej — przeprowadzić skuteczny atak. To niezwykle praktyczna lektura dla myślących osób, które nie chcą dać się złapać w sidła PR-owców. Jeśli chcesz być świadomym konsumentem i dojrzałym użytkownikiem mediów, ta książka będzie dla Ciebie niewyczerpanym źródłem wartościowych wskazówek i przemyśleń na temat jednej z najbardziej dynamicznych sił ery informacyjnej.

Myśl i nie grzesz więcej wybieraniem drogi na mentalne skróty!

Brian Anse Patrick jest profesorem na wydziale komunikacji Uniwersytetu Toledo. Wcześniej zrobił doktorat z badań nad komunikacją na Uniwersytecie Michigan. Jest autorem Rise of the Anti-Media: In-Forming America’s Concealed Weapon Carry Movement oraz The National Rifle Association and the Media: The Motivating Force of Negative Coverage. Jest też znanym amerykańskim ekspertem w dziedzinie kultury posiadania i używania broni palnej, a także specjalistą od historii i technik propagandy.

Spis treści:

Wstęp (7)
Propaganda jako sytuacja (11)
Trzy fale propagandy (14)
Druga fala (16)
Trzecia fala (22)
Wszechobecność propagandy (23)
Prawda, nieprawda, propagandyści i dobro publiczne (27)

Rozdział 1. Przykazanie pierwsze: kontroluj przepływ informacji (33)
Propagandysta jako źródło informacji (34)
Eliminacja (38)
Biurokracja i kontrola informacji (45)
Formaty komunikacji (48)

Rozdział 2. Przykazanie drugie: mów o wartościach i przekonaniach wyznawanych przez odbiorców (53)
Badania i pomiary (62)

Rozdział 3. Przykazanie trzecie: ujednoznaczniaj (67)
Interpretacja znaczenia (69)
Definiowanie i nazywanie (76)
Propaganda połączona z agitacją (78)
Komiksy i kosmologia (81)
Historie i paradygmaty (85)
Scjentyzm i postęp (85)
Obraz, grafika, film i dokuganda (87)

Rozdział 4. Przykazanie czwarte: wykorzystaj presję grupy do kształtowania horyzontalnych przekonań i zachowań odbiorców (95)
Ustawione komisje i pseudodemokracja (107)
Naganiacze i kozy Judasza (110)
Ersatz, wikariusz i grupy wirtualne (110)

Rozdział 5. Przykazanie piąte: penetruj poznawczo (115)
Nowość (117)
Humor (120)
Powtarzanie i prostota (120)
Środki leksykalne (122)
Widoczność/zainteresowanie (127)
Techniki gnostyczne (128)

Rozdział 6. Przykazanie szóste: oddal propagandę od jej źródła (133)
Zespoły eksperckie, fundacje i programy badawcze (140)

Rozdział 7. Przykazanie siódme: dostosuj się do potrzeb i nawyków informacyjnych (143)
Grupy interesów (145)

Rozdział 8. Przykazanie ósme: zaspokajaj potrzeby psychologiczne, duchowe i społeczne (149)
Tożsamość, ego i władza (153)
Konsumpcjonizm (158)
Znaczenie, rutyna i rytuał (160)
Przynależność (162)

Rozdział 9. Przykazanie dziewiąte: personalizuj i dehumanizuj zgodnie z zapotrzebowaniem (165)
Personalizacja pozytywna i negatywna (166)
Użycie dysfemizmów i eufemizmów do personalizacji (169)
Biurokratyczna forma bezosobowa (171)

Rozdział 10. Przykazanie dziesiąte: dozuj prawdę, fakty, logikę i naukę (183)
Zabawa w konsultanta (189)
Subpropaganda i prepropaganda (190)
Biurokratyczna logika, prawda i piękno (193)
Zabawa w ocenianie (195)
Abrakadabra, magiczne myślenie i edukacja kultu cargo (196)

Rozdział 11. Przykazanie jedenaste: pokazuj, że postępujesz etycznie (i nie daj się złapać) (201)
Etyka zabawy w nazywanie (201)
Etos wszechmogącego (207)
Wewnętrzna kolonizacja (212)
Projektowanie etosu otwartości (215)

Dodatek A. Definicje propagandy (221)
Dodatek B. Koszmar wojny (225)
Dodatek C. Ton antyniemieckiej propagandy podczas I wojny światowej (227)
Dodatek D. Jedno jądro Hitlera i inne sukcesy propagandy (229)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

10 przykazań propagandy
Tytuł książki: "10 przykazań propagandy"
Autor: Brian Anse Patrick
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „10 przykazań propagandy”, kupili także:

Nieuniknione Jak inteligentne technologie zmienią naszą przyszłość, Kevin Kelly, Wydawnictwo Poltext

Po prostu Mac OS X 10.5 Leopard PL, Maria Langer, Wydawnictwo Helion

Logistyka Teoria i praktyka Tom 1, Stanisław Krawczyk, Wydawnictwo Difin

Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka, Ludwika Jochym-Kuszlikowa, Elżbieta Kossakowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Historia astronomii, Michael Hoskin, Wydawnictwo WUW

Czysty kod Podręcznik dobrego programisty, Robert C. Martin, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do geotechniki, Jacek Pieczyrak, Wydawnictwo DWE

Programowanie usług WCF Wydanie III, Juval Löwy, Wydawnictwo Helion

Równania różniczkowe cząstkowe, Lawrence C. Evans, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami